abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10523768
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:23 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ja.. denk ik ook..
Maar denken is iets anders dan doen..

Absoluut, maar dan moet je je bedenken, dat je het je hele leven lang maar met 1 persoon sex hebt gehad..... scary?
pi_10523795
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:25 schreef Phuturistixxx het volgende:

[..]

Absoluut, maar dan moet je je bedenken, dat je het je hele leven lang maar met 1 persoon sex hebt gehad..... scary?

Nee.. ik wil ook niemand anders..
pi_10523800
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:22 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik denk trouwens dat er heel veel mensen het moeilijk hebben met het idee nooit meer met een ander sex te hebben dan met maar 1 persoon, als je in een vaste relatie zit...
Klopt maar aan de andere kant vd weegschaal staat altijd het plezier dat je beleeft aan de relatie en de liefde die je er uit krijgt. Die weegt over het algemeen toch een stuk zwaarder
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 18 mei 2003 @ 23:27:14 #29
21400 kariem112
Nederlander
pi_10523807
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:02 schreef --eva-- het volgende:
Ik heb nu bijna twee jaar een vriendje. Zowel voor hem als voor mij is het de eerste keer dat we in een lange relatie verwikkeld zijn, en we zijn ook allebei de eerste voor elkaar op sexgebied. Nu vindt mijn vriendje het eigenlijk een heel raar idee dat hij maar met een persoon sex heeft, hij zou eigenlijk wel willen weten hoe het is om met iemand anders het bed te delen, just for sex, maar daarbij houdt hij heel veel van mij en wil hij mij als vriendinnetje echt niet kwijt......Met andere woorden; hij zou stiekum wel willen dat ik toestemming zou geven om met andere meisjes te rotzooien...Nu snap ik wel dat sommige mensen (jongens en meisjes) deze gedachte hebben, zelf heb ik echter helemaaal niet de behoefte om mett iemand anders het bed in te duiken, ik vind sex het meest intieme wat je kunt delen met ieimand anders. Ik vind zíjn opvatting dus ook best wel een belediging; dat hij dat mooie en intieme stukje van ons samen, ook met een ander wil beleven......
Hij weet dat ik er zo over denk, en het gebeurt dus ook niet, maar toch blijft het aan mij knagen....Als hij die behoefte nu al heeft zal die toch alleen maar toenemen naarmate de tijd verstrijkt? En ben ik nou zo'n conservatieve muts die hem in de weg zit. en moet ik gewoon niet zo'n waarde hechten aan sex?
Wat denken jullie dat ik moet doen? Uitmaken zodat hij volledig z'n gang kan gaan ( wat ik echt nie wil, want ik wil hem niet kwijt) Hem bijv. een maandje geven om aan te rotzooien en daarna maar kijken wat er gebeurt? Gewoon niks doen en wachten tot z'n hormonen zijn gaan liggen...........Of zijn er andere tussenoplossingen?
Ik hoop op serieuze reacties, alvast bedankt..

(Hij is trouwesn 21 en heeft zich in de tienerjaren al flink uitgeleefd, alleen met sex wilde hij wachten op een speciaal iemand...wel dubbel eigenlijk....)

kan ik best wel kort over zijn....
ik zou hem aan de kant schuiven... zulke gedachtes lijken me niet echt goed, en zeker beledigend voor je...
......
pi_10523835
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:27 schreef kariem112 het volgende:

[..]

kan ik best wel kort over zijn....
ik zou hem aan de kant schuiven... zulke gedachtes lijken me niet echt goed, en zeker beledigend voor je...

Communiceren in een relatie is ook zeer slecht. Als je vriend een serieus gesprek met je aan wil gaan is dat een slecht teken ja
pi_10523858
quote:

[..]

Ach stel het zou nu met mij ook zo gaan. Dan kan ik denken 'ja hele leven lang met 1 persoon' Ik kan ook denken 'dingen die ik gedaan heb doen veel mensen die wel meer partners hebben gehad niet in hun hele leven' Dus ach alles heb z'n voordeel en z'n nadeel
  zondag 18 mei 2003 @ 23:31:01 #32
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_10523885
Ik heb de indruk dat mensen er heel vaak problemen mee hebben dat ze niet "alles" kunnen meemaken in hun leven. Daar word je volgens mij heel erg ongedurig van.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 18 mei 2003 @ 23:33:55 #33
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10523941
quote:
Ik denk niet in termen van mijn hele leven. En daarbij is het de keuze die je zelf maakt toch??
  zondag 18 mei 2003 @ 23:35:32 #34
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_10523968
Mijn vriendje en ik zijn nu 2 jaar samen. Hij was niet de eerste voor mij, maar ik wel voor hem! Nu heb ik weleens aan hem gevraagd of hij het niet een vreemd idee vond, als we bij elkaar zouden blijven, dat hij dan alleen maar met mij naar bed was geweest. Ik heb toen min of meer gezegd, dat als hij nog eens dat gevoel zou krijgen, dat hij dan daar goed met mij over moest praten... Misschien dat er wel iets op te bedenken was. Niet dat ik het zo'n leuk idee vind als hij met een ander naar bed zou gaan....... helemaal niet. Maar kan me wel iets bij dat gevoel voorstellen (alleen zou ik het zelf nooit hebben).
Maar hij heeft helemaal niet de behoefte om met een ander naar bed te gaan, we hebben het nog zo geweldig samen!
Maar als hij echt die behoefte ooit zou voelen, dan wil ik dat gewoon heel goed met hem bespreken.
Eigenlijk best wel moeilijk hoor deze vraag. Maar je moet hem in ieder geval zeker niet toestemming gaan geven om met anderen te rotzooien.

Besef wel dat seks zonder liefde best kan voor sommige mensen. En dat als hij seks met iemand anders zou hebben hij daar niet per se liefde voor hoeft te voelen.
Maar ik zou ook weer bang zijn aan de andere kant dat het onze relatie kapot zou maken, of dat hij toch stiekem liefde gaat voelen voor die ander.....

Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_10524104
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:35 schreef Laurabeest het volgende:
Maar ik zou ook weer bang zijn aan de andere kant dat het onze relatie kapot zou maken, of dat hij toch stiekem liefde gaat voelen voor die ander.....
Dan gaat ie toch naar een hoer Nee dit is geen onzinreactie, als je er nml even iets langer over nadenkt dan zitten daar veel voordelen aan: geen liefde, alleen lust & stiekem liefde voelen voor een hoer gebeurt niet zo snel omdat je toch weet dat zij het alleen voor het geld doet & het is toch een hele andere 'wereld' dan gewoon een meisje v/d straat.
Het enige nadeel is dat het geld kost.

Maar ja zolang het houdbaar is zou ik je vriendje hier geen toestemming voor verlenen

pi_10524168
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:33 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik denk niet in termen van mijn hele leven. En daarbij is het de keuze die je zelf maakt toch??

En keuzes kunnen niet beangstigend zijn?
  zondag 18 mei 2003 @ 23:44:10 #37
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_10524172
Hmm, zoals ik een tijdje geleden al schreef heb ik hetzelfde probleem als jouw vriend. Maar dat na 6 maanden relatie. We hebben het er heel veel over gehad en zijn mening is dat hij me niet zou willen verliezen aan zoiets en dus zou hij me de vrijheid geven. Ikzelf heb het idee dat hij dat tegen zijn zin in zou doen en ik weet zelf niet goed wat ik moet doen. Ik zou niet hetzelfde doen namelijk.

Maar iedereen is natuurlijk een ander persoon. Ik zou de eer aan mezelf houden. Als hij het zo graag wil dat hij jou ervoor zou opgeven, zou ik hem laten gaan. Omdat je aangeeft er zelf veel problemen mee te hebben als hij het zou doen, niet over je heen laten lopen. Daar kan alleen maar ellende van komen.

Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_10524253
quote:

= knipje=

Het is trouwens best moeilijk om toe te geven dat je er weleens over nadenkt ove rhoe het met een ander zou zijn. Het kan de ander best weleens kwetsen.

Mijn vriendin heeft het ook een paar keer moeten vragen voordat ik het toegaf. Begrip is belangrijk, ze begrijpt het en dat was wel een opluchting. Wat natuurlijk niet gelijk staat aan toestemming, want das weer een heel ander verhaal.

pi_10524275
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:41 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dan gaat ie toch naar een hoer Nee dit is geen onzinreactie, als je er nml even iets langer over nadenkt dan zitten daar veel voordelen aan: geen liefde, alleen lust & stiekem liefde voelen voor een hoer gebeurt niet zo snel omdat je toch weet dat zij het alleen voor het geld doet & het is toch een hele andere 'wereld' dan gewoon een meisje v/d straat.
Het enige nadeel is dat het geld kost.

Voor mij zou dat geen oplossing zijn, ik vind hoeren echt te ranzig voor woorden, meen ik.
  zondag 18 mei 2003 @ 23:49:30 #40
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_10524300
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:48 schreef Phuturistixxx het volgende:

Voor mij zou dat geen oplossing zijn, ik vind hoeren echt te ranzig voor woorden, meen ik.

Ik denk dat het niet alleen daarom geen oplossing zou zijn. Nieuwsgierigheid is denk ik niet puur naar de daad van seks, maar naar het hele spel eromheen. Een hoer speelt eigenlijk maar een toneelstukje en leert je nog niets.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_10524327
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:49 schreef Angeles het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet alleen daarom geen oplossing zou zijn. Nieuwsgierigheid is denk ik niet puur naar de daad van seks, maar naar het hele spel eromheen. Een hoer speelt eigenlijk maar een toneelstukje en leert je nog niets.

ja idd, lijkt me een hele klinische praktijk dat naar de hoeren gaan, bah
  zondag 18 mei 2003 @ 23:55:10 #42
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10524413
quote:
Op zondag 18 mei 2003 23:44 schreef Phuturistixxx het volgende:
En keuzes kunnen niet beangstigend zijn?
Nee hoor, keuzes maken je leven de moeite waard.
Durf te kiezen, durf te leven zeg maar
pi_10524533
Het is eigenlijk best duidelijk wat jouw vriend probeert te doen. Volgens mij is elke jongen in een relatie altijd nog wel nieuwsgierig naar seks met een andere vrouw... dat lijkt er nou eenmaal ingebakken te zitten. Bij mij is het ook niet anders geweest. En hij probeert bij deze het beste van twee werelden te kunnen ervaren.

Echter...

Aan alle acties zitten consequenties. Dat zul je hem ook duidelijk moeten maken. Als hij met andere meisjes wilt rotzooien, is hij jou kwijt (want die twee dingen kunnen nou eenmaal niet samengaan - tenzij je daar zelf echt helemaal vrede mee hebt, wat bij jou niet het geval is). Dat weet iedere jongen. Als een jongen weet dat hij ergens mee weg kan komen zal hij het niet nalaten om het te doen. Als een jongen in een vreemde stad, met een vreemde vrouw, vreemd kan gaan en op voorhand weet dat hij daarmee wegkomt... zal hij dat doen. Niet iedereen.... maar de meesten wel.

Je zult duildelijke grenzen moeten vaststellen en NIETS daaroverheen moeten laten komen. Als een jongen vreemd gaat en hij zou niet gestraft worden (zijn vriendin blijft ondanks zijn slippertje bij hem) zal hij het volgens mij altijd blijven doen (de uitzondering daargelaten). Jij hebt nu nog de mogelijkheid om dat vreemdgaan voor te zijn, maar je moet duidelijk naar hem toe zijn ("Jongen.. als jij met andere meiden wilt vozen, dan doe je dat toch lekker... maar dan ben ik weg... daaaag").

Als jij laat merken dat je hem eigenlijk niet kwijt wilt en daarvoor hem heel ver wil laten gaan, gaat het mis. Jij hebt grenzen en daar heeft hij zich aan te houden en vice versa. Reken maar dat hij zou flippen als jij met andere jongens wilt flikflooien hoor... (het welbekende "met twee maten meten").

Laat niets, maar dan ook niets over jouw grenzen heen lopen! Eigenwaarde is nog altijd veel belangrijker en krachtiger dan het behouden van deze jongen (er zijn talloze andere jongens.. je hebt maar één eigenwaarde), ook al kan ik me voorstellen dat je het emotioneel niet aankan om hem kwijt te raken. Als hij echt van je houdt, doet hij niets stoms om de liefde/relatie te verpesten.

pi_10524587
Hij heeft idd een beetje het ziekelijke idee dat ie alles mee wil maken en probeert het motto "Je leeft maar een keer" na te streven......heel erg vermoeiend dat je zo dus altijd het idee hebt dat je iets mist, aangezien je dat nooit helemaal waaar kunt maken omdat je vast zit aan bepaalde dingen zoals studie en in dit geval een relatie ( maar waar je allebei wel zelf voor hebt gekozen....)
Het feit dat hij student is en ook lid is, bepaald ook een beetje zijn ideeen. Hij is binnen zijn club een van de weinigen die een vaste relatie heeft, de rest is lekker aan het rotzooien en zit hem een beetje op te stoken....Logisch dat hij daardoor wordt beinvloed... Nogmaals, ik begrijp goed dat hij die wens heeft of er over fantaseert, maar kan er alleen geen toestemming voor geven....
pi_10524602
quote:
Mijn vriendje en ik zijn nu 2 jaar samen. Hij was niet de eerste voor mij, maar ik wel voor hem! Nu heb ik weleens aan hem gevraagd of hij het niet een vreemd idee vond, als we bij elkaar zouden blijven, dat hij dan alleen maar met mij naar bed was geweest. Ik heb toen min of meer gezegd, dat als hij nog eens dat gevoel zou krijgen, dat hij dan daar goed met mij over moest praten... Misschien dat er wel iets op te bedenken was. Niet dat ik het zo'n leuk idee vind als hij met een ander naar bed zou gaan....... helemaal niet. Maar kan me wel iets bij dat gevoel voorstellen (alleen zou ik het zelf nooit hebben).
Maar hij heeft helemaal niet de behoefte om met een ander naar bed te gaan, we hebben het nog zo geweldig samen!
Maar als hij echt die behoefte ooit zou voelen, dan wil ik dat gewoon heel goed met hem bespreken.
Eigenlijk best wel moeilijk hoor deze vraag. Maar je moet hem in ieder geval zeker niet toestemming gaan geven om met anderen te rotzooien.

Besef wel dat seks zonder liefde best kan voor sommige mensen. En dat als hij seks met iemand anders zou hebben hij daar niet per se liefde voor hoeft te voelen.

Hey ik moet jou wel hebben vanavond...

hey laura..je zegt dat je het wel in kan denken etc....maar hem to actie over laten gaan gaat je te ver?..............als het zo diep bij hem speelt doet hij het wel een keertje als hij met vrienden weg gaat of op vakantie met ze gaat!

Ik heb het zelfde nu met mijn vriendin (die in canada woont en ik heb haar al 2x 2 weken opgezocht in de 6 maanden die we kennen).....ze is 17 en heeft nog nooit met een ander gezoend....... nu wilt ze dit toch wel eens doen...!
Ze komt van de zomer naar mij om een relatie aan te gaan voor een jaar of langer natuurlijk........

Ik heb haar een vrijbrief gegeven om te doen wat ze wilt doen in de 6 weken tussen nu en haar komst in europa..........ik heb liever dat ik haar dan vanaf dat moment te vertrouwen of dat ik elke week moet denken wanneer ze het van plan is..........

Die vrijbrief werkt zowel in mijn voordeel of nadeel
De drempel om het te doen maak ik ontzettend laag, dat kan haar van weerhouden om het te doen omdat ze weet dat ze het mag maar zich niet hoeft te bewijzen tegenover haar zelf beeld.....en als ze het doet dan heeft ze het gedaan en is het hoofdstuk dicht en over....en voor mij verleden tijd.... alleen als het naar meer voor haar smaakt hebben we een probleem....maar ik geloof niet als ik daar tegen vecht.....dat ik haar daar mee beter voor mij kunt winnen

maandag 19 mei 2003 @ 00:07:03 #46
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_10524645
quote:
Op maandag 19 mei 2003 00:03 schreef --eva-- het volgende:
Hij heeft idd een beetje het ziekelijke idee dat ie alles mee wil maken en probeert het motto "Je leeft maar een keer" na te streven......heel erg vermoeiend dat je zo dus altijd het idee hebt dat je iets mist, aangezien je dat nooit helemaal waaar kunt maken omdat je vast zit aan bepaalde dingen zoals studie en in dit geval een relatie ( maar waar je allebei wel zelf voor hebt gekozen....)
Het feit dat hij student is en ook lid is, bepaald ook een beetje zijn ideeen. Hij is binnen zijn club een van de weinigen die een vaste relatie heeft, de rest is lekker aan het rotzooien en zit hem een beetje op te stoken....Logisch dat hij daardoor wordt beinvloed... Nogmaals, ik begrijp goed dat hij die wens heeft of er over fantaseert, maar kan er alleen geen toestemming voor geven....
Dus...dat is dan jammer voor hem. Dan mag hij de keuze maken en de consequenties ervan dragen. Kom op zeg, jij hoeft je niet op te offeren.

Ik vind dat hele idee dat je alles meegemaakt moet hebben ook al zo'n onzin. Stel, je huis brandt nooit af, je wordt nooit neergestoken op straat, je flikkert nooit met je auto in een afgrond en je wordt nooit ernstig ziek. Ik denk niet dat daarvan iemand denkt: hè, dat ik nou niet alles heb meegemaakt...

Mensen moeten eens kijken naar wat ze wel hebben en niet naar wat ze niet hebben. Je zult NOOIT alles meegemaakt hebben en voor een heel groot deel mag je daar verdomd dankbaar voor zijn, voor een deel is het jammer, maar accepteer het.

(ik hoop dat de vergelijking duidelijk is...mensen voelen zich altijd maar verongelijkt om de leuke dingen die ze niet hebben meegemaakt, maar nooit eens blij om de vervelende dingen die ze niet hebben hoeven meemaken...)

pi_10524756
quote:
Op maandag 19 mei 2003 00:07 schreef Angeles het volgende:

[..]

[.VERHAAL .]

ja rationeel heb jij volkomen gelijk maar emotioneel ligt het een stuk moeilijker denk ik......sommige mensen hebben eenmaal de behoefte om sex met meerdere partners..een wereldreis .....een dit of zus of zo..

Angelus jij hebt gelijk ....maar heb jijzelf niets zoiets .......maakt niet uit in welk verband??

maandag 19 mei 2003 @ 00:19:13 #48
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_10524813
quote:
Op maandag 19 mei 2003 00:14 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:

Angelus jij hebt gelijk ....maar heb jijzelf niets zoiets .......maakt niet uit in welk verband??

Ja hoor, ik heb zoiets wel. Er zijn ook dingen die ik dolgraag mee wil maken en ik zou het fantastisch vinden als het lukt, waarschijnlijk ben ik ook wel teleurgesteld als het niet lukt, dat is menselijk, maar ik accepteer wel dat ik niet alles mee kan maken, dat ik niet alles wat ik graag zou willen kan bereiken in mijn leven.

Er zijn een paar dingen die ik echt actief nastreef, maar ik probeer wel zo te leven dat mijn leven niet als mislukt aanvoelt als het niet lukt. Anders wordt het een obsessie en dat is gewoon doodzonde van alle dingen die wel lukken en die ook leuk zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 19-05-2003 00:19]

pi_10524823
Trap er niet in.

Het is duidelijk niet jouw ding en je zult het, zelfs als zou je het eenmalig toestaan, het niet meer uit je gedachte kunnen zetten.
Het verbreekt het speciale gevoel, de exclusiviteit die voor jou blijkbaar belangrijk is.

Voor mij zou dat al gebeurd zijn door het voorstel alleen al, eerlijk gezegd, het blijven aandringen.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_10525599
quote:
Op maandag 19 mei 2003 00:19 schreef milagro het volgende:
Trap er niet in.

Het is duidelijk niet jouw ding en je zult het, zelfs als zou je het eenmalig toestaan, het niet meer uit je gedachte kunnen zetten.
Het verbreekt het speciale gevoel, de exclusiviteit die voor jou blijkbaar belangrijk is.

Voor mij zou dat al gebeurd zijn door het voorstel alleen al, eerlijk gezegd, het blijven aandringen.

precies. en als hij echt zoveel om je zou geven dan zou hij geen eens behoefte moeten hebben aan andere meisjes, sex met iemand zonder liefde is toch niet speciaal..(kan hij zich beter wat vaker aftrekken) maar serieus ik zou tegen hem zeggen: "oprotten, laat je maar teleurstellen door andere dames want beter dan dit ga je nooit krijgen..bye"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')