Ik word nu nog door broerlief herinnerd aan mijn Jet 777 en Adam & Eve tijdperk. En ik zal waarschijnlijk ooit van die so called schoenen hebben gehad met "airvenstertjes". Je brak je vinger zowat als je de "air" wilde voelen door het in te drukken. Wat dus niet ging. En 'veren' deden die schoenen dus niet. Het was gewoon een stuk hard plastic, die zool. Vre-se-lijk
Maar ja, vroeger hadden we thuis niet zo heel veel geld te besteden, dus de merken Nike, Adidas, Levi's e.d. waren niet aan mij besteed. Totdat ik zelf geld ging verdienen en mijn allereerste Nike Air Base ging kopen
http://www.arkamix.com/va(...)-eng-GB/june_104.jpg(maar dan rood i.p.v. blauw)
Ook de merkbroeken kwamen in beeld, evenals de Aussie. Het Aussietijdperk was aangebroken

. Menig pak versleten
Ja, die Jet 777's.......ik weet het nog goed. Overwegend grijs met een beetje wit. Halfhoge schoenen, geen gezicht. Maar ja, je was jong en moeder dokte
-edit-
Ik had ook nog van die schoenen met van zo'n draaigeval. Geen veters, maar van die draden, die je strak kon trekken. Asics ofzo? Of Puma?
Last, but not least; Dutchie shoes

. Hell, ik herinner me steeds meer merken......Victory schoenen. Nou, wat een victory
[ Bericht 13% gewijzigd door TwinCamDude op 12-01-2009 22:38:49 ]