Met schaar, water en doeken aan de slag en ik had het zo mooi schoongemaakt. Verder was er niks te zien.
Ik merkte later echter wel dat ze zo gek met haar achterwerk deed als ze liep maar ik dacht dat dat was omdat al het gewicht van die poepklont weg was.
Kom ik vanmorgen bij der om te kijken hoe het gaat kon ze niet goed opstaan, het achterlijfje viel steeds weer.
Dus ik til haar op om te kijken hoe het nu eruit zag van onder. Ik schrok zo, de hele achterkant zat vol met plas (grijze vacht dus de haren worden door vocht heel donker) ik roep mama.
Die komt kijken en zegt dat we morgen maar naar de dierenarts moeten, papa was erbij gekomen om te kijken en ik zit haar weer terug in der hok.
Toen zag ik ze, MADEN! Maden op de vacht van mijn lief meisje, ik schrok zo, ben gillend, huilend naar binnen gerend.
Mijn vader de dierenarts opbellen, vanmiddag tussen 5 en half 6 kunnen we komen, we moesten zelf de vacht proberen schoon te maken met water en biotex, zoveel mogelijk beesten wegspoelen.
Het was zo erg, ik hield haar vast en mijn vader met handschoenen en biotex haar vacht uitpluizen, er waren er duizenden, ze zaten overal, onder de huid, haar langzaam op te vreten Vieze maden van die gore strontvliegen.
Het was zo vreselijk, ik heb de dierenarts gebeld en gezegd dat 5 uur te laat is, dan moesten we nu maar komen.
De dierenarts keek en zei gelijk dat er niks meer aan te doen was, ze was al teveel aangevreten
Dan maar een spuitje, de dierenarts maakt het klaar en spoot de rooie vloeitstof in haar lijfje.
Toen was het wachten, met haar kopje op mijn hand was het wachten, toen stopte het bewegen van het neusje langzaam en haar kopje draaide richting mij en het leek wel of ze me aankeek.. toen was het gebeurd.
De dierenarts luisterde nog even en zei dat ze was overleden
"Dat is dan 30 euro alstublieft"
Het is zo oneerlijk, waarom moet mijn lieve meisje zo aan haar einde komen? Door die gore vieze rotbeesten, laat ze ergens anders gaan eten maar ze hadden van mijn nijntje af moeten blijven
Ze is ruim 7 jaar geworden en heeft een fantastisch leven gehad.
Dag humpie, dag lief meisje van me
Jammer dat ze zo'n roteinde heeft gehad!!
Maar is het niet zo dat maden alleen maar dood weefsel opeten? En wat was er precies gebeurd dan?
Gelukkig heeft ze maar heel kort pijn geleden want volgens de dierenarts was het heel snel gegaan en had ik ook niks kunnen doen..
En dat kleine hulpeloze lichaampje wat niet begrijpt wat er allemaal gebeurd
Sterkte
quote:ja, het nieuwe konijn ziet er iets anders uit..maar daar kan je toch wel mee leven?
Op zondag 18 mei 2003 17:14 schreef heaven7 het volgende:
Ja want zo werkt dat inderdaad echt, je dumpt de ene en je koopt gewoon een nieuwe alsof het een vaatdoek is, hou alsjeblieft je kop jij onmens![]()
![]()
quote:Ik stel voor dat jij je moeder inruilt.
Op zondag 18 mei 2003 17:17 schreef boebiedoe het volgende:[..]
ja, het nieuwe konijn ziet er iets anders uit..maar daar kan je toch wel mee leven?
ja, je nieuwe moeder ziet er iets anders uit..maar daar kan je toch wel mee leven?
quote:klopt
Op zondag 18 mei 2003 17:18 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Ik stel voor dat jij je moeder inruilt.
ja, je nieuwe moeder ziet er iets anders uit..maar daar kan je toch wel mee leven?
quote:Tact is niet echt je sterke punt, he?
Op zondag 18 mei 2003 17:12 schreef boebiedoe het volgende:
dan koop je een nieuwe
quote:Waarom niet?
Op zondag 18 mei 2003 17:18 schreef boebiedoe het volgende:[..]
klopt
maar dit is overings geen vergelijking
quote:Je kan toch best wel begrijpen dat iemand zich aan een huisdier hecht?
Op zondag 18 mei 2003 17:18 schreef boebiedoe het volgende:[..]
klopt
maar dit is overings geen vergelijking
quote:mwah...het is maar een konijn
Op zondag 18 mei 2003 17:20 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Tact is niet echt je sterke punt, he?
quote:Zullen we verder niet op elkaars vergelijkingen ingaan in dit topic
Op zondag 18 mei 2003 17:21 schreef Piro het volgende:Waarom niet?
quote:oksi, ben al weg
Op zondag 18 mei 2003 17:22 schreef Bluezz het volgende:[..]
Zullen we verder niet op elkaars vergelijkingen ingaan in dit topic
quote:Ieder konijn is een individu, precies hetzelfde als bij je moeder dus.
Op zondag 18 mei 2003 17:23 schreef boebiedoe het volgende:[..]
oksi, ben al weg
En gek he? Er zijn mensen die zich aan een dier kunnen hechten ja, en nee het was niet MAAR een konijn, het was het liefste diertje wat ik ooit heb gehad.
Maar gister was ze nog oke, ze kon nog gewoon lopen en was erg levendig, at en dronk goed..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |