quote:www.boxofficeguru.com is beter!
Op zondag 18 mei 2003 20:42 schreef maarteniscrazy het volgende:
Stay tuned there for the final figures on Monday afternoon.
quote:Neuh klopt wel. De toegang naar die gang met deuren wordt geopent met speciale sleutels, als de deur dicht gaat is de speciale doorgang ook weg en wordt weer normaal. De deur waardoor ze naar binnen komen gaat gewoon dicht en de andere wordt net gesloten voordat neo hem in elkaar trapt. Dus zit ineens in de bergjes.
Op zondag 18 mei 2003 20:35 schreef SunChaser het volgende:
Het is overigens belachelijk dat toen Neo in de bergen was Link geen weg terug wist, de deur was immers nog open. Hij kon gewoon weer naar binnen.
Of hoort dat hier niet thuis
quote:Inderdaad, maar die explosie was wel erg mooi!
Op zondag 18 mei 2003 20:35 schreef SunChaser het volgende:
En dat Morphues en de sleutelmaker in de lucht sprongen met die crash van de vrachtwagens en dat Neo net precies kwam aanvliegen
Possible spoiler
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Alleen het gevecht met die honder Smiths vond ik erg jammer. Je zag af en toe echt de computer bewerkingen, maar bij dat gevecht zag je het toch het beste. Dat vond ik wel erg jammer, want je zit net helemaal in de film en dan word je er een beetje uitgehaald. Jammer, maar desondanks zeer goede film.
-
-
-
-
-
-
-
-
Einde possible spoiler.
In de speech van de architekt zegt hij dat er meerder versies waren geweest van de matrix en dat het altijd bij een menselijke fout vast liep (bevrijding door de one's)
aangezien elke versie beter is dan de vorige denk ik dat ze dit hebben geprobeerd te verkomen door een 2e matrix te gebruiken , zodat de menselijke fout (de bevrijding) niet meer een probleem is.
Zo hebben ze dus toch de mensen maar geen kans op die vernieting , ik weet dat het allemaal een beetje suggestief is maar het lijkt mij een logische verklaring.
/spoiler
Heb hem gezien en moet teleurstellend concluderen dat hij tegenviel, zeker het laatste uur ofzo.. Ik had me er al op ingesteld maar toch jammer dat hij zoveel zwakker was dan het 1e deel. De gevechten zijn natuurlijk erg kiks en je bioscoopcenten meer dan waard, maar het verhaal en sommige details
Neo vliegend als christopher reeves vind ik echt geen porem, en dat ie nu ook al buiten de matrix om superkrachten heeft ontwikkelt vind ik ook een beetje stug
Kortom, jammer... er hadden interessantere wendingen aan het verhaal kunnen zijn bedacht.
[/spoiler]
[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 19-05-2003 19:57]
quote:Zion is ook onderdeel van Matrix. Het is helemaal geen vrije wereld.
Op zondag 18 mei 2003 23:43 schreef kamagurka het volgende:
Neo vliegend als christopher reeves vind ik echt geen porem, en dat ie nu ook al buiten de matrix om superkrachten heeft ontwikkelt vind ik ook een beetje stug![]()
[/spoiler]
[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 19-05-2003 19:57]
quote:
Op maandag 19 mei 2003 00:02 schreef Rude het volgende:
Wel naar cryptische Architect luisteren.
quote:
Op zondag 18 mei 2003 02:34 schreef SunChaser het volgende:
Het gesprek van Neo en de Architect:
http://us.imdb.com/title/tt0234215/board/flat/1544538?d=1546949#1546949
Jammer dat het To be continued... is.
Wanneer komt Matrix 3 eik uit? (heb ff geen zin om te zoeken )
quote:En weer eentje die niet kan lezen.
Op maandag 19 mei 2003 00:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb em net gezien, en ik kan maar 1 ding zeggen: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!Jammer dat het To be continued... is.
Wanneer komt Matrix 3 eik uit? (heb ff geen zin om te zoeken)
To be concluded
quote:November poezemans
Op maandag 19 mei 2003 00:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb em net gezien, en ik kan maar 1 ding zeggen: GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!Jammer dat het To be continued... is.
Wanneer komt Matrix 3 eik uit? (heb ff geen zin om te zoeken)
quote:Mark my words, it is something else...
Op maandag 19 mei 2003 00:02 schreef Rude het volgende:[..]
Zion is ook onderdeel van Matrix. Het is helemaal geen vrije wereld.
Wel naar cryptische Architect luisteren.
Zo dreven er steeds meer dingetjes naar boven en ik begin 'm steeds leuker te vinden (wat ik niet had verwacht). Er zijn natuurlijk nog wel veel personages / verhalen / theorieen die niet volledig zijn uitgewerkt, maar dat zien we in november wel weer. Dan pas kan iedereen volledig zijn gal spuwen over deze film. Nu kunnen de Matrix 2 liefhebbers zich nog verschuilen achter : "Ja, maar het was maar een halve film, in november komt alles goed". Of dit waar is zal de toekomst uitwijzen. Ik zit iig weer in de bios!
.
.
.
.
.
SPOILER ALERT
quote:Ik geloof begin October
Op maandag 19 mei 2003 09:53 schreef Rickman_ het volgende:
Trouwens: Zijn er al berichten wanneer Reloaded op DVD uitkomt? Ik kan me voorstellen dat ze de release voor november willen doen? Lijkt me commercieel gezien ook het meest verstandig!
quote:Ga jij maar eens langs in het theorien topic, want het verhaal zit dus waarschijnlijk veel complexer inelkaar dan jij denkt, dan had je het bovenstaande nooit gezegd !
Op zondag 18 mei 2003 23:43 schreef kamagurka het volgende:
Heb hem gezien en moet teleurstellend concluderen dat hij tegenviel......, en dat ie nu ook al buiten de matrix om superkrachten heeft ontwikkelt vind ik ook een beetje stug
![]()
best jammer imo want de laatste 15 min kwam dat gevoel van deel1 pas weer bij me trug, maarja we zullen zien of het slot dit weer kan herstellen
quote:sure
Op zondag 18 mei 2003 20:51 schreef Tweek het volgende:[..]
Neuh klopt wel. De toegang naar die gang met deuren wordt geopent met speciale sleutels, als de deur dicht gaat is de speciale doorgang ook weg en wordt weer normaal. De deur waardoor ze naar binnen komen gaat gewoon dicht en de andere wordt net gesloten voordat neo hem in elkaar trapt. Dus zit ineens in de bergjes.
quote:Dit klopt wel hoor...
Op maandag 19 mei 2003 11:18 schreef planethugo het volgende:[..]
sure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |