idd, in demap M3..
quote:precies, omdat de mens dus de keuze wil/moet hebben kunnen ze eventueel naar Zion toe; welke afgebroken wordt wanneer het gevaarlijk wordt. Door de komst van The One, die de cyclus weer opnieuw moet laten beginnen, echter deze keer gaat het niet zoals geplanned, of toch wel... de Architect beinvloed de keuze van Neo bewust, misschien wel met het doel om te zorgen dat Neo niet de deur kiest voor de redding van Zion. Dat juist dat de bedoeling is, de motieven van The Architect worden wel duidelijk in deel 3 I guess...
Op dinsdag 20 mei 2003 10:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik denk dat het is zoals de architect zegt, de matrix heeft zion nodig elkaar. Sommige mensen stoten van nature de matrix af, de architect wil dat deze mensen dan 'onstnappen' naar zion, waardoor ze onder controle zijn, zonder dat te beseffen.Maar zogauw the one de matrix in gevaar brengt wordt die reloaded en zion vernietigd. Daarna krijgt the one de mogelijkheid om zion opnieuw te starten zodat de cyclus doorgaat. Maar Neo heeft dat nu doorbroken...
[Dit bericht is gewijzigd door oCe op 20-05-2003 10:25]
quote:Dat is de vraag: staat alles vast wat we doen, of hebben we een keuze? Dat is eigenlijk het centrale thema van de Marix
Op dinsdag 20 mei 2003 10:20 schreef Rickman_ het volgende:
Maar als 'causality' echt bestaat, dan heeft de Matrix al kunnen voorzien dat Neo die cyclus zou doorbreken ... toch?
quote:Sta je eerst in een queu van 40 !! Kutzooi , heb de film in de bios al gezien en wil hem nu ook gewoon op SVCD hebben maar ja
Op dinsdag 20 mei 2003 10:23 schreef CRoNiXX het volgende:
mja, bij de Centropy rls van reloaded (Telesync SVCD) zit ook de trailer die in de bios was....idd, in demap M3..
Kan die trouwens ook op een PS2 draaien dan ? Of is dit nu een domme vraag ?
hmm, je zou er wel een DVD-R van kunnen maken, die leest PS2 wel....
hmm, en een queue van 40.. waar de fuck d/l je hem dan wel niet, hehe cheap-p2p proggie zeker??
ehhe
maar laten we het verder bij de theoriën houden, ik hoor ook veel mensen zeggen dat ze denken dat Smith the One is
quote:Wat is je e-mail adres ?
Op dinsdag 20 mei 2003 11:30 schreef CRoNiXX het volgende:
nope, kan je niet draaien op een PS2 (je kan wel divx draaien op een omgebouwde ps2 met de juiste tool)hmm, je zou er wel een DVD-R van kunnen maken, die leest PS2 wel....
hmm, en een queue van 40.. waar de fuck d/l je hem dan wel niet, hehe cheap-p2p proggie zeker??
ehhe
maar laten we het verder bij de theoriën houden, ik hoor ook veel mensen zeggen dat ze denken dat Smith the One is
quote:komop jongens, geen dating of warez-handel hier, dit topic loopt goed en wou 't graag wel open houden!
Op dinsdag 20 mei 2003 11:39 schreef Takemenow het volgende:[..]
Wat is je e-mail adres ?
ontopic: Smith = The One? Naaaah, dat denk ik niet; maar denk wel dat hij samen met The One een hele belangrijke rol vervult.
quote:Oke , oke.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:44 schreef oCe het volgende:[..]
komop jongens, geen dating of warez-handel hier, dit topic loopt goed en wou 't graag wel open houden!
ontopic: Smith = The One? Naaaah, dat denk ik niet; maar denk wel dat hij samen met The One een hele belangrijke rol vervult.
quote:Hij handeld naar een virus, verspreid zich als een gek, dus ook richting neo, als hij neo 'dood' heeft dus zich in neo gecopied dan is de rest een eitje.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:47 schreef Takemenow het volgende:[..]
Oke , oke.
Maar wat is Smith dan gewordenWaarom wil hij, zelfs nu hij geen agent meer is, Neo dood hebben ?
quote:Dat zegt Smith zelf al in Reloaded: Neo heeft hem 'vermoord' in deel 1, nu wil hij als wraak hetzelfde doen met Neo. Smith is simpelweg een 'los' programma in The Matrix, die na het verlies van Neo zijn 'baan' als Agent verloor, omdat 'tie verslagen was. Waarschijnlijk heeft'tie doordat Neo in zijn 'lijf' (code) ging zitten een stuk van Neo's capaciteiten overgenomen (of geleerd) waardoor 'tie een stuk sterker is. Kijk maar naar de lui die die gekke Fransoos bij zich heeft, ook een stel halfgare eventuele ex-agents, zoals de Twins. Renegade programs, die rondzwerven.
Op dinsdag 20 mei 2003 11:47 schreef Takemenow het volgende:[..]
Oke , oke.
Maar wat is Smith dan gewordenWaarom wil hij, zelfs nu hij geen agent meer is, Neo dood hebben ?
dat ze vrij zijn, vrij zodat ze kunnen zien dat ze nog steeds gevangen zijn.. of i.d.
dat kan ook duiden op een matrix-inside-the-matrix theorie...
het kan ook beteken, dat ze vrij zijn, van het systeem,maar dat het systeem nog steeds bestaat.
Hij gaf al te kennen in deel 1 dat hij mensen haat, hij wil 'vrij' zijn. Dat kan hij alleen maar zijn als alle mensen uit de Matrix zijn en hij de 'baas' kan worden over alles. Misschien een beetje ambiteus?
dus stel dat het hem lukt dan blijft ie helemaal alleen over.... dan heeft ie dus niets meer....
ook geen macht!
[Dit bericht is gewijzigd door Raenius op 20-05-2003 12:38]
Ik wacht wel gewoon op deel 3, misschien ik daar wat meer uitleg krijg
quote:Die theorie spreekt mij wel aan. Dat verklaart ook een zin uit de trailer voor Revolutions. Morpheus zegt daarin: 'He's fighting for us.' Dat zou een verwijzing naar Smith kunnen zijn die dan in plaats van tegen Neo met Neo vecht tegen de Matrix.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:09 schreef CRoNiXX het volgende:
Smith zegt ook in reloaded iets van:dat ze vrij zijn, vrij zodat ze kunnen zien dat ze nog steeds gevangen zijn.. of i.d.
dat kan ook duiden op een matrix-inside-the-matrix theorie...
het kan ook beteken, dat ze vrij zijn, van het systeem,maar dat het systeem nog steeds bestaat.
Nog iets anders. Het zou ook kunnen dat De Merovinger een voormalige 'The One' is. Waarbij Persiphone de Trinity rol heeft. Die Persiphone is volgens mij ook van alles mee aan de hand. In de oude Griekse mythologie was Persiphone toch de vrouw van Hades, de god van de onderwereld? Ze heeft me iets te veel inzicht en controle in Reloaded om zomaar het liefje van de bad guy te zijn.
Persiphone zegt ook na de kus tegen Trinity dat de liefde tussen Neo en Trinity niet voor altijd zal voortduren. Blijkbaar heeft zij dus exact hetzelfde meegemaakt als Trinity.
En nu we het toch over namen hebben. 'Trinity' staat voor de drieëenheid en vormt daarmee het concept van Goddelijkheid. Ik heb het idee dat Trinity uiteindelijk meer is dan wat ze nu lijkt te zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door rvand op 20-05-2003 13:03]
quote:Ja maar de Merovinger is niet echt betrouwbaar meer. Bovendien heeft hij de vorige Ones overleefd, maar hoe weet hij eigenlijk van de vorige Ones?
Op dinsdag 20 mei 2003 12:47 schreef Raenius het volgende:
Ik denk trouwens niet dan Demerovinger een voormalig ' The One' is, want hij zegt duidelijk in de film dat hij de vorige Ones overleefd heeft en dat hij Neo ook zal overleven..
quote:Nee want hij is geen mens, en kan het lijkt me ook niet geweest zijn. Net als smith is het gewoon een losgeslagen programma wat onafhankelijk van het systeem zijn eigen gang gaat. Op zoek naar macht en overleving.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:47 schreef Raenius het volgende:
Ik denk trouwens niet dan Demerovinger een voormalig ' The One' is, want hij zegt duidelijk in de film dat hij de vorige Ones overleefd heeft en dat hij Neo ook zal overleven..
wel denk ik dat Persephone een belangrijke rol gaat spelen in deel 3...
misschien is zei wel de moeder van the matrix..
the mythe achter Persephone (dus in het echt, niets in the matrix) zegt dat zijn 6 maander per jaar bij hades is (de slechte kant) en dat het dan slecht weer is (winter/herfst) en de andere 6 maanden is ze bij haar ouders (dacht ik) (de goede kant).. en tijdens deze 6 maanden is het lekker weer (zomer/lente)
dus, als je dit vertaald naar the matrix, kan je het zien als, ze was eerst goed toen slecht en maybe changed ze nog vaker....
ze kon dus eerst de moeder van the matrix zijn geweest (goed..)
en nu met merovingian [hades] zijn... (slecht)
hmmmm, volgens mij kom ik nie duidelijk over maarja je moet wat op de dinsdag middag
quote:Weet jij zeker dat Neo een mens is?
Op dinsdag 20 mei 2003 12:55 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Nee want hij is geen mens, en kan het lijkt me ook niet geweest zijn. Net als smith is het gewoon een losgeslagen programma wat onafhankelijk van het systeem zijn eigen gang gaat. Op zoek naar macht en overleving.
quote:Hmm hier zit misschien iets in, maar denk niet dat het verband heeft met de merovinger maar meer met vorige Ones. Denk inderdaad dat persephone meer is dan we hebben gezien tot nu toe.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:54 schreef rvand het volgende:[..]
Daarom wil ze nog één keer de kus van The One, om te herinneren hoe het ooit voelde.....
quote:Nee ik geloof wel dat de Oracle de moeder is, maar persephone zal ook nog een belangrijke rol spelen.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:56 schreef CRoNiXX het volgende:
idd, merovingian is niet the one, omdat hij zelf zegt "ik heb je voorgangers overleefd en ik zal jou ook overleven"wel denk ik dat Persephone een belangrijke rol gaat spelen in deel 3...
misschien is zei wel de moeder van the matrix..
the mythe achter Persephone (dus in het echt, niets in the matrix) zegt dat zijn 6 maander per jaar bij hades is (de slechte kant) en dat het dan slecht weer is (winter/herfst) en de andere 6 maanden is ze bij haar ouders (dacht ik) (de goede kant).. en tijdens deze 6 maanden is het lekker weer (zomer/lente)dus, als je dit vertaald naar the matrix, kan je het zien als, ze was eerst goed toen slecht en maybe changed ze nog vaker....
ze kon dus eerst de moeder van the matrix zijn geweest (goed..)
en nu met merovingian [hades] zijn... (slecht)
hmmmm, volgens mij kom ik nie duidelijk over maarja je moet wat op de dinsdag middag
quote:Nee in het spel wil ze ook de 2 karakters kussen, gewoon een maf trekje van haar.
Op dinsdag 20 mei 2003 12:54 schreef rvand het volgende:[..]
Ja maar de Merovinger is niet echt betrouwbaar meer. Bovendien heeft hij de vorige Ones overleefd, maar hoe weet hij eigenlijk van de vorige Ones?
Bovendien zegt Persiphone dat ze hetzelfde heeft meegemaakt als Trinity. Daarom wil ze nog één keer de kus van The One, om te herinneren hoe het ooit voelde.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |