quote:oke ik had niet zoveel tijd om te replyen en ben je site even goed aan t bekijken...
Op maandag 26 mei 2003 17:19 schreef Raenius het volgende:
Oke dus dat wordt dus een contact formulier..Knuckleszz: Wat vind je er precies onoverzichtelijk aan?
Thanks so far!
Greetz,
Raenius...
hier komt mijn mening :
ik vind er iets te veel blauwe vierkanten.. dat maakt het iets onoverzichtelijker, vooral die onderste 2 vind ik... verder is hij opzich wel groot genoeg maar als iemand een iets hogere resolutie heeft dan 1024 dan denk ik dat de blauwe vierkanten net iets te klein zijn... trouwens of de bovenste of onderste vierkanten aan elkaar maken bedoel ik dus niet of de onderste alleen.. btje vage zin maarja verder vink em eigenlijk wel ok na er goed naar gekeken te hebben
oke hier komen dan de screens van mijn 'in ontwikkeling zijnde' site:
De site gaat over wintersport in Sauerland Duitsland en is in 3 talen, engels, duits en nederlands
Hieronder mijn portal (waar ik nog niet mee klaar ben maar deze is tijdelijk! geef me plz ook suggesties voor een mooie portal! thnx)
[url=http://server7.drakenet.org/~nicky/deel1.jpg][img=400x300][server7.drakenet.org/~nicky/deel1.jpg][/][/]
En hier de site in het nederlands:
Reacties enzo zijn welkom (zeg ook ff welke jullie mooier vinden)
De site gaat over wintersport in Sauerland Duitsland en is in 3 talen, engels, duits en nederlands
Hieronder mijn portal (waar ik nog niet mee klaar ben maar deze is tijdelijk! geef me plz ook suggesties voor een mooie portal! thnx)
http://server7.drakenet.org/~nicky/deel1.jpg
http://server7.drakenet.org/~nicky/deel2.JPG
[EDIT] SORRY MIJN FOUT!! ging iets mis sorry voor de 3 reacties! [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Knucklezz op 26-05-2003 23:45]
quote:jaja sorry was mijn fout, maar nu de reacties
Op maandag 26 mei 2003 23:38 schreef iemoe het volgende:
[afbeelding] <- het edit knopje, use it!
quote:Yep klopt... en ik stop met het developen eraan. Het lukt me niet om hem perfect te krijgen. De blaatdoos versie 2.0 maak ik in Flash zodat ik van al dat javascript frustreer-gedrag af ben. De focus heb ik weggehaald want dat was inderdaad erg irritant. Je kan trouwens wel de auto-refresh aan en uitzetten!
Op maandag 26 mei 2003 22:58 schreef Nevermind het volgende:Ik heb je site toch al wel eerder bekeken, had alleen nog geen zin om te reageren. Kan gebeuren toch? Wat me direct opviel is dat de focus steeds gestolen wordt door het shoutboxveld, elke tien seconden ofzo. Ik weet niet of dat nog steeds zo is. En als je probeert terug te lezen scrollt het ook weer naar beneden, dat is een beetje vervelend. Ik begrijp dat je idee iets van een chatbox is?
quote:Dank u!
De layout is erg, érg mooi en strak. Ook erg leesbaar en overzichtelijk. Prima. Ik weet niet of dat aan Movable Type ligt, of dat jij zelf voor de layout er om heen gezorgd hebt, maar het is erg mooi. Het kleurgebruik: Petje af. De kleuren passen goed bij elkaar, het vloekt nergens en de zes kleuren in je logo maken het compleet, vind ik.
quote:Dit vind ik goede tips. Ga ik even naar kijken! Thanks!
Enig puntje van kritiek zijn de links; ik weet niet wat voor lettertype ze hebben (ik ben te lui om te kijken op het moment), maar het lijkt me mooier om ze in hetzelfde lettertype en grootte als de normale tekst te doen. Een dotted lijntje eronder kan wel en is ook mooier dan een normale link imho. En nog een minidetail: Ik zou de link terug naar "home" altijd linksboven doen en het is misschien ook handig om je hele logo klikbaar te maken, dat je dan terug gaat naar de index. Dat kan nooit kwaad lijkt mij.
quote:Kicken design...! Nu nog wat inhoud?
Op maandag 26 mei 2003 23:41 schreef smegmakrijger_3d het volgende:
www.4fridges.com
heeft er meer gemaakt
en deze moet je zekers kijken, let op de animaties tijdens het wisselen van de schermen (gitaristen) http://www.fonzietime.com/
quote:Die nieuwe Sauerland site ziet er goed uit op zich maar ik krijg er niet een Sauerland gevoel bij if you know what I mean. Meer een beetje "Welkom bij de belastingdienst!" zeg maar.
Op maandag 26 mei 2003 23:57 schreef Knucklezz het volgende:
iemand nog comments op die van mij![]()
alvast heel erg bedankt!!
Design erg mooi maar past voor geen meter bij het onderwerp.
quote:misschien een id hoe ik em ertoe kan aanpassen?? misschien iets van sneeuw ipv dat andere vormpje wat er is of een plaatje daar van sauerland? zou dat iets zijn?
Op dinsdag 27 mei 2003 00:01 schreef TheMarco het volgende:[..]
Die nieuwe Sauerland site ziet er goed uit op zich maar ik krijg er niet een Sauerland gevoel bij if you know what I mean. Meer een beetje "Welkom bij de belastingdienst!" zeg maar.
Design erg mooi maar past voor geen meter bij het onderwerp.
quote:landschapskleuren van Sauerland, gebruik van beeldmateriaal van Sauerland in het design... dat soort dingen
Op dinsdag 27 mei 2003 00:03 schreef Knucklezz het volgende:[..]
misschien een id hoe ik em ertoe kan aanpassen?? misschien iets van sneeuw ipv dat andere vormpje wat er is of een plaatje daar van sauerland? zou dat iets zijn?
thnx alvast
quote:ok beddankt ik ga zowiezo eens wat fotos van de winter erin verwerken en hopen dat ie iets mooier kan zeg maar... et is eigenlijk gewoon een info site met alles over wintersport daar maar je hebt wel gelijk ja thnx
Op dinsdag 27 mei 2003 00:08 schreef TheMarco het volgende:[..]
landschapskleuren van Sauerland, gebruik van beeldmateriaal van Sauerland in het design... dat soort dingen
quote:Dit is om tegen te gaan dat mensen meteen om de url vragen zonder te denken
Op dinsdag 27 mei 2003 00:40 schreef Stranger het volgende:
wie checkt mijn homepage even (ingesteld als mijn homepage dus)
quote:Een wit plaatje op een witte achtergrond
quote:Christine is trug!
Op dinsdag 27 mei 2003 09:14 schreef Christine het volgende:[..]
Een wit plaatje op een witte achtergrond
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 09:28 schreef iemoe het volgende:
Christine is trug!
En ja, site checks zat niet meer in mijn search list, maar nu wel weer dus
quote:je allereigenste onbekende aanbidder....
Op dinsdag 27 mei 2003 09:39 schreef Christine het volgende:[..]
iemand heeft me gemist
![]()
En ja, site checks zat niet meer in mijn search list, maar nu wel weer dus
edit: klik ik op je huisie (7ehemel.cjb.net), krijg ik gewoon twee pop-ups...grrr!
quote:mooie lay-out, goed kleuren gebruik, overzichtelijk... prima site
quote:Een onbekende aanbidder.... woei!
Op dinsdag 27 mei 2003 09:47 schreef iemoe het volgende:
je allereigenste onbekende aanbidder....:@
![]()
quote:Da's waar ook... maarja dat is een oude fansite van een tv serie die niet meer uitgezonden wordt... ik heb m'n huisje nu even veranderd naar mijn échte huisje
edit: klik ik op je huisie (7ehemel.cjb.net), krijg ik gewoon twee pop-ups...grrr!
quote:je zou eens een mooi gastenboek (als in zelf configureerbaar qua kleuren etc) op je site moeten zetten joh...
Op dinsdag 27 mei 2003 09:58 schreef Christine het volgende:Da's waar ook... maarja dat is een oude fansite van een tv serie die niet meer uitgezonden wordt... ik heb m'n huisje nu even veranderd naar mijn échte huisje
ik ben wel redelijk gechameerd van Advanced Guestbook. (moet je wel een sql-databeest voor hebben)
quote:Dat is wel een beetje 13 in een dozijn ding hoor. Dan kun je beter zelf wat maken. Zo moeilijk is een gastenboek niet.
Op dinsdag 27 mei 2003 10:13 schreef iemoe het volgende:[..]
ik ben wel redelijk gechameerd van Advanced Guestbook. (moet je wel een sql-databeest voor hebben)
voorbeeldje
PS: Het is alweer een tijdje geleden.... Maar hier is mijn weblog.
http://www28.brinkster.com/kennisbank/window
Werkt alleen met IE 5.5+
Het laden duurt vrij lang, maar alles is dan wel ingeladen. Ik ben nog bezig om die laadtijd te beperken, door maar een selectie van logitems te laten zien.
De windows kunnen worden verplaatst. Wil je ze resizen, dan moet je op de CTRL of de SHIFT toets duwen en dan wat heen en weer schuiven met je muis op het window (en klikken natuurlijk).
D'r zit een flashviewer in. Als er een flash logotje in een item staat kun je er op klikken om de flashviewer te openen. De flash laadt dan in zonder dat de pagina opnieuw opstart.
Als plaatjes te groot zijn worden ze automatisch geresized, klik je erop dan worden ze in een imageviewer geladen op de originele grootte.
De site is gemaakt met ASP i.c.m. Javascript. Ik heb inmiddels al een redelijk generieke library voor het windows systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |