quote:LOL @ introotje
Op dinsdag 20 mei 2003 12:18 schreef The_Gunman het volgende:
http://www26.brinkster.com/mvbdesign/intro2.htmlwat vinden jullie van deze flash intro ?
let me know
(ben pas een beginner met flash)
niet dat ik met flash kan werken, maar het lijkt alsof die auto op z'n neus rijdt.
maar jullie mogen die van mij ook wel even keuren. Ik ben er zelf nog niet helemaal tevreden over.
www.mylaptop.nl
[Dit bericht is gewijzigd door kareltje_de_grote op 21-05-2003 16:46]
quote:[TellSellMode]
Wist je dat je info ook kan ordenen en dat je het niet één grote lap tekst hoeft te maken?
quote:Op zich ziet het er wel netjes uit. Zorg alleen dat je van die schuifbalk afkomt in 'Algemene informatie'.
Op dinsdag 20 mei 2003 20:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Woei, hier mijn geweldige, artistieke, rustige web-siteNah, site is beetje prutz0rs maar er hoeft niet meer informatie op en het ging er vooral om dat ie rustig en duidelijk overkwam....
Please no spam...
quote:gejat!! het ziet er niet uit!! zeker vanwege die auto die HEEL raar op die weg rijdt
Op dinsdag 20 mei 2003 12:18 schreef The_Gunman het volgende:
http://www26.brinkster.com/mvbdesign/intro2.htmlwat vinden jullie van deze flash intro ?
let me know
(ben pas een beginner met flash)
quote:waarom niet zelf iets moois maken ipv PHP Nuke opleuken?
Op woensdag 21 mei 2003 16:50 schreef Quin het volgende:
Wat vinden jullie van die van ons? (Door mijn broer en ik)Please no spam...
quote:beetje goedkoop, kwaliteit mag beter (logo is absoluut prut), scrollbars weg, de text niet zo diep leggen
Op dinsdag 20 mei 2003 20:55 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Woei, hier mijn geweldige, artistieke, rustige web-siteNah, site is beetje prutz0rs maar er hoeft niet meer informatie op en het ging er vooral om dat ie rustig en duidelijk overkwam....
voor de rest wel redelijk
haha en lagge, Den Helder
quote:Het PHP Nuke zie ik eigenlijk niet zo, alleen maar als ik in de bron kijk.
Op woensdag 21 mei 2003 16:52 schreef iemoe het volgende:[..]
waarom niet zelf iets moois maken ipv PHP Nuke opleuken?
Verder vind ik die buttons onderaan een beetje lomp in de zin van niet-passend.
Kleur groen vind ik leuk, maar niet echt passend voor een hosting-iets (als dat het tenminste is). Ook de combi lichtblauw met felgroen vind k niet echt bij elkaar passen. Je mag van mij trouwens ook wel iets meer graphics erin stoppen. Je hebt nu alleen de header als grapics.
De site is duidelijk en goed te navigeren. Voor de rest netjes en weinig op aan te merken.
Kan je trouwens wat vertellen over LS-hosting? Want ik zag dat het onderdeel was van een groter geheel namelijk Loro Stessi. Heb je die site voor Loro Stessi gemaakt of ben je ook echt werknemer ervan? Tell me more
quote:jep, maar de algemene opzet vind je bij ongeveer elke PHP Nuke-achtige site terug. zelf vind ik het, omdat je het zo vaak ziet, een beetje saai worden.
Op woensdag 21 mei 2003 17:03 schreef ELTino het volgende:[..]
Het PHP Nuke zie ik eigenlijk niet zo, alleen maar als ik in de bron kijk.
quote:dat ben ik wel met je eens, maar ben ik even vergeten erbij te zetten
De site is duidelijk en goed te navigeren. Voor de rest netjes en weinig op aan te merken.
quote:Hier valt natuurlijk over te discussiëren, maar de verschillende lay-outs om een site mee te maken houdt natuurlijk een keer op. En altijd nog beter goed gejat dan slecht bedacht
Op woensdag 21 mei 2003 17:07 schreef iemoe het volgende:
jep, maar de algemene opzet vind je bij ongeveer elke PHP Nuke-achtige site terug. zelf vind ik het, omdat je het zo vaak ziet, een beetje saai worden.
hier is ie weer
klik
weer een paar aanpassingen
alles behalve 'products' doet het
grtz
quote:ach, het blijft natuurlijk gewoon een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten.
Op woensdag 21 mei 2003 18:34 schreef bosmeneer het volgende:[..]
Hier valt natuurlijk over te discussiëren, maar de verschillende lay-outs om een site mee te maken houdt natuurlijk een keer op. En altijd nog beter goed gejat dan slecht bedacht
quote:Mooie flashsite!
Op woensdag 21 mei 2003 20:57 schreef nurdasbeste het volgende:
ok heb al een keer eerder gepost onder ander accounthier is ie weer
klikweer een paar aanpassingen
alles behalve 'products' doet hetgrtz
Helaas staat er '[faxnummer]' en het lijkt me dat je dat dus nog gaat wijzigen
quote:wow, hoe groot is dat intro wel niet?!
Op woensdag 21 mei 2003 18:59 schreef leond het volgende:
Nou hier is dan mijn website:
http://www.slimshow.com
dan ook graag je reactie...
je site is helemaal langzaam, er worden op de pagina na je intro 33 plaatjes geladen. Opera is nu bij plaatje 26 van 33 en heeft 1.5 mb geladen. dat lijkt me een beetje te veel...aan de heren techneuten hoe dat op te lossen
quote:wat Bosmeneer zegt
Op woensdag 21 mei 2003 23:07 schreef bosmeneer het volgende:[..]
Mooie flashsite!
Lekker klein in het midden van het scherm.Helaas staat er '[faxnummer]' en het lijkt me dat je dat dus nog gaat wijzigen
quote:Ja, maar aan een lay-out kan je weinig doen, het gaat ook vooral om het kleurgebruik en verdere vormgeving.
Op woensdag 21 mei 2003 23:04 schreef iemoe het volgende:[..]
ach, het blijft natuurlijk gewoon een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten.
quote:dat heb je goed gezien
Op woensdag 21 mei 2003 23:07 schreef bosmeneer het volgende:
Helaas staat er '[faxnummer]' en het lijkt me dat je dat dus nog gaat wijzigen
thnx
quote:tuurlijk en dat is bij de site in kwestie zeker dik in orde. alleen vind ik het jammer dat je veel sites met die opzet ziet ipv bijvoorbeeld sites zoals die mooie flashsite hierboven (om maar een zijstraat te noemen). kijk, zelf kan ik ook geen supermooie site maken. alleen vind ik het wel leuker om een beetje moeite te doen en iets te maken dat meer van mezelf is dan een voorgebrouwen iets als PHP Nuke.
Op woensdag 21 mei 2003 23:12 schreef bosmeneer het volgende:[..]
Ja, maar aan een lay-out kan je weinig doen, het gaat ook vooral om het kleurgebruik en verdere vormgeving.
maar dat is puur mijn mening hoor.
Ik heb ook nog wat bugs hier en daar, waaronder een lelijke php-bug ofzo bij de photo gallery waar ik niet helemaal uitkom
Commentaar gaarne!
http://www.dutchusa.com (of zie sig)
Over het scripten enzo.. CSS vind ik altijd erg lekker werken, maar tot hiervoor heb ik nooit met '<div>-layers' (positioneren en de breedte en hoogte specificeren enzo) gewerkt. Deze site heb ik zelfs een tijdlang in tabel-vorm gehad (offline, nooit online). Na het omzetten van tabellen naar de layers leverde het toch zeker de helft aan bytes-winst op! PHP en MySQL kan ik gewoon gebruiken dus waarom zou ik er geen gebruik van maken. Niet met byzondere dingen, gewoon wat standaard werk.
Valt er nog wat over te zeggen? Het is niet voor een bedrijf/vereniging oid, gewoon m'n eigen site waar ik mee voor de dag kan komen
En de url is 'gewoon' www.bosmeneer.nl
Erg leuk, maar misschien je logo bovenin anti-aliasen? Vind ik zelf altijd mooier .
quote:Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zie (het kan natuurlijk ook zonder Flash) liever zo'n lekker kleine/compacte site zonder teveel links en pagina's met zinloze info (zoals weer eens een pagina met 1 regeltje tekst..).
Op woensdag 21 mei 2003 23:17 schreef iemoe het volgende:[..]
tuurlijk en dat is bij de site in kwestie zeker dik in orde. alleen vind ik het jammer dat je veel sites met die opzet ziet ipv bijvoorbeeld sites zoals die mooie flashsite hierboven (om maar een zijstraat te noemen). kijk, zelf kan ik ook geen supermooie site maken. alleen vind ik het wel leuker om een beetje moeite te doen en iets te maken dat meer van mezelf is dan een voorgebrouwen iets als PHP Nuke.
maar dat is puur mijn mening hoor.
quote:erg goed man
Op woensdag 21 mei 2003 23:18 schreef maartena het volgende:
Ik heb mijn site enkele dagen geleden van een nieuw jasje voorzien, m.b.v. phpnuke. Ik zou wel eens willen weten wat julie ervan vinden.Ik heb ook nog wat bugs hier en daar, waaronder een lelijke php-bug ofzo bij de photo gallery waar ik niet helemaal uitkom
Commentaar gaarne!
en dat de 'posted by' regel z'n text naar het midden uitlijnd is niet super
succes ermee
quote:De fout kun je proberen te achterhalen door bovenin de PHP-pagina het volgende neer te zetten:
Op woensdag 21 mei 2003 23:18 schreef maartena het volgende:
Ik heb mijn site enkele dagen geleden van een nieuw jasje voorzien, m.b.v. phpnuke. Ik zou wel eens willen weten wat julie ervan vinden.Ik heb ook nog wat bugs hier en daar, waaronder een lelijke php-bug ofzo bij de photo gallery waar ik niet helemaal uitkom
Commentaar gaarne!
php:Over je site 1 klein puntje: als je op je naam (en die van je vrouw) klikt stuur je direct een e-mail (Outlook opende bij mij) en dat vind ik wat minder. Misschien dat je dit kan veranderen naar een foto of uitgebreide info over jezelf/je vrouw?<?
error_reporting(E_ALL);
?>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |