abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10531253
ik heb weleens met zo'n limbo een wandeling gemaakt door hun mooie limburg, en toen liet ik ineens een scheet, zegt die limbo...he ik ruik de mijnen, pfff de patser het was toch echt die van mij die die rook.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 19 mei 2003 @ 13:17:27 #27
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_10531258
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:16 schreef Icicle het volgende:
Denk je dat ze EXPRES zo praten?
ja.
pi_10531277
hoi
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  maandag 19 mei 2003 @ 13:17:51 #29
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_10531279
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:08 schreef GWD het volgende:
Er zijn weinig manieren waarop iemand praat waar ik me aan irriteer ... maar limburgs daar kan ik echt niet langer dan 5 minuten naar luisteren. Het heeft meer weg van belgisch, ze gebruiken woorden die nergens in de nederlandse taal worden gebruikt, ze praten als homo's en ik erger me er kapot aan.

Had dit jaar ook zo'n manneke bij mij in de klas die dan met zijn irritante limburgse accent heel de tijd domme opmerkingen rond liep te roepen. Wat zou het een genot zijn dit irritante jong van 6 hoog het raam uit te donderen. Daarbij was hij ook nog es een jaar of 15 en zit hier ONGETWIJFELD mee te lezen.

Ook op wintersport komen we altijd dezelfde limburgers tegen, en die willen dan vervolgens met ons mee skieën, hoe irritant, zit ik heel de tijd in de skilift naar dat gezwam te luisteren, en ze kwijtraken lukt natuurlijk ook al niet want koppig zijn ze ook nog eens, en mijn subtiele hints om gewoon met hun eigen familie/vrienden mee te gaan snappen ze niet.

Conclusie, limburgers zijn best goeie mensen, zolang ze hun kop maar dichthouden

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_10531296
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:08 schreef GWD het volgende:
ze praten als homo's
Heb je iets tegen homo's ofzo? Waar is GB?
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_10531297
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:15 schreef MetalMessiah het volgende:
Overigens, Limburg houdt op boven Roermond...
dit topic is heel leerzaam
nou blijk ik ineens niet meer in Limburg te wonen

pi_10531303
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:16 schreef Icicle het volgende:
Denk je dat ze EXPRES zo praten?
ja DUH, om vreemdelingen uit limburg te houden, ze irriteren ze weg en kweken zo een gezellige inteelt samenleving
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_10531306
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:16 schreef GWD het volgende:

[..]

ga dan naar belgië ... daar hoor je / voel je je toch beter thuis dan in dit klote land met al hun schreeuwende mensen

Als je ons niet kunt lijden, kun je nog steeds à la Herman Brood van het dak jumpen. Jij weg en wij geen last van jou. Twee vliegen in één klap!
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_10531316
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:16 schreef GWD het volgende:

[..]

ga dan naar belgië ... daar hoor je / voel je je toch beter thuis dan in dit klote land met al hun schreeuwende mensen

Brabanders spreken meer Belgisch dan Limburgs in mijn optiek. Het Limburgs heeft veel meer gemeen met het 't Duits. Qua mensen zou ik ook veeeeeeeeeeeeeeeeeel liever in Duitsland willen wonen, dan zou ik me niet zo hoeven schamen aan dit kut-Hollanders die altijd en overal denken dat ze het helemaal zijn.
pi_10531334
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:14 schreef Lucille het volgende:
Daas tog ook waat hey, aal daat limburgs geblaat.
Gekal wordt het dan.
pi_10531335
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:15 schreef MetalMessiah het volgende:
Limburg boppe!

Overigens, Limburg houdt op boven Roermond...

Waar heb jij Aardrijkskunde gehad??
pi_10531346
Tssk, jullie zijn gewoon allemaal jaloers dat jullie niet door de screening gekomen zijn. Sorrie, maar we zijn nou eenmaal erg kritisch over wie we toelaten in onze provincie.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_10531355
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:19 schreef Koningin het volgende:

Voor de Zuid-Limburgers houdt Limburg idd op boven Roermond. Daarboven heet het Holland.
pi_10531365
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:18 schreef GWD het volgende:

[..]

ja DUH, om vreemdelingen uit limburg te houden, ze irriteren ze weg en kweken zo een gezellige inteelt samenleving

Nee, ze praten zo omdat het hun moedertaal is. Daar ben je dan mee opgevoed.
pi_10531366
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:18 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Heb je iets tegen homo's ofzo? Waar is GB?

Hij is nog niet wakker. Dit is echt een maandagochtendtopic: lulkoek! Hahahahahahaha!
pi_10531374
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:20 schreef julekes het volgende:
Tssk, jullie zijn gewoon allemaal jaloers dat jullie niet door de screening gekomen zijn. Sorrie, maar we zijn nou eenmaal erg kritisch over wie we toelaten in onze provincie.
*proest*
Ik ben een grote anti-Limburger, ben hier toch komen wonen en weet je: ik heb een nog grotere hekel aan Limburg gekregen

(de waarom verhuis je dan niet vraag ontwijken: de uni is wel relaxed).

pi_10531376
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:17 schreef dax het volgende:
Nee zo'n Kruiskamps Bosch accent is mooi ofzo?
wa hedde gij tege men accent menneke, moek die kop es dicht hoekuh kut
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  maandag 19 mei 2003 @ 13:22:11 #43
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_10531387
zeg yuppekop..mos gewoen dien geziech houwe ...es de dr need tege kens springs te mer oet de ski lift......es of dat kak gelul van diech un plezeer is um noa te luusteruh.

Veurdeel wat ze heij hubbe is dat veer beter zien in vreemde toale...en stoan dus ouch minder veur lul op vakantie...tis mer wat diech mier waard is....

pi_10531390
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:21 schreef ChrisJX het volgende:

[..]
en weet je: ik heb een nog grotere hekel aan Limburg gekregen

en waarom
  maandag 19 mei 2003 @ 13:22:31 #45
38059 Sathaana
Inner Beauty Is Terror Minded
pi_10531393
- Ik ben Limburgs
- Hoort dit topic niet gesloten te worden vanwege het flamen naar Limburgers?

---

Ten eerste topicposter... Limburg is een grensgebied, waar vele dialecten voorkomen. Zo spreekt met in een dorp een redelijk anders dialect dan in een dorp 2 km verderop.

Wij zijn trots op ons dialect. Tenminste EEN provincie die respect toont voor geschiedenis.

Ach laat maar... Ik was van plan hier een héél lang verhaal te gaan typen, om jou eens ff de ogen te openen.... Maar bleggghhh... besefte ineens dat iemand die zo dom is zo'n topic als dit te starten, waarschijnlijk ook te dom is om iets serieus op te vatten.

* ergert zich gruwelijk aan dit topic, en de oneindige domheid ervan!!!! *

pi_10531399
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:20 schreef julekes het volgende:
Holländer raus!

Hahahahahahahahahaha!

pi_10531413
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
en waarom
Omdat iedereen hier Limbugs praat. Het is nog erger dan ik verwacht had
pi_10531439
Ach wat laat ze toch lekker flamen.
Zo gauw de vakantie aanbreekt staan al die Ollanders in de file om hier op de camping te komen zitten.
Lache toch.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_10531444
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:19 schreef Koningin het volgende:

[..]

Heeft niks met aardrijkskunde te maken, vanaf Roermond praten ze iig heel anders dan hier in het echte zuiden. En aangezien de TS het niet over half-duits heeft bedoelt hij dat deel van "Limburg". Je kunt dat deel denk ik beter Limbrabant noemen ofzo, komt meer overeen.

Ich ming, wen veer plat gunt kallen wert et veur uch gans schwoar

pi_10531447
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:22 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Omdat iedereen hier Limbugs praat. Het is nog erger dan ik verwacht had

hahahahahaha ja... en een Rotterdammer, Hagenees, Amsterdammer ofzo spreekt zeker ABN..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')