quote:euhm *hint* ik BEN een (maffe) limburger
Op maandag 19 mei 2003 13:42 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Vertel jij dat die maffe Limburgers ook ff?
Klopt, maar ik heb toch liever een stel Marokkanen naast me wonen dan een één lawaaiierige Hollander.
quote:Inderdaad, limburgers willen geen deel uitmaken van het gezellige holland, ze horen liever nergens bij, alleen maar appeltaart eten heel de dag... dat is wat ze willen, en op vakantie schamen ze zich voor de echte volbloed nederlander omdat die zogenaamd een grote bek zou hebben ... ik ergerde me alleen aan het accent, maar het begint nu toch ook richting de limburgers zelf te neigen
Op maandag 19 mei 2003 13:42 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Vertel jij dat die maffe Limburgers ook ff?
quote:Vertel jij je dat zelf ook ff dan
Op maandag 19 mei 2003 13:44 schreef knuffeldees het volgende:euhm *hint* ik BEN een (maffe) limburger
'Ze' beschouwen hier Limburg anders wel als iets zwaar aparts hoor.
quote:De topicstarter doelt erop om reacties als deze te ontlokken, kom wij weten wel beter hoe mooi ons limburg is!
Op maandag 19 mei 2003 13:22 schreef Sathaana het volgende:
- Ik ben Limburgs
- Hoort dit topic niet gesloten te worden vanwege het flamen naar Limburgers?---
Ten eerste topicposter... Limburg is een grensgebied, waar vele dialecten voorkomen. Zo spreekt met in een dorp een redelijk anders dialect dan in een dorp 2 km verderop.
Wij zijn trots op ons dialect. Tenminste EEN provincie die respect toont voor geschiedenis.
Ach laat maar... Ik was van plan hier een héél lang verhaal te gaan typen, om jou eens ff de ogen te openen.... Maar bleggghhh... besefte ineens dat iemand die zo dom is zo'n topic als dit te starten, waarschijnlijk ook te dom is om iets serieus op te vatten.
* ergert zich gruwelijk aan dit topic, en de oneindige domheid ervan!!!! *
En komaan, we weten echt wel dat niet elke limburger zo zingerig praat als een homo! Met deze opmerking geef je meteen al aan dat je met geen èèn serieuze gedachte dit topic hier hebt geplaatst ...
Laten we hem gewoon ff lekker snel vergeten
quote:Zoiets heet vlaai
Op maandag 19 mei 2003 13:45 schreef GWD het volgende:
alleen maar appeltaart eten heel de dag... dat is wat ze willen,
quote:Limburgers eten geen taart, maar vlaai. Dat zou jij toch wel moeten weten als je er al zolang woont.
Op maandag 19 mei 2003 13:45 schreef GWD het volgende:[..]
Inderdaad, limburgers willen geen deel uitmaken van het gezellige holland, ze horen liever nergens bij, alleen maar appeltaart eten heel de dag... dat is wat ze willen, en op vakantie schamen ze zich voor de echte volbloed nederlander omdat die zogenaamd een grote bek zou hebben ... ik ergerde me alleen aan het accent, maar het begint nu toch ook richting de limburgers zelf te neigen
quote:Vlaai is wat koeien maken in het weiland
Op maandag 19 mei 2003 13:46 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Zoiets heet vlaai
quote:jij weet dus ook geen ene fuck van limburg af, we ete hier vlaai
Inderdaad, limburgers willen geen deel uitmaken van het gezellige holland, ze horen liever nergens bij, alleen maar appeltaart eten heel de dag... dat is wat ze willen, en op vakantie schamen ze zich voor de echte volbloed nederlander omdat die zogenaamd een grote bek zou hebben ... ik ergerde me alleen aan het accent, maar het begint nu toch ook richting de limburgers zelf te neigen
quote:Fantastisch mooi!
Op maandag 19 mei 2003 13:45 schreef SpikeAlike het volgende:
De topicstarter doelt erop om reacties als deze te ontlokken, kom wij weten wel beter hoe mooi ons limburg is!![]()
quote:sinds wanneer woon ik in limburg?????
Op maandag 19 mei 2003 13:46 schreef julekes het volgende:[..]
Limburgers eten geen taart, maar vlaai. Dat zou jij toch wel moeten weten als je er al zolang woont.
quote:Kun je nagaan hoe die taarten smaken
Op maandag 19 mei 2003 13:47 schreef GWD het volgende:Vlaai is wat koeien maken in het weiland
quote:nou ik eet echt niet heel de dag taart hoor (en het is limburgse VLAAI!)
quote:ja bij vrouwen ja, omdat limburgs zo vrouwelijk is ... daar waren we het toch al over eens
Op maandag 19 mei 2003 13:47 schreef Jerruh het volgende:
als ik iets sexy vind dan ist een limburgs accent, oeh!!!
quote:Verbergen? Ik meld het hier toch.
Op maandag 19 mei 2003 13:42 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ja, verberg je afkomst maar! Eerst heul je met de Hollanders, dan met de Brabo's en dan durf je ook nog te beweren dat je "Nederlands" spreekt. Leve de republiek Limburg.
quote:Jaaaaaaa, stoer
Op maandag 19 mei 2003 13:48 schreef Steg het volgende:
en kan ik zeggen dat ik in het buitenland heb gestudeerd. Tadaa......
quote:ligt er aan welke plekken maar soms klinkt mestreechts bij mannen supersexy, in tegenstelling tot venlo's..
Op maandag 19 mei 2003 13:48 schreef GWD het volgende:[..]
ja bij vrouwen ja, omdat limburgs zo vrouwelijk is ... daar waren we het toch al over eens
quote:Ik vind het prima...Zeker als je mensen uit Heerlen/Kerkrade hoort praten is dit eigenlijk nog wel de meest logische stap
Op maandag 19 mei 2003 13:48 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Jaaaaaaa, stoer
De UM zit toch al in de TUL, dus dat maakt ook niet uit!
Maar kunnen we er geen Duitsland van maken dan, vind ik leuker.
quote:die zijn hier ook een uitzondering hoor, daar versta ik zelfs geen klap van
Op maandag 19 mei 2003 13:50 schreef Steg het volgende:[..]
Ik vind het prima...Zeker als je mensen uit Heerlen/Kerkrade hoort praten is dit eigenlijk nog wel de meest logische stap
quote:Venloosch vind ik zelfs walgelijk.
Op maandag 19 mei 2003 13:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
ligt er aan welke plekken maar soms klinkt mestreechts bij mannen supersexy, in tegenstelling tot venlo's..
quote:En wij kunnen dan zeggen dat we jou eruit hebben geschopt!
Op maandag 19 mei 2003 13:48 schreef Steg het volgende:
Ik vind dat ze Limburg aan België moeten geven. Ze vinden zichzelf toch al anders dan "Hollanders". Hoeven wij er ook niet meer naar te luisteren. Kan half Nederland met goed fatsoen zeggen dat ze naar het buitenland op vakantie zijn geweest en kan ik zeggen dat ik in het buitenland heb gestudeerd. Tadaa......
quote:hoe komen jullie er toch steeds bij dat ik iets tegen limburgers heb???? ik vind alleen hun accent (bij mannen) gewoon zwaar op mijn zenuwen werken... dat mag toch?
Op maandag 19 mei 2003 13:48 schreef knuffeldees het volgende:[..]
nou ik eet echt niet heel de dag taart hoor (en het is limburgse VLAAI!)
als je je zo aan limburgers ergert waarom open je dan zo-een topic
dan kan je toch weten (als je slim bent) dat er limburgers zullen reageren
of kom je aandacht tekort ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |