quote:Mooi kleurgebruik. Wel een beetje standaard lay-out. Het lijkt een beetje teveel op PHPnuke.
Op maandag 26 mei 2003 14:06 schreef easybid het volgende:
Hoiik heb sinds zaterdag een ook een site. Is na 5 maanden
eindelijk online. Check it out:
Graag opmerkingen en suggesties.
En is er echt nog ruimte op de markt voor nog een marktplaats.nl?
Verder ziet het er vrij professioneel uit. Jammer dat er nog niet zoveel te koop staat.
Probeer duidelijk te maken, waarom jouw pagina beter is dan marktplaats.nl en ebay.
Soms is het trouwens een beetje onduidelijk is wat een link is en wat niet. Misschien zou je de links een aparte kleur kunnen geven.
[Dit bericht is gewijzigd door schwa78 op 26-05-2003 16:51]
Het is een datingsite deze keer.
Graag hoor ik van jullie wat jullie van de navigatie vinden en of er onderdelen zijn die niet goed werken of onduidelijk zijn.
De URL is http://www.fotodate.nl
Laatste keer dat ik me met die sites bezig heb gehouden is een jaar geleden? Ben d'r helemaal mee gekapt.. misschien dat ik ooit wel weer iets ga maken.. ik weet het niet. Maar het lijkt me inderdaad verstandig om hem er af te halen.. aangezien het ook geen nut heeft.
Het is niks serieus.. en zoals ik dus al zei: prutseltjes
Maar wel thanks voor de feedback! Da's erg goeie zaak in deze topic!!!
hope you like it
Tips / truuks / suggesties zijn altijd welkom. Ben persoonlijk wel te spreken over de layout..
linkje: http://raenius.xinix.nu DOM DOM
Greetz,
Raenius...
[Dit bericht is gewijzigd door Raenius op 26-05-2003 17:16]
quote:URL??
Op maandag 26 mei 2003 17:04 schreef Raenius het volgende:
Dan er maar eentje van mij, is eigenlijk een speelsite: Wil hem helemaal gaan gebruiken voor het oefenen in PHP etc.Tips / truuks / suggesties zijn altijd welkom. Ben persoonlijk wel te spreken over de layout..
Greetz,
Raenius...
quote:de link mist!
Dan er maar eentje van mij, is eigenlijk een speelsite: Wil hem helemaal gaan gebruiken voor het oefenen in PHP etc.Tips / truuks / suggesties zijn altijd welkom. Ben persoonlijk wel te spreken over de layout..
Greetz,
Raenius...
quote:Bedoel je soms http://raenius.xinix.nu
Greetz,
Raenius...
quote:mag ik misschien zelf weten hoe groot het venster is waarin ik een linkje open?!
Op maandag 26 mei 2003 16:50 schreef schwa78 het volgende:
Mijn nieuwste project is bijna klaar voor lancering.Het is een datingsite deze keer.
Graag hoor ik van jullie wat jullie van de navigatie vinden en of er onderdelen zijn die niet goed werken of onduidelijk zijn.
wegwezen met je
code:<script language="JavaScript">
self.moveTo(0,0)
self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight)
</script>
quote:zoja.. et menu vink nie egt mooi en de site is niet erg overzichtelijk omdat ie niet het hele, / of meerdere, delen van het scherm inneemt maar een soort window... en probeer een iets 'frissere 'kleur..
Op maandag 26 mei 2003 17:07 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Bedoel je soms http://raenius.xinix.nu
quote:Is dat erg irritant?
Op maandag 26 mei 2003 17:09 schreef iemoe het volgende:[..]
mag ik misschien zelf weten hoe groot het venster is waarin ik een linkje open?!
wegwezen met je
code:<script language="JavaScript">
self.moveTo(0,0)
self.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight)
</script>
Ik had het meer toegevoegd als hulpmiddel...
Anders haal ik het wel gewoon weg.
quote:ik vind het niet irritant hoor
Op maandag 26 mei 2003 17:10 schreef schwa78 het volgende:[..]
Is dat erg irritant?
quote:ik vind alle 'automatische' dingen erg not done, achtergrondmuziekjes...windows die automatiek een ander formaat aannemen...bah!
Op maandag 26 mei 2003 17:10 schreef schwa78 het volgende:[..]
Is dat erg irritant?
Knuckleszz: Wat vind je er precies onoverzichtelijk aan?
Thanks so far!
Greetz,
Raenius...
Kzal ook ff de url geven.. Is wel makkelijk.. www.wolter.tk Jammer alleen dat t een tk domeinnaam is..
Maar kben maar een student..
quote:Sorry, 'k heb te lang moeten wachten *weggeklikt*
Op maandag 26 mei 2003 18:10 schreef Wolter het volgende:
Kzal ook ff de url geven.. Is wel makkelijk..www.wolter.tk Jammer alleen dat t een tk domeinnaam is..
En bedankt voor die datingsite! Alle schermen openen nu op volledig formaat
quote:Je bent de tweede al die zich eraan ergert...
Op maandag 26 mei 2003 18:28 schreef bosmeneer het volgende:[..]
Sorry, 'k heb te lang moeten wachten *weggeklikt*
En bedankt voor die datingsite! Alle schermen openen nu op volledig formaat
Ik zal het eruit slopen... excuses voor de overlast.. blablabla...
quote:Sorry maar een site die ALLEEN uit plaatjes bestaat? Dat kan echt niet hoor...
Kzal ook ff de url geven.. Is wel makkelijk..www.wolter.tk Jammer alleen dat t een tk domeinnaam is..
Mensen: van die dikke beveled vakken kunnen ECHT niet meer hoor! Dat is echt ontzettend 1995... Ik vind het design dus ook niet om wild van te worden.
quote:Ziet er goed uit!!!!!
Op maandag 26 mei 2003 16:50 schreef schwa78 het volgende:
Mijn nieuwste project is bijna klaar voor lancering.Het is een datingsite deze keer.
Mijn enige punt van kritiek is de buttons links. Ik zou die meer in de stijl van je kopjes maken. Gewoon plat en simpel dus. Verder een hele nette site.
EDIT: Hmmmm... herrinnert me er trouwens aan dat ik nog een domeintje heb liggen... www.gsmdating.com ... misschien toch es wat mee gaan doen
Er moet me wel even iets van het hart. Het valt me op dat in dit topic iedereen gechecked wil worden maar dat er bijna niemand CHECKED. Ik heb een (1) reactie gekregen op de vraag om eens naar mijn nieuwe design te kijken terwijl ik van een heleboel mensen de site gechecked heb. Is het teveel gevraagd voor mensen om ook eens naar het werk van een ander te kijken? Voor wat hoort wat lijkt mij...
Moest ik toch even kwijt. Carry on....
quote:Ach, ik vind het wel wat hebben eigenlijk, zo'n site. Als homepage kun je natuurlijk doen wat je wil, het is geen professionele site. Alleen die arme 56k-ertjes hè.. Zo sluit je meteen een groot publiek uit
.tk domeinen die die irritante dot.tk banner niet hebben uitgezet zullen ook niet meer worden gechecked.
einde mededeling
quote:Ik check zelfs alleen maar, ik vraag nergens om. Yay. Niet zo treurig zijn, gewoon nog een keer kicken en als nog niemand reageert boeit het ze waarschijnlijk niet
Op maandag 26 mei 2003 22:46 schreef TheMarco het volgende:
Semi off-topic maar toch:Er moet me wel even iets van het hart. Het valt me op dat in dit topic iedereen gechecked wil worden maar dat er bijna niemand CHECKED. Ik heb een (1) reactie gekregen op de vraag om eens naar mijn nieuwe design te kijken terwijl ik van een heleboel mensen de site gechecked heb. Is het teveel gevraagd voor mensen om ook eens naar het werk van een ander te kijken? Voor wat hoort wat lijkt mij...
Moest ik toch even kwijt. Carry on....
quote:Ik heb je site toch al wel eerder bekeken, had alleen nog geen zin om te reageren. Kan gebeuren toch? Wat me direct opviel is dat de focus steeds gestolen wordt door het shoutboxveld, elke tien seconden ofzo. Ik weet niet of dat nog steeds zo is. En als je probeert terug te lezen scrollt het ook weer naar beneden, dat is een beetje vervelend. Ik begrijp dat je idee iets van een chatbox is?
Op zondag 25 mei 2003 11:51 schreef TheMarco het volgende:
Ik heb gisteren en afgelopen nacht me het ongans zitten werken voor een nieuw en final design voor mijn site. Het is gelukt! Mijn eerste site die niet met tabellen maar met CSS/DIV componenten is opgebouwd. Wel even wennen moet ik zeggen. Ik heb er ook een inline-chatbox op geprutst. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!PS: Ik weet dat ik deze site al een keer heb laten checken maar ik heb echt een complete overhaul gedaan waar ik wel wat commentaar op zou willen horen. Hopelijk word ik dus niet als spammer gezien.
De layout is erg, érg mooi en strak. Ook erg leesbaar en overzichtelijk. Prima. Ik weet niet of dat aan Movable Type ligt, of dat jij zelf voor de layout er om heen gezorgd hebt, maar het is erg mooi. Het kleurgebruik: Petje af. De kleuren passen goed bij elkaar, het vloekt nergens en de zes kleuren in je logo maken het compleet, vind ik.
Enig puntje van kritiek zijn de links; ik weet niet wat voor lettertype ze hebben (ik ben te lui om te kijken op het moment), maar het lijkt me mooier om ze in hetzelfde lettertype en grootte als de normale tekst te doen. Een dotted lijntje eronder kan wel en is ook mooier dan een normale link imho. En nog een minidetail: Ik zou de link terug naar "home" altijd linksboven doen en het is misschien ook handig om je hele logo klikbaar te maken, dat je dan terug gaat naar de index. Dat kan nooit kwaad lijkt mij .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |