krijg het stukkie even niet gevonden
quote:Geld is allang overgemaakt, niet door NAC, maar door een groep sponsors, dus niet zeiken!
Op zondag 18 mei 2003 18:35 schreef DutchGooner het volgende:
zullen jullie eerst nog even de transfersom voor vd Eede aan ons moeten overmaken voor 6 Juni anders komt er geen licensie voor jullie VOLGENS het Brabants Dagbladkrijg het stukkie even niet gevonden
quote:Welke sponsor? hahaha.
Op zondag 18 mei 2003 18:47 schreef Dissection het volgende:[..]
Geld is allang overgemaakt, niet door NAC, maar door een groep sponsors, dus niet zeiken!
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 18-05-2003 18:56]
quote:en jij bent.....
Op zondag 18 mei 2003 18:51 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Welke sponsor? hahaha.
Bartje stond dus gewoon op jullie eigen loonlijstje en word niet betaald door externe sponsors zoals beweerd.
Ennuh,nog geen knaken gezien.:W
quote:Profiel effe bekijken zou ik zeggen
Op zondag 18 mei 2003 18:56 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
en jij bent.....
quote:
Op zondag 18 mei 2003 18:57 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Profiel effe bekijken zou ik zeggen
quote:Zal maar over jou mijn mond houden,zal wel de verstandigste zijn zullen we maar zeggen
Op zondag 18 mei 2003 18:58 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
een enorme sukkel zo te zien
quote:ze zijn het niet waard
Op zondag 18 mei 2003 19:00 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Zal maar over jou mijn mond houden,zal wel de verstandigste zijn zullen we maar zeggen
quote:grappenmaker,
Op zondag 18 mei 2003 19:00 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Zal maar over jou mijn mond houden,zal wel de verstandigste zijn zullen we maar zeggen
ONTOPIC:
Nac heeft zeker kans op europees voetbal, niet zo een heel moeilijk programma. Leuke club ook, vindt zelf dat ze het beste publiek hebben in Brabant
quote:Ik haal deze info uit het BD,dus kan verder niet oordelen wat er wel of niet van waar is maar ga er vanuit als een krant zoiets schrijft dat ze het niet uit de lucht plukken.
Op zondag 18 mei 2003 19:03 schreef Naccie het volgende:
VD eede is *niet* betaald door een externe sponsor dus die moet de knaken overmaken, maar nac krijgt wel een licentie. dat is wat ik heb gehoord maar back on topic...nac europees of niet?
Ik denk verder niet dat ze het gaan halen
quote:Verneuk geen topic,Dit is het officiele NAC topic dus gaat over alles wat er met NAC gebeurd,dus niet alleen Europees voetbal
Op zondag 18 mei 2003 19:03 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
grappenmaker,
ga lekker terug naar de eerste divisie mannetje, en denk ff na wanneer je weer een topic wilt gaan verneuken.
ONTOPIC:
Nac heeft zeker kans op europees voetbal, niet zo een heel moeilijk programma. Leuke club ook, vindt zelf dat ze het beste publiek hebben in Brabant
Het wordt dus echt waar...Europees voetbal in Breda!!! Az thuis en Rbc uit mag, normaal gesproken, geen probleem zijn... Ben er zondag bij tegen AZ...dus Schop van Galuh....wordt vet...Voor donderdag probeer ik nog ffkes aan kaarten te komen, maar ben bang dat dat niet gaat lukken met mijn CC.
Maar goed vanmiddag hebben we het dus mooj ffkes geflikt!!!
Anouar Diba roeleert!!!
quote:nac gaat europa in, en fc den bosch zien we niet meer terug in de eredivisie
Op zondag 18 mei 2003 19:12 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Nee,verder iets te melden
quote:OFF-TOPIC
Op zondag 18 mei 2003 19:14 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
nac gaat europa in, en fc den bosch zien we niet meer terug in de eredivisie
quote:Jij bent ieder geval zwaar off-topic...
Op zondag 18 mei 2003 18:56 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
en jij bent.....
quote:... en aan het flamen.
Op zondag 18 mei 2003 18:58 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
een enorme sukkel zo te zien
Dat doe je wel vaker is me opgevallen. Als je het leuk vind om in VBL te blijven posten adviseer ik je dat wat minder te doen...
[Mod mode off]
On topic: NAC Europa in? Het zou eerder een prestatie zijn als ze een licentie krijgen...
quote:een prestatie ?? een blunder van de KNVB lijkt mij
Op zondag 18 mei 2003 19:19 schreef Doc het volgende:
[
On topic: NAC Europa in? Het zou eerder een prestatie zijn als ze een licentie krijgen...
quote:denk wel meerdere clubs
Op zondag 18 mei 2003 19:30 schreef Dissection het volgende:
NAC gaat europa in EN krijgt een licentie, gezien het nogal moeilijk wordt voor de KNVB om 7 eredivisieclubs te weigeren...
quote:Klopt maar dat valt in het niets bij die problemen bij jullie
Op zondag 18 mei 2003 19:58 schreef Naccie het volgende:
en voor tburg jullie financiele zaken zijn ook niet zo geweldig hoor.
Nac Europa in Jongens, het kan niet meer fout gaan...
Fredje is de man, das zker wat een weltgoal!
Ffkes uit tegen Rbc en huldiging op de markt...Donderdag niet naar Roosendaal, uitverkocht, maar ben zeker in Breda in Beatrix!!!
* Engelaartje dreaming of Nac - Barca
quote:Ben weer ff terug
Op maandag 26 mei 2003 19:25 schreef Engelaartje het volgende:
Omg!!!Nac Europa in Jongens, het kan niet meer fout gaan...
Fredje is de man, das zker wat een weltgoal!
Ffkes uit tegen Rbc en huldiging op de markt...Donderdag niet naar Roosendaal, uitverkocht, maar ben zeker in Breda in Beatrix!!!* Engelaartje dreaming of Nac - Barca
P.S Engelaartje...scherm in het rat verlegh stadion hé!
Diba, jalalalalalala, Diba, jalalalalalalala la, la, la, la, la, la, Diba, wohohohoho!!!
quote:Zo zeg, heb je 't ook gemerkt?
Op zondag 1 juni 2003 09:36 schreef snarfbreda het volgende:
WIJ GAAN EUROPA IN
WIJ GAAN EUROPA IN
WIJ GAAN EUROPA IN
WIJ GAAN EUROPA IN
quote:Misschien kun je beter in B&H een topic openen over je idool
Op zondag 1 juni 2003 11:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jullie hebben in ieder geval een super spits met Henk Vos!
RBC meldde vorige week dat Vos nog een seizoen in Roosendaal zou voetballen, terwijl de spits even later zijn jawoord gaf aan NAC.
,,Voor ons ligt de zaak simpel'', gaf NAC's algemeen directeur Willem van der Hoeven maandag aan. ,,Als er tussen RBC en Vos een overeenkomst bestaat, vervalt de onze direct. Maar wij hebben Vos eerst gevraagd of dat het geval was, voordat we hem benaderden met een contract. Hij heeft ontkend, evenals zijn zaakwaarnemer een paar dagen later. Als RBC het bewijs levert, gaat de transfer niet door. NAC wacht rustig af.''
Paul van der Kraan, zijn collega bij RBC Roosendaal, heeft maandag een gesprek met Vos. ,,Eerder kan niet, want hij is deze week met de selectie in het buitenland.'' Van der Kraan stelde dat hij met de aanvaller een mondelinge overeenkomst heeft gesloten in het bijzijn van de technisch manager en de voorzitter. ,,Wij willen Henk natuurlijk graag behouden, maar ik kan nergens op vooruit lopen. Eerst wil ik zelf met hem spreken.''
Was best sterke pot van Nac, maar toch nog niet goed ingespeeld. Schot van Peto op lat was nice....
Op naar de 1e competitieronde, en de 1e ronde van het UEFA cup toernooi..
Breda Goes Barca!!!
quote:Khebbut feest gemist, maar goed...
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:33 schreef Engelaartje het volgende:
Lekker hoor, Elmander erbij gekregen vandaag en zojuist naar Nac - Zaragoza geweest.Was best sterke pot van Nac, maar toch nog niet goed ingespeeld. Schot van Peto op lat was nice....
Breda Goes Barca!!!
BARCA BARCA BREDA KOMT ERAAN!
quote:Je vergeet er voor de volledigheid wel bij te zeggen dat ze verloren hebben met 0-1
Op vrijdag 8 augustus 2003 22:33 schreef Engelaartje het volgende:
Lekker hoor, Elmander erbij gekregen vandaag en zojuist naar Nac - Zaragoza geweest.Was best sterke pot van Nac, maar toch nog niet goed ingespeeld. Schot van Peto op lat was nice....
Breda Goes Barca!!!
quote:We zwaaien terug!
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:10 schreef Tiemie het volgende:
* Tiemie zwaait vanuit Dtc naar NAC
Engelaar gecontracteerd tot 2007! Goed bezig!
Wat een loting zeg! SUPERB!
quote:Ach ik zal er niet mee zitten... maar ja wie weet.. de wonderen zijn de wereld niet nuit
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hopen dat een maat van me ook aan een kaartje voor mij kan komen. Een superloting voor NAC, alleen vrees ik voor ze dat Newcastle een maatje te groot zal zijn
quote:Dank u!
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:55 schreef Tburg het volgende:
Mooi loting !succes
quote:hehehhehhe vandaag mag alles
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:57 schreef Tburg het volgende:[..]
zo is beter
quote:mooi dan gaan we nu heerenveen oprollen, toch een concurrent voor europees voetbal voor jullie
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:59 schreef Stefkuh het volgende:[..]
hehehhehhe vandaag mag alles
quote:Suc7 dan maar (aarghh het gaat er wel heel aardig aan toe inderdaad ehhehehe)
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:05 schreef Tburg het volgende:[..]
mooi dan gaan we nu heerenveen oprollen, toch een concurrent voor europees voetbal voor jullie
Wat ben ik goed bezig vandaag
quote:bron: http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/Home/0,,10278,00.html
United Going Dutch
NEWCASTLE UNITED discovered today that they will face NAC
Breda of Holland in the first round of the UEFA Cup.Having been knocked out by Partizan Belgrade at St. James' Park,
United missed out on yesterday's Champions League draw in Monaco
and instead joined 95 other teams in the draw for the first round of the
UEFA Cup.NAC Breda finished fourth in the Dutch League last season, though
they were twenty eight points behind Feyenoord who finished in third
place.Breda is situated between Rotterdam and Eindhoven, and NAC are a
former club of ex-United reserve keeper John Karelse.Newcastle were the second last pairing out of the hat and because they
were seeded it meant not facing any of the other big names including
Premiership sides Manchester City, Liverpool, Southampton, and
Blackburn.This season, they have won one and lost one in the league, a 1 0
defeat at Groningen and a 2 0 home win over Vitesse.United manager Sir Bobby Robson said: I am delighted to be going
back to Holland where I had three very enjoyable years with PSV
Eindhoven. Breda have a nice stadium and we know they, like all the
Dutch teams, play good football. Both matches should be a very
enjoyable footballing occasions.United will play their first round tie week beginning 22nd September
with the return leg week beginning 13th October. There is then only one
other round of the UEFA Cup before Christmas should United be
successful in their opening fixtures, with the second round being played
on the 6th and 27th of November respectively.
quote:graag gedaan
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:10 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Suc7 dan maar (aarghh het gaat er wel heel aardig aan toe inderdaad ehhehehe)
quote:Hehe doe de goe! (Wie was die kale knar van een scheids in godsnaam?)
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:20 schreef Tburg het volgende:[..]
graag gedaan
Laat het zondag gebeuren, laat het zondag zo zijn!
quote:Van der Hilst of zoiets, we dachten zelfs dat ie ging staken omdat ie werd uitgescholden voor kale nicht (voor hem een compliment hoor) maar nee er zat iemand op de tribune met een fluitje
Op zaterdag 30 augustus 2003 00:32 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Hehe doe de goe! (Wie was die kale knar van een scheids in godsnaam?)
Maar euh ik kom hier nu te vaak succes tegen Newcastle en tegen feynerd verliezen jullie maar met 4-0
quote:Ga lekker in dat andere topic je spelers en technische staf uitschelden.. om 13.00!!!!!!! Gloryhunter.
Op zondag 31 augustus 2003 16:49 schreef Loek-B het volgende:.
quote:Lokhoff had Elmander er al in de rust uit moeten tyfen... was hij tegen vitesse nog een van de beste, tegen "zijn" clubje DEED hij NIKS NADA NOP!! Had ie lekker van te voren moeten zeggen, had ie de wedstrijd via anal+ mogen volgen!
Op zondag 31 augustus 2003 16:49 schreef mat_herben het volgende:
jammer & zwaar onterecht... maar ook lichtelijk eigenschuld
quote:Niks gloryhunter. Die scheld ik nu nog steeds uit, ook al hebben we gewonnen.
Op zondag 31 augustus 2003 16:51 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Ga lekker in dat andere topic je spelers en technische staf uitschelden.. om 13.00!!!!!!! Gloryhunter.
quote:Wat doe je om 13.00 op Fok als de wedstrijd om 12.30 begint.. DAT bedoel ik... was nog zat plek ondert uitvak...
Op zondag 31 augustus 2003 17:08 schreef Loek-B het volgende:[..]
Niks gloryhunter. Die scheld ik nu nog steeds uit, ook al hebben we gewonnen.
quote:je weet toch wel welke award je gewonnen hebt he?
Op zondag 31 augustus 2003 17:08 schreef Loek-B het volgende:[..]
Niks gloryhunter. Die scheld ik nu nog steeds uit, ook al hebben we gewonnen.
quote:Welke heeft ie gewonnen? Ben (nog) niet op de hoogte van die Awards
Op zondag 31 augustus 2003 19:29 schreef DutchGooner het volgende:[..]
je weet toch wel welke award je gewonnen hebt he?
quote:die van de grootste text supporter
Op zondag 31 augustus 2003 20:08 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Welke heeft ie gewonnen? Ben (nog) niet op de hoogte van die Awards
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 20:17 schreef snowwie het volgende:
stel stakkers uit breda!
hadden jullie niet tenminste een puntje uit rotterdam kunnen halen?
quote:Aha!
Op zondag 31 augustus 2003 20:26 schreef DutchGooner het volgende:[..]
die van de grootste text supporter
zou die het in zijn Icon durven zetten??:
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 31-08-2003 20:53]
quote:Hij heeft um niet eens in ontvangst genomen. Tis een heel simpel mannetje.....
Op zondag 31 augustus 2003 20:46 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Aha!
zou die het in zijn Icon durven zetten??
quote:Understatement
Op zondag 31 augustus 2003 20:51 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Hij heeft um niet eens in ontvangst genomen. Tis een heel simpel mannetje.....
Oeps we gaan offtopic... maar ja over vandaag wil ik liever eventjes niet na hoeven te denken...
* is weg
Als we gaan
dan gaan we met zijn allen
de kroegen overvallen
hier in ons mooi Breda
Hoe heet het en waar vind ik het!!!
quote:Ben jij blij dat ik nog net eventje hier kom kijken voor ik ga maffen!
Op zondag 14 september 2003 23:51 schreef Boomlaars het volgende:
Ik zoek al tijden dit nummer ( ze draaien het altijd in de rust):Als we gaan
dan gaan we met zijn allen
de kroegen overvallen
hier in ons mooi BredaHoe heet het en waar vind ik het!!!
Guido Weijers - Als we gaan...
zoekze!
quote:
Op zondag 14 september 2003 23:54 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Ben jij blij dat ik nog net eventje hier kom kijken voor ik ga maffen!
Guido Weijers - Als we gaan...
zoekze!
Superbedankt!
quote:Pleur je verzaoek dan ff in Muziek in plaats van in Voetbal. Daar tref je ander publiek met een ander selectief geheugen
Op dinsdag 16 september 2003 00:09 schreef Boomlaars het volgende:
Schop! Ik wil dat nummer echt!
On topic: Natuurlijk verovert NAC Europa. Tot de kerst meedoen zou al heel leuk zijn.
quote:
Op zondag 21 september 2003 18:32 schreef Stefkuh het volgende:
[afbeelding]
en gefeliciteerd met de geweldige wedstrijd, ik heb gigantisch genoten
quote:1 min 45 seconden denk ik
Op zondag 21 september 2003 18:33 schreef mat_herben het volgende:[..]
die is wel snel gemaakt
quote:nu ik nog :S
Op zondag 21 september 2003 18:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hele leuke banneren gefeliciteerd met de geweldige wedstrijd, ik heb gigantisch genoten
quote:Hier maar ff verder dan. Is het zo gek dat je als voetbalfan meerdere clubs aanmoedigd? In principe heb ik in europese wedstrijden altijd het beste voor met de Nederlandse clubs. Daarnaast kom ik uit Breda en vind NAC ook een fantastische club om naar toe te gaan. Echter is het zo dat Feyenoord mij vanaf jongs af aan al boeit, dus heb ik daar tegenwoordig een seizoenskaart.
Op zaterdag 18 oktober 2003 19:34 schreef Bredanaar het volgende:[..]
![]()
iemand met een feyen**rd logo was er ook en vond het gezellig? het mot nie gekker worden!
quote:Nee het kan niet. Tuurlijk ben ik ook altijd voor de nederlandse club, maar dan wel voor de tv.
Op zondag 19 oktober 2003 21:08 schreef jantje_uit_s het volgende:[..]
Hier maar ff verder dan. Is het zo gek dat je als voetbalfan meerdere clubs aanmoedigd? In principe heb ik in europese wedstrijden altijd het beste voor met de Nederlandse clubs. Daarnaast kom ik uit Breda en vind NAC ook een fantastische club om naar toe te gaan. Echter is het zo dat Feyenoord mij vanaf jongs af aan al boeit, dus heb ik daar tegenwoordig een seizoenskaart.
Eigenlijk zijn het publiek van Feyenoord en NAC wel met elkaar te vergelijken vind ik. Altijd fanatiek en ook allebei zijn het clubs van het volk.
Als je pa nou rotterdammer is en liever in een mooie stad ging wonen ofzo dan is het nog een beetje te begrijpen, maar echte Bredanaars zijn toch niet voor feyen**rd. Support your local team!
maargoed zogenaamde topclubs trekken helaas in heel het land supporters (lees: gloryhunters) aan.
quote:En dat beslis jij???
Op zondag 19 oktober 2003 21:45 schreef Bredanaar het volgende:[..]
Nee het kan niet. Tuurlijk ben ik ook altijd voor de nederlandse club, maar dan wel voor de tv.
Als je pa nou rotterdammer is en liever in een mooie stad ging wonen ofzo dan is het nog een beetje te begrijpen, maar echte Bredanaars zijn toch niet voor feyen**rd. Support your local team!
maargoed zogenaamde topclubs trekken helaas in heel het land supporters (lees: gloryhunters) aan.
Ik ben vanaf jongs af aan Ajacied, ik was me toen geen eens bewust van het feit dat Ajax zo'n grote club in Nederland was, en dat ze zo succesvol waren geweest.
quote:Het is toch een feit dat succes mensen aantrekt. zo ook met bv ajax of manchester united.
Op zondag 19 oktober 2003 21:50 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
En dat beslis jij???
Ik ben vanaf jongs af aan Ajacied, ik was me toen geen eens bewust van het feit dat Ajax zo'n grote club in Nederland was, en dat ze zo succesvol waren geweest.
maar in jouw geval heb je zomaar een club gekozen? had net zo goed telstar kunnen zijn of wat?:P
quote:Jep, of Dos Kampen, Zwolle of Twente.
Op zondag 19 oktober 2003 21:56 schreef Bredanaar het volgende:[..]
Het is toch een feit dat succes mensen aantrekt. zo ook met bv ajax of manchester united.
maar in jouw geval heb je zomaar een club gekozen? had net zo goed telstar kunnen zijn of wat?:P
Maar het is wel een beetje gestuurd, een oude Amsterdammer die hier in Gorinchem woonde zei dat ik maar voor Ajax moest zijn
quote:Mijn pa is voor feyen**rd en groot deel van zijn familie komt uit r'dam en omgeving, nahja "voor zijn" is een groot woord maar oke. Dus heb ik tot mijn tiende ofzo 2 clubs gevolgd, NAC omdat ik daar nou eenmaal heen ging met voetbal, vriendjes etc. en de feyenerds... langzaam vloeide het weg ging steeds vaker naar NAC en int seizoen 93/94 (jaar net na promotie) heeft john de wolf mij definitief genezen. Ik stond op de Ei-tribune (oude stadion uiteraard) en zag daar meneer de wolf einde van de wedstrijd vrolijk een schwalbe maken en daarna juichend opspringen toen hij een pingel kreeg. 1-2 eindstand en ik heb alles eruitgegooid wat god verboden heeft (en wat op dat moment tot mijn vocabulair behoorde). Daarna nog twee keer met pa naar feyen**rd-NAC geweest in een "neutraal" vak zoals we dachten. 93/94 kwam NAC nog tot 1-1, ik juichen, (ik was 11, broertje 9) boze mensen draaiden om, zeiden dat ik mijn kop moest houden en dat mijn vader "die kutkinderen" rustig moest houden.
Op zondag 19 oktober 2003 21:58 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Jep, of Dos Kampen, Zwolle of Twente.
Maar het is wel een beetje gestuurd, een oude Amsterdammer die hier in Gorinchem woonde zei dat ik maar voor Ajax moest zijn
Ik ben en zal altijd voor NAC zijn en niks anders. Mijn pa is inmiddels gekanteld naar 75% NAC, 25% feyen**rd (maar ook die 25% willen in huis nog wel eens tot wat opschudding leiden). Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is: niemand kan iemand verbieden voor twee clubs te zijn. En dat mijn pa er voor is kan ik begrijpen als je er in opgegroeit bent en ik weet niet wat jou verhaal precies is. Maar ik kan me niet voorstellen dat je voor die ploeg uit r-zuid blijft als je in Breda woont.
quote:Ik ben ook geen echte Bredanaar, maar vind NAC gewoon een mooie club. Het woord Gloryhunter vind ik absoluut niet op zijn plaats aangezien ik alle wedstrijden van Feyenoord, als het mogelijk is ook uit, bezoek. Een Gloryhunter is bij mij iemand die altijd op de voorste rij zit bij de belangrijke wedstrijden. Door dat soort Kwalitatief Uitermate Trieste (lees KUT) supporters heb ik de finale van de Uefa cup in eigen Kuip gemist terwijl ik in dat seizoen alle europese wedstrijden heb bezocht. Ik erger me rot aan dat supporters maar het is echt niet zo dat ik voor Feyenoord ben geworden omdat ze zoveel succes hebben. En als dat wel zo was was ik vast voor Ajakkes geworden aangezien de regio waar ik van oorsprong vandaan kom (de Flevopolder) vol zit met Ajacieden.
Op zondag 19 oktober 2003 21:45 schreef Bredanaar het volgende:[..]
Nee het kan niet. Tuurlijk ben ik ook altijd voor de nederlandse club, maar dan wel voor de tv.
quote:ik neem aan dat je Europese uitwedstrijden bedoeld?
Op zondag 19 oktober 2003 23:40 schreef jantje_uit_s het volgende:[..]
Door dat soort Kwalitatief Uitermate Trieste (lees KUT) supporters heb ik de finale van de Uefa cup in eigen Kuip gemist terwijl ik in dat seizoen alle europese wedstrijden heb bezocht.
quote:Nee dat niet. Als dat zo was had ik in ieder geval een silvercard en was ik sowieso bij de finale geweest. Waar ik op doel is een wedstrijd zoals tegen Freiburg thuis. Bij dat soort wedstrijden zie je alleen de echte supporters. Maar wanneer de club dan verder in het toernooi komt en tegen mooiere tegenstanders komt te staan dan is ineens wel het stadion vol. Ik heb in een ander topic ook al eens aangegeven dat als het mogelijk zou zijn supporters die het soort wedstrijden bezoeken als tegen Freiburg toen, voorrang zouden moeten krijgen op de verkoop in volgende rondes van het toernooi.
Op zondag 19 oktober 2003 23:42 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ik neem aan dat je Europese uitwedstrijden bedoeld?
quote:In dat geval vind ik je uitspraak een beetje dubieus.
Op maandag 20 oktober 2003 17:15 schreef jantje_uit_s het volgende:[..]
Nee dat niet. Als dat zo was had ik in ieder geval een silvercard en was ik sowieso bij de finale geweest. Waar ik op doel is een wedstrijd zoals tegen Freiburg thuis. Bij dat soort wedstrijden zie je alleen de echte supporters. Maar wanneer de club dan verder in het toernooi komt en tegen mooiere tegenstanders komt te staan dan is ineens wel het stadion vol. Ik heb in een ander topic ook al eens aangegeven dat als het mogelijk zou zijn supporters die het soort wedstrijden bezoeken als tegen Freiburg toen, voorrang zouden moeten krijgen op de verkoop in volgende rondes van het toernooi.
quote:Inter UIT is wel een mooi voorbeeld.
Op dinsdag 21 oktober 2003 12:16 schreef jantje_uit_s het volgende:
Je hebt gelijk. De finale was misschien een slecht voorbeeld. Uiteraard is het terecht dat mensen die uitwedstrijden bezoeken en het hele seizoen naar Feyenoord gaan voorrang hebben. Laat ik dan de halve finale als voorbeeld nemen. Een kameraad van mij had net als ik alle europese thuiswedstrijden bezocht maar piste dus naast de pot met de halve finale tegen Inter, omdat er weer eens wat fout ging bij Ticketbox ofzo. Het is elk jaar weer zo dat tege de 'mindere' tegenstanders de Kuip maar half gevuld is. Dus ook seizoenskaarthouders laten dan verstek gaan. Maar wanneer we wel een keer tegen Inter of een andere mooie club spelen dan loopt iedereen weer te janken dat ze geen kaarten hebben en dat t zo snel uitverkocht is. Ik heb daar echt een schijthekel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |