abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2003 @ 18:28:12 #201
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10670860
quote:
Op zondag 25 mei 2003 17:44 schreef keeper het volgende:

[..]

Die feyenoord mods ook steeds .

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2003 @ 18:49:57 #202
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10671243
quote:
Op zondag 25 mei 2003 17:21 schreef Speed1971 het volgende:
Tjonge jonge....wordt mijn post in het fnoord topic gedelete. Toch wel raar dat de feyenoorders ons wel mochten afzeiken na het pijnlijke duel tegen AC Milan maar als je ze dan even terug pakt op het behalen van de derde plek wordt je post gedelete......

hou het netjes in het fnoord topic mensen.......

In het Ajax topic heb ik toendertijd ook zoveel mogelijk verwijderd (dat waren denk ik over de 100 posts; en duidelijk gemaakt dat iedereen die 25 keer zoiets post in mijn ogen een complete loser is).

Ik heb de juich posts in het Live topic laten staan, en in het Ajax topic, maar niet in het F'noord topic.

Niet zeiken dus.

Ik ben persoonlijk bijna een week kapot geweest van het verlies van Ajax tegen AC, en haate uit de grond van m'n hart al die zeik post; ik weet dat ik zelf amper dat soort posts plaats, en kan me voorstellen dat er OOK F'noord fans zijn die dat niet doen en ik vind dat je daar in het F'noord topic ook rekening mee mag houden.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10671304
Doc ik ben het opzich met je eens, maar AC is binnen Nederland geen directe tegenstander van Ajax, Feyenoord is dat wel. En ik ik denk dat dan "pesterijen" wel mogen, zolang het binnen de Policy blijft overigens.

Feyenoorders ziekte toch ook op ons na de halve finale Amstel Cup...

Edit:
Ik las ergens over heen, ik vind dat er inderdaad niet geziekt moet worden in de club topics...

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2003 @ 18:57:18 #204
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10671358
quote:
Op zondag 25 mei 2003 18:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
Doc ik ben het opzich met je eens, maar AC is binnen Nederland geen directe tegenstander van Ajax, Feyenoord is dat wel. En ik ik denk dat dan "pesterijen" wel mogen, zolang het binnen de Policy blijft overigens.

Feyenoorders ziekte toch ook op ons na de halve finale Amstel Cup...

F'noord is voor mij ALTIJD een tegenstander van Ajax. In welke competitie ze ook spelen. Al zouden ze GGD spelen hoop ik nog dat ze niet winnen...

Het gaat er om dat ik vind dat je in minstens een topic ook rekening kan houden met supporters van de tegenpartij die NIET zeiken. En dat is het topic van die specifieke club.

"Pesterijen" in andere topics heb ik niet verwijderd. Hoewel ik het extreem kinderachtig vind als je daar 25 posts aan gaat besteden...

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 25-05-2003 19:33]

pi_10671361
Zo deze staat volgend jaar weer mooi in Amsterdam

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_10672255
quote:
Op zondag 25 mei 2003 18:57 schreef mat_herben het volgende:
Zo deze staat volgend jaar weer mooi in Amsterdam
[afbeelding]
[afbeelding]
Keep dreaming lol...moeten ze 2x zoveel geluk hebben als dit jaar en dat is onmogelijk lol
Wat ik ook niet begrijp, als PSV kampioen wordt heeft ajax dus dit seizoen noppes, enkelt de tweede plaats en een kwartfinale champions leauge. Idem voor feyenoord die hebben dan nog de amstel cup misschien..Maar sinds wanneer heb je wat gewonnen of een geslaagd seizoen als je nummer 2 bent geworden ?
De champions league moet gewoon enkelt voor de landskampioen zijn, nu krijg je alleen van de vage excuusjes dat het seizoen toch nog geslaagd is omdat je tweede bent geworden terwijl het gewoon weer een jaar is zonder prijzen.
In de sport en helemaal in het voetbal telt enkelt de nr 1 toch ?
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
  zondag 25 mei 2003 @ 19:54:41 #207
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_10672315
quote:
Op zondag 25 mei 2003 19:51 schreef SLASH het volgende:

[..]

Keep dreaming lol...moeten ze 2x zoveel geluk hebben als dit jaar en dat is onmogelijk lol
Wat ik ook niet begrijp, als PSV kampioen wordt heeft ajax dus dit seizoen noppes, enkelt de tweede plaats en een kwartfinale champions leauge. Idem voor feyenoord die hebben dan nog de amstel cup misschien..Maar sinds wanneer heb je wat gewonnen of een geslaagd seizoen als je nummer 2 bent geworden ?
De champions league moet gewoon enkelt voor de landskampioen zijn, nu krijg je alleen van de vage excuusjes dat het seizoen toch nog geslaagd is omdat je tweede bent geworden terwijl het gewoon weer een jaar is zonder prijzen.

Wees blij dat Ajax waarschijnlijk ook nog mee Europa in gaat, dan heeft het Nederlands voetbal tenminste nog enige kans.
X
X
X
  zondag 25 mei 2003 @ 19:58:51 #208
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10672405
quote:
. .
Wat heeft een club nodig om te kunnen bestaan.. Juist.. GELD.
Sportief gezien misschien geen echte successen (hoewel kwartfinal CL halen met zo'n onervaren en jong team een wereldprestatie is), maar financieel gezien wel degelijk..
Ze hebben meer prijzengeld bij elkaar gespeeld dan PiSVee en f'nerd bij elkaar.. .
quote:
De champions league moet gewoon enkelt voor de landskampioen zijn,
PiSVee heeft nog nooit ( . . . ) de 2de ronde gehaald..
Doe maar niet, ze zetten het Nederlandse voetbal keer op keer te kijk.. 0-4 thuis tegen Arsenal. ( . . . ).
Gelukkig was Ajax er dit seizoen om het Nederlandse voetbal weer enigszins op de kaart te zetten.. Vorig jaar was dat in mindere mate f'nerd met de uefacup..
PiSVee verprutst keer op keer de dure punten die nodig zijn voor een 3de CL plek.. .
Wees blij dat Ajax dit seizoen zo ver is gekomen, anders hadden jullie helemaal niets.. Ajax verloor de meeste punten NA een CL duel...
Dus.. .
-
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2003 @ 20:00:23 #209
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10672438
quote:

[..]

Ajax heeft dit seizoen indruk gemaakt in de CL (je weet wel dat ene toernooi waar PSV al 7 jaar...), en heeft het ondanks die zware wedstrijden PSV toch nog enige angstige momenten gegeven. Het zou grappig zijn hoe PSV het eens doet in de competitie als ze ook een in echt Europees toernooi verder komen.

Nee, ik denk we blij mogen zijn dat niet alleen de kampioen CL speelt...

Een tweede plek is inderdaad geen prijs, en een kwartfinale CL ook niet, maar desalnietemin heb ik dit seizoen erg veel van Ajax genoten. Het is misschien een verrassing voor je, maar ook als mijn club geen prijzen benn ik trots zijn op m'n club, en dit seizoen zeker...

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 25-05-2003 20:01]

zondag 25 mei 2003 @ 20:01:03 #210
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10672454
quote:

[..]

Tsja, hoewel ik het liefst alles win wat er te winnen valt, kan ik ermee leven als PSV ook volgend seizoen weer kampioen wordt, zolang Ajax maar 2e is en net zo ver in de CL komt als dit jaar. Want elke keer als je een goed resultaat in de CL neerzet voelt het toch wel een beetje als kampioen worden, eigenlijk. In feite ben ik dus gewoon 10 keer kampioen geworden (1xAC, 2xInter, 1xRosenborg niet meegeteld)

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 25-05-2003 20:02]

FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2003 @ 20:02:04 #211
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10672476
We happen wel allemaal he?
  zondag 25 mei 2003 @ 20:02:44 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10672487
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:02 schreef Doc het volgende:
We happen wel allemaal he?
Ik editte m'n post net met een " " om het er wat minder op te laten lijken

Ach, we komen in ieder geval voor ons cluppie op bij commentaar

pi_10672508
quote:
Op zondag 25 mei 2003 19:54 schreef Frasier het volgende:

[..]

Wees blij dat Ajax waarschijnlijk ook nog mee Europa in gaat, dan heeft het Nederlands voetbal tenminste nog enige kans.

ja ok het is leuk dat ze europa ingaan maar dat gaat de nummer drie in principe ook, ik vind het gewoon een beetje vaag dat er gedaan wordt of er daadwerkelijk wat gewonnen is dit jaar terwijl ze enkelt maar tweede zijn geworden en het maakt me niet uit of dat nou ajax is, het gaat me om de gedachte erachter. Van mijn part worden ze kampioen volgende week. Een paar jaar terug had je gewoon een slecht seizoen als je geen prijzen haalde als topclub, nu hoef je slechts tweede te worden om van een geslaagd seizoen te spreken. Of proberen de clubs het in die hoek de drijven om de aandacht af te leiden van het feit dat ze geen moer gewonnen hebben dit seizoen
  zondag 25 mei 2003 @ 20:04:05 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10672514
Voordat we nu weer met zijn allen gaan staan juichen: voorronde CL is nog niet CL zelf.
Dus eerst maar eens afwachten wie de tegenstander wordt en dan zien te plaatsen.

Hoewel ik daar natuurlijk wel alle vertrouwen in heb.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2003 @ 20:07:28 #215
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10672577
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:04 schreef golfer het volgende:
Voordat we nu weer met zijn allen gaan staan juichen: voorronde CL is nog niet CL zelf.
Dus eerst maar eens afwachten wie de tegenstander wordt en dan zien te plaatsen.

Hoewel ik daar natuurlijk wel alle vertrouwen in heb.

P'cies...
  zondag 25 mei 2003 @ 20:09:58 #216
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10672631
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:03 schreef SLASH het volgende:
ja ok het is leuk dat ze europa ingaan maar dat gaat de nummer drie in principe ook, ik vind het gewoon een beetje vaag dat er gedaan wordt of er daadwerkelijk wat gewonnen is dit jaar terwijl ze enkelt maar tweede zijn geworden en het maakt me niet uit of dat nou ajax is, het gaat me om de gedachte erachter. Van mijn part worden ze kampioen volgende week. Een paar jaar terug had je gewoon een slecht seizoen als je geen prijzen haalde als topclub, nu hoef je slechts tweede te worden om van een geslaagd seizoen te spreken. Of proberen de clubs het in die hoek de drijven om de aandacht af te leiden van het feit dat ze geen moer gewonnen hebben dit seizoen
Als Ajax in de eerste ronde van de CL uitgeschakeld zou zijn, zou ik ook ontzettend teleurgesteld zijn. Maar CL is gewoon iets wat je moet spelen wil je meetellen. De UEFA - met alle respect - is de laatste jaren toch een beetje afgegleden als een toernooi voor CL-net-nietjes en CL-wannabe'tjes. En nu juist die tweede plaats recht geeft op een kans tot CL-voetbal, is het komende seizoen Europees gezien een stuk interessanter dan voor iemand die derde wordt. Zonder de sportieve prestaties in de schaduw te laten vallen heeft Ajax met de CL wel meer dan 10 miljoen euro bij elkaar weten te ballen...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2003 @ 20:10:54 #217
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10672651
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:03 schreef SLASH het volgende:

[..]

Een principe dat je andere competities ook hebt...

En dat al zeker meer dan 5 jaar...

pi_10672670
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:01 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, hoewel ik het liefst alles win wat er te winnen valt, kan ik ermee leven als PSV ook volgend seizoen weer kampioen wordt, zolang Ajax maar 2e is en net zo ver in de CL komt als dit jaar. Want elke keer als je een goed resultaat in de CL neerzet voelt het toch wel een beetje als kampioen worden, eigenlijk. In feite ben ik dus gewoon 10 keer kampioen geworden (1xAC, 2xInter, 1xRosenborg niet meegeteld)

ja dat komt omdat er al weet ik hoeveel jaar geen nederlandse winnaar is in de champions league,dan is elk succesje opeens een wereldprestatie dan heeft Real Madrid ook ieder seizoen een topjaar aangezien ze altijd wel ver komen in de CL.
En wil niet anti ajax of zo doen hoor het valt me gewoon op dat tweede tegenwoordig voldoende is. En een UEFA Cup winnen lijkt me beter dan een kwartfinale champions league btw, denk dat geen 1 club voor het laatste zou kiezen het is tenslotte een europese titel.

[Dit bericht is gewijzigd door SLASH op 25-05-2003 20:18]

FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2003 @ 20:16:17 #219
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10672754
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:12 schreef SLASH het volgende:

En een UEFA Cup winnen lijkt me beter dan een kwartfinale champions league, denk dat geen 1 club voor het laatste zou kiezen

Nou ... LFC supporters hadden het er dit seizoen over of ze liever de UEFA cup zouden winnen (voordat ze uitgeschakeld werden natuurlijk) of liever een CL plek (die ze OOK niet gehaald hebben ). En de uitslag was niet beslist...
pi_10672925
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Nou ... LFC supporters hadden het er dit seizoen over of ze liever de UEFA cup zouden winnen (voordat ze uitgeschakeld werden natuurlijk) of liever een CL plek (die ze OOK niet gehaald hebben ). En de uitslag was niet beslist...

nou ik zal het wel weten als supporter geef mij dan maar de UEFA cup, toch weer een titel in je prijzenkast. Straks krijg je nog huldigingen voor de nummer twee of kwart finale CL.
Ik denk dat het afhankelijk is per land...in spanje heeft real madrid of barcelona een ruk seizoen als ze geen prijs halen...plaatsing voor CL is eigenlijk vanzelfsprekend...hetzelf als Juve of AC Milaan een seizoen helemaal niks winnen ---> rukseizoen. Hier is de achterban al gauw tevreden lijkt het
  zondag 25 mei 2003 @ 20:30:22 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10673059
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:23 schreef SLASH het volgende:

[..]

nou ik zal het wel weten als supporter geef mij dan maar de UEFA cup, toch weer een titel in je prijzenkast. Straks krijg je nog huldigingen voor de nummer twee of kwart finale CL.
Ik denk dat het afhankelijk is per land...in spanje heeft real madrid of barcelona een ruk seizoen als ze geen prijs halen...plaatsing voor CL is eigenlijk vanzelfsprekend...hetzelf als Juve of AC Milaan een seizoen helemaal niks winnen ---> rukseizoen. Hier is de achterban al gauw tevreden lijkt het

Gezien de kwaliteit en de financiën van de meeste CL-clubs is dat gewoon reeel. Ik word heel erg graag kampioen, maar met het resultaat van dit seizoen kan ik heel trots zijn op m'n club. Sorry?

Er zijn twee dingen waar ik als fan ontevreden mee ben. Dat zijn de nederlagen tegen PSV en het gebrek aan concentratie in...tsja...ik zal het maar niet meer noemen

Maar al met al ben ik trots, ja. Ook al is er geen prijs (m.u.v. de Johan Cruijff Schaal )

zondag 25 mei 2003 @ 20:34:43 #222
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_10673147
Ja dat steekt me dan toch, dat ze elke keer van psv verliezen, ze laten buiten die wedstrijden altijd zien beter te zijn, maar als het zover is hebben ze geen schijn van kans.... snap er niets van.

Verder is dit seizoen de motivatie tegen kleine clubs weer ver te zoeken geweest, op zich begrijpelijk na een wedstrijd tegen bv Arsenal, maar toch.....je bent prof of je bent het niet.

Maar goed, 2de is netjes opzich, nu idd maar hopen op een goede voorronde....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_10673236
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:30 schreef twi het volgende:

[..]

Gezien de kwaliteit en de financiën van de meeste CL-clubs is dat gewoon reeel. Ik word heel erg graag kampioen, maar met het resultaat van dit seizoen kan ik heel trots zijn op m'n club. Sorry?

Er zijn twee dingen waar ik als fan ontevreden mee ben. Dat zijn de nederlagen tegen PSV en het gebrek aan concentratie in...tsja...ik zal het maar niet meer noemen

Maar al met al ben ik trots, ja. Ook al is er geen prijs (m.u.v. de Johan Cruijff Schaal )

Nee tuurlijk is prima dat je blij bent maar in sommige reacties is het net of er wat gewonnen is. Laat ik het zo vragen als de oude Europacup regels nog golden was je dan ook tevreden geweest met evt. nummer twee positie ? of ben je meer tevreden door de nieuwe regeling dat de nummer twee ook meedoet aan de CL terwijl de prestatie in principe hetzelfde is als voor die nieuwe regeling
  zondag 25 mei 2003 @ 20:53:57 #224
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_10673503
Laat ik zeggen dat ik het een geslaagd seizoen vond, maar er zat gewoon veel en veel meer in. Dat we uit de CL vlogen was gewoon dikke pech, maar met dit team hadden we overduidelijk kampioen moeten worden , ook al weegde het ver komen in de CL zwaar. Ik vond de mentaliteit in bepaalde wedstrijden te laag, vooral in de kleine wedstrijden. En ook het feit dat we WEER niet in competitieverband van PSV hebben gewonnen erger ik mij kapot aan. Ajax moet veel meer doen om die 8 jaar van onafgebroken niet van PSV winnen te doorbreken.

Voetbal is niet alleen punten pakken , maar ook emotie. Het doet mij dan ook elke keer weer pijn dat we ondanks een beter team kansloos zijn tegen PSV

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 25 mei 2003 @ 21:14:45 #225
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_10673877
quote:
Op zondag 25 mei 2003 20:12 schreef SLASH het volgende:
En een UEFA Cup winnen lijkt me beter dan een kwartfinale champions league btw, denk dat geen 1 club voor het laatste zou kiezen het is tenslotte een europese titel.
Mij niet, ik vind de UEFA-cup een 2e rangs tournooi....ik vind der geen eer aan te behalen....de echte teams doen mee in de CL en dat leverd ook nog lekkere euro's op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')