quote:Anders krijg je van die kouwe poten
Op maandag 19 mei 2003 11:36 schreef HenriPaul het volgende:
Ik vin het altijd wel lekker om mijn sokken aan te houden
Dus ja met kleren aan geeft toch weer iets extra`s.
quote:bikinie!!!
Op maandag 19 mei 2003 13:05 schreef PrivateLabel22 het volgende:
Krijg je een soort gelijke discussie als wat je geiler vind om te zien, je vriendin in badpak of bikinie
quote:jaaaa precies
Op zondag 18 mei 2003 22:03 schreef erodome het volgende:
Sex met kleren aan is wel top....Een leuk strak topje aanhouden, gewoon de kamer in komen lopen heel nonchelant met alleen een geil strak topje en laarsen aan....
Of beter nog(aaarrrgggghhh kan niet zo vaak meer jammer genoeg)....De deur opendoen voor je vriend in een supersexy outfit zonder slipje aan zodat het gelijk toegankelijk is allemaal....
Ik deed het graag alleen met kousen en laarsen aan, verder poedelnaakt.Je kan hier zoveel mee.......
Of gewoon te ongeduldig zijn om je uit te kleden, elkaar heerlijk bespringen en onderweg raak je de kleding vanzelf kwijt(heeft wel iets genomen te worden met je broek op je knieen).
voor mij is de slaapkleding een shirt en een slipje, voor hem alleen een boxer..
en als we vanuit kleren beginnen hetzelfde: dat uitkleden komt wel...
maar ik denk dat ik persoonlijk naakt veel intiemer vindt
Maar even ontopic: naked all the way!
Verder vind ik het wel geil als m'n vriend zich voor mij uitkleedt (niet helemaal, alleen nog strakke boxershort aan). Ook vind ik het wel leuk als ik nog een kort rokje aan heb, met kousen en laarzen en een zwart strak topje dat slechts net mijn borsten bedekt. Of alleen lingerie juist, met kousen en jarretels..:9
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |