abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2003 @ 22:10:44 #201
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10674872
quote:
Op zondag 25 mei 2003 21:32 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

En in Reloaded, ligt die hacker tegenover Neo op het einde, als Neo in coma ligt.

nee hoor, dat is gewoon Bane; die een 'Smith' (of een agent) is geworden
pi_10675511
Ik heb 'm gistermiddag gezien.
Wat een K*Tfilm .
Maarja, ik vond het 1e deel ook vrij matig toen ik 'm voor de eerste keer zag, pas na de 3e x ofzo vond ik 'm echt leuk. Misschien is dat bij deze ook wel 't geval.
"A conscience cannot prevent sin, it only prevents you from enjoying it"
"It's not a lie....it's a gift for fiction"
  zondag 25 mei 2003 @ 22:45:22 #203
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_10675565
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:42 schreef TheFallenAngel het volgende:
Wat een K*Tfilm .
En waarom vond je het een K*Tfilm?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Redactie Frontpage zondag 25 mei 2003 @ 23:14:23 #204
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_10676177
Gisteren in Pathe bij twee flesjes Heineken een heinken-flesje gekregen dat knippert als je GSM-contact hebt
  zondag 25 mei 2003 @ 23:20:25 #205
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_10676324
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:14 schreef SunChaser het volgende:
Gisteren in Pathe bij twee flesjes Heineken een heinken-flesje gekregen dat knippert als je GSM-contact hebt
Die heb ik ook thuis liggen.

nu nog een mobieltje

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_10676950
quote:
Op zondag 25 mei 2003 22:45 schreef victorinox het volgende:

[..]

En waarom vond je het een K*Tfilm?

Omdat er veel te veel in geluld werd. In het eerste deel was Morpheus zo'n b-tje de enige die (n.m.m.) slap aant lullen was. Nu deden ze 't ineens allemaal. Verder vond ik de special effects ook niet al te vernieuwend (behalve die scenes met smith dan). Ze waren op zich wel cool gemaakt, maar niet echt iets wat we nog niet in deel 1 gezien hadden.
Daarom vond ik 't een K*Tfilm
"A conscience cannot prevent sin, it only prevents you from enjoying it"
"It's not a lie....it's a gift for fiction"
pi_10677954
Ik heb hem net voor de tweede keer gezien en deze keer was het echt gewoon helemaal geweldig.

De eerste keer vond ik dat ook wel, maar toch anders. Je wist toen niet wat te verwachten, het is allemaal nieuw wat je ziet, het moet nog op je inwerken en alles.

Maar nu....Ik wist waar ik naar ging kijken, en echt, hij is geweldig. Alles eraan gewoon!!! Op naar deel 3 en donderdag, want dan ga ik hem nog een keertje zien (maar dan in de bios )

The Matrix Reloaded

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
  maandag 26 mei 2003 @ 02:15:42 #208
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_10678988
quote:
Op zondag 25 mei 2003 23:14 schreef SunChaser het volgende:
Geil! En... heb je eindelijk sjans?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_10679007
quote:
Op maandag 26 mei 2003 02:15 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Geil! En... heb je eindelijk sjans?

Who needs sjans als je een heinken-flesje hebt dat knippert als je GSM-contact hebt
  maandag 26 mei 2003 @ 02:19:51 #210
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_10679019
quote:
Op maandag 26 mei 2003 02:18 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Who needs sjans als je een heinken-flesje hebt dat knippert als je GSM-contact hebt

Das waar, everything becomes obsolete
pi_10683472
Ik ben er gisteren ook maar eens heen geweest en vond het niet echt wat helaas. Ik kan me gewoon niet echt in leven in dit soort films
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 26 mei 2003 @ 15:01:37 #212
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_10687298
Waar kan ik trouwens de trench coat van Neo in Reloaded kopen?

Vind het zo'n gave jas en volgens mij nog warm ook
pi_10689087
The matrix begint een beetje heel erg veel te lijken op the 13th floor.

De dans/sex scene was trouwens wel erg irritant.

De actie was me een beetje te overdreven. In deel 1 waren het nog echt rake harde klappen binnen reeele grenzen. De sprongen enzo waren nu echt al niet meer "mooi". Het klopt misschien wel met het verhaal, maar ik vond het gewoon niet meer echt als vechten meer aanvoelen.

De film is vaak een beetje loos van hak op tak. Te veel mensen die een kleine rol erin spelen. Het enige echte moment dat ik gaaf vond was op de snelweg. De 2 broers waren opeens heel snel weer verdwenen. De agents waren maar een bijzaak.

Effecten werden te vaak herhaald, zoals de superman scene van neo. 3 of 4 keer gewoon. De val van trinity was me echt al te veel bullet time.
Ik had eigenlijk wat meer real-time willen zien.

De 2 scene's met de smiths waren echt al te overdreven. Het was leuk om te zien hoe ze met zo vele naar buiten kwamen, maar de 2e keer vond ik het al niet meer zo interessant.

De scene met de taart orgasme vond ik ook niet passen binnen de matrix film, waarom moet er nu opeens liefde en sex in op die manier. In de eerste film was gevoel en een kus genoeg. Nu begint het te lijken op fast & furious.

Ik vond de film dit keer meer een showoff demo als een film. Als iemand mij had gezegd dat dit van een andere regisseur zou komen zou ik het meteen geloven. Meer goedkope actie in de vorm van XXX als schokkende revelations en zenuwslopende vechtacties van the matrix.

Morpheus en trinity waren al te goed geworden in hun vechtkunsten. Daarbij vraag ik me nu af waarom neo nu geen agents af kon maken terwijl de vorige keer het toch uiteindelijk mogelijk was.

Ik hoop zelf dat deze film compleet wordt met deel III, maar ik vrees eigenlijk van niet.

[Dit bericht is gewijzigd door wierdo6 op 26-05-2003 16:14]

/0
pi_10689372
Wat ik trouwens ook wel irritant vond is dat de meeste gevechten in te gemaakte omgevingen plaats vonden. Het stond daarmee een beetje los van "onze realiteit"

Ik vond alles te gedwongen modern en "cool"

En hoezo kan de keymakker door een bullet gedood worden als hij een programma is? Maar smith niet? Je zal wel uit te leggen zijn, maar ik vind het alleen zo vreemd bij elkaar verzonnen. Lijkt er meer op dat ze eerst het verhaal maken en daarna wel een reden verzinnen waarom het zo is.

Hadden trouwens de agents dit keer geen zin in elk persoon dat in de buurt is van "de hackers" op te duiken zoals in de vorige film?

[Dit bericht is gewijzigd door wierdo6 op 26-05-2003 16:31]

/0
pi_10689873
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:18 schreef wierdo6 het volgende:
Wat ik trouwens ook wel irritant vond is dat de meeste gevechten in te gemaakte omgevingen plaats vonden. Het stond daarmee een beetje los van "onze realiteit"
Misschien is het je ontgaan dat alle gevechten in de Matrix werden uitgevochten, en derhalve plaats vonden in een niet-realistische, gemaakte omgeving die idd los stond van onze realiteit?
pi_10689926
Wat trouwens wel interessant zou zijn als einde van deel III, is dat de we erachter zouden komen dat alles een sims spel is dat door iemand gespeeld wordt.

In de trend van "there is no higher purpose, we're just part of a stupid computer game"

Toch raad ik mensen aan the 13th floor te kijken...

Existenz trouwens ook.

/0
pi_10690037
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:38 schreef Rickman_ het volgende:

[..]

Misschien is het je ontgaan dat alle gevechten in de Matrix werden uitgevochten, en derhalve plaats vonden in een niet-realistische, gemaakte omgeving die idd los stond van onze realiteit?

Tja dat bedoel ik dus met het achteraf overal een reden voor verzinnen.

Als het dan in the matrix plaats vind, waarom dan niet in de normale back alleys van deel 1. Waarom in de perfecte omgevingen waarin wij ons dagelijks leven niet kunnen herkennen? Alles mooie computer bijgewerkte alley's met de perfecte kleuren combinaties en hype omgevingen. Overal kleuren aangepast. Het is te onwerkelijke geworden.

Het mooie van de 1e film was dat het midden in ons leven speelt, nu is dat gevoel eraf omdat het te gemaakt overkomt.

Het kan wel volgens de film logica, maar ik geloof er niet in dat het altijd maar een goede voorbedachte reden zo gedaan is.

Kijkt alleen het moment in de back alley met smith en in het cafe. En vergelijk dit eens met de eerste deel het moment dat neo in de metro staat met smith en daarna via de markt vlucht naar het hotel en steeds overal agents in mensen verschijnen. Dit effect is totaal niet terug gekomen. Alleen een beetje op de snelweg.

Een waarom kan trouwens in zion niet 1 persoon schone kleren dragen terwijl ze zo een tering moderne stad hebben? Is stof dan weer iets wat zeldzaam is ofzo?

Donnie darko was leuk om over te praten en alles proberen te verklaren. Maar een film die 2 uur lang duurt en achteraf helemaal uitgelegd moet worden in de meest kromme theorieen klinkt volgens mij meer naar een film zonder idee wat als antwoord altijd terug moet vallen op het idee van de eerste film. Onder het motto "niets is wat het lijkt, dus in principe kan alles" En zo kwam de film ook echt over, niets is te gek, we doen alles en plakken alles aan elkaar. Het is onderhand meer een kunstzinnige film geworden.

Een soort mega vuurwerk in plaats van een goed verhaal/boek.

[Dit bericht is gewijzigd door wierdo6 op 26-05-2003 16:51]

/0
  dinsdag 27 mei 2003 @ 01:11:38 #218
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_10701220
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:45 schreef wierdo6 het volgende:
Een waarom kan trouwens in zion niet 1 persoon schone kleren dragen terwijl ze zo een tering moderne stad hebben? Is stof dan weer iets wat zeldzaam is ofzo?
Zion een moderne stad?! , Als ik jou was zou ik de volgende keer iets beter opletten.
IMDb Vote History
pi_10704952
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 01:11 schreef victorinox het volgende:

[..]

Zion een moderne stad?! , Als ik jou was zou ik de volgende keer iets beter opletten.

Oh ja, al die robotten en voertuigen zijn ook zo oud. En de hele machine hall eronder ook.

Kan je nagaan en wij kunnen al voor schone kleren zorgen met een normale wasmachine.

/0
  dinsdag 27 mei 2003 @ 11:09:13 #220
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_10705506
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 10:46 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Oh ja, al die robotten en voertuigen zijn ook zo oud. En de hele machine hall eronder ook.

Kan je nagaan en wij kunnen al voor schone kleren zorgen met een normale wasmachine.

Hun zijn een maatschappij puur gericht op survival, en bij het dansfestijn hadden de meeste mensen (behalve Neo) wel schone kleren aan.
Volgens mij waren de enige mensen met vuile kleren, degene die weken op die schepen verbleven.
IMDb Vote History
pi_10715988
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 11:09 schreef victorinox het volgende:

[..]

Hun zijn een maatschappij puur gericht op survival, en bij het dansfestijn hadden de meeste mensen (behalve Neo) wel schone kleren aan.
Volgens mij waren de enige mensen met vuile kleren, degene die weken op die schepen verbleven.

Mwa je ziet regelmatig mensen met vodden overal rond rennen op de achtergrond.
/0
  dinsdag 27 mei 2003 @ 20:00:43 #222
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_10717529
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 18:41 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Mwa je ziet regelmatig mensen met vodden overal rond rennen op de achtergrond.

Agreed! Maar jij kunt een matrix-adept niet uit zijn illusie helpen (tenzij je de paarse pil hebt )
Dat in vodden lopen en die omgeving deed mij erg aan aliens denken of madmax, dat was toen stoer.
pi_10717905
Misschien is het al genoemd, maar dan moet ik alle voorgaande topics door gaan spitten Die vrouw die The Oracle speelt is overleden, en ik vraag me af of ze haar gaan laten vervangen door iemand anders of dat ze gewoon niet meer voorkomt in Matrix II. Ik vind het trouwens wel heel jammer, ik vond haar echt perfect als Oracle..

Matrix II 2 dagen na première gezien en hij was Wat ik leuker vond dan in de 1e was dat hier ook veel buiten de matrix was, zion enzo. Wat minder was was dat het veeel te veel vechtscenes waren.. Maar toch een film om niet te missen.

pi_10718060
quote:
Op zondag 25 mei 2003 12:14 schreef Mazx het volgende:
Hmm tjah het sluit niet echt aan op de voorgaande posts maarre fftjes mijn reactie maar op de film, huh.

Wat was the Matrix Reloaded toch een ontzettende buttfilm. Ik heb zo'n beetje de hele film al in de reclames kunnen zien want ze laten niet veel interessants over. Alleen die vechtscène met de wapens was echt nieuw voor mij. Er zit geen goed verhaal in, de scènes kende ik dus allemaal en dit Trinity is nog lelijker van dicht bij als dat ik dacht uit deel 1. Bah Bah Bah... zonde van mijn 7 eurowtjes.

Maarre is Trinity nou een man of wa?? Zou wel klote zijn voor Neo hehe

In de 2e film ziet trinity er echt superoud uit, ik zag kraaiepootjes die ze in de 1e nog niet had Maarja.. tis al weer heel wat jaartjes terug..
  dinsdag 27 mei 2003 @ 22:12:31 #225
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_10720388
quote:
Op maandag 26 mei 2003 16:18 schreef wierdo6 het volgende:

En hoezo kan de keymakker door een bullet gedood worden als hij een programma is? Maar smith niet? Je zal wel uit te leggen zijn, maar ik vind het alleen zo vreemd bij elkaar verzonnen. Lijkt er meer op dat ze eerst het verhaal maken en daarna wel een reden verzinnen waarom het zo is.

Een Agent is een search and destroy programma, met alle tactische poespas vandien, vandaar dat hun reflexen sneller zijn dan het gemiddelde programma. De Keymaker daarentegen is gewoon een programma dat sleutels produceert, beheert en zonodig deuren afsluit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')