quote:Inderdaad.
Op donderdag 22 mei 2003 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Snap die Boschker niet hoor...Veel te goed voor de bank...
quote:Snap Ajax niet hoor...
Op donderdag 22 mei 2003 18:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Snap die Boschker niet hoor...Veel te goed voor de bank...
Veel te goed voor die keeper...
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 20:04 schreef keeper het volgende:[..]
Snap Ajax niet hoor...
Veel te goed voor die keeper...
6-1 voor Ajax, 1-3 idem
welkom bij de grote jongens
Chivu is een optie, maar als ie volgend jaar weg is heb je niet veel meer aan het shirt.
Maxwell, heb ik respect voor en blijft denk 100% zeker.
Sikora, tjah iemand moet hem toch steunen.
Hmm ik wacht denk nog maar even totdat de rugnummers en de selectie voor volgend jaar geheel bekend is.
quote:
Vind je de kritiek die Van Basten op je heeft terecht?
Diana Sint (Amsterdam),,Ik denk dat Van Basten gelijk heeft. Hij bekritiseert me niet, maar geeft me ideeën. Hij weet wat mijn kwaliteiten zijn en vindt dat ik elk jaar 25 doelpunten moet maken. Dat vind ik ook. Hij zegt ook dat ik nog een paar jaar hier moet blijven. Ik zie het dus niet als kritiek, maar als advies. Ik spreek hem elke keer als hij bij Ajax is. Je moet begrijpen hóe hij het zegt."
quote:Lijkt me slim, hoewel van der Vaart op 10 en Zlatan op 9 al vast ligt, evenals Litmanen op 20.
Op zaterdag 24 mei 2003 10:43 schreef Ajaxno1 het volgende:Hmm ik wacht denk nog maar even totdat de rugnummers en de selectie voor volgend jaar geheel bekend is.
quote:Tjah, Litmanen had ik dit jaar en iedereen loopt met Van der Vaart, en Zlatan zal dit jaar ook wel aardig populair zijn. Mischien neem ik wel Andy of Galasek.
Op zaterdag 24 mei 2003 11:33 schreef methodmich het volgende:[..]
Lijkt me slim, hoewel van der Vaart op 10 en Zlatan op 9 al vast ligt, evenals Litmanen op 20.
Ps.
Ik weet het heel veel mensen hadden vorig jaar Litmanen, maar das een verhaal apart natuurlijk
quote:
23/05 NIEUWE UITSHIRT AJAX NIET CORRECT!!!Er is een enorme blunder gemaakt met de productie van het nieuwe uitshirt. De letters waarmee de tekst 'ABN-AMRO' wordt getoond, zijn per ongeluk letters van een ander lettertype dan die waarmee de afgelopen jaren de naam van de shirtsponsor afgebeeld werd.
Naar aanleiding van deze grove fout zullen de shirts van de spelers nu aangepast worden, zodat zij met het goede shirt rondlopen op het veld. De shirts die voor de supporters in de winkel komen echter, en deze zijn al in grote aantallen geproduceerd, die worden niet aangepast! Het ziet er daarbij ook niet naar uit dat dit op de termijn alsnog zal gebeuren. Als je het shirt dus in de winkel gaat kopen, dan koop je dus niet het echte shirt d.w.z. een perfecte replica van het shirt wat de spelers dragen.
Hieruit blijkt wel weer in hoeverre de supporters serieus genomen worden, anders had het shirt wat in de winkels komt ook wel aangepast geworden.
In de uitwedstrijd tegen F.C. Twente aankomende zondag, zal naar alle waarschijnlijkheid het nieuwe uitshirt gedragen worden en dan kan iedereen dus met eigen ogen zien dat het shirt niet overeenkomt met het shirt wat overal op internet te bewonderen valt. De fout van dit alles is overigens gemaakt door Adidas.
quote:present
Op zaterdag 24 mei 2003 00:43 schreef Bobu het volgende:
Nog Ajacieden die volgende week maandag naar de Amstel Malt Cup gaan in Roosendaal tussen Jong PSV en Jong Ajax??? Kaartjes kosten slechts 2 euro. Ik ben er iig
quote:That`s right!
Amsterdam, 23 mei 2003heel verhaal over trainingskamp
.......
Mocht Ajax de tweede plaats mislopen, zal de domper enorm zijn. ,,Dan hebben we de doelstelling niet gehaald. Geen Champions League volgend jaar. Dat zal een grote teleurstelling zijn. Maar het gebeurt wel vaker dat je niet krijgt waar je recht op hebt. Want ik vind dat Ajax het verdient om volgend jaar Champions League te spelen."
quote:en waar haal jij dit vandaan?
Op zaterdag 24 mei 2003 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
quote:Een of andere ajax-site, AFCA ofzo iets!?
Op zaterdag 24 mei 2003 18:11 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
en waar haal jij dit vandaan?
quote:Nu klinkt dat natuurlijk als achteraf gelul, maar dat viel me al meteen op eigenlijk. Ik wist alleen niet dat het een fout was
Op zaterdag 24 mei 2003 15:23 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
quote:
Nando Rafael heeft zaterdagmiddag zijn club Hertha BSC hoogstpersoonlijk een plaats in de UEFA Cup voor volgend seizoen bezorgd. De Angolese spits, die noodgedwongen Ajax moest verlaten omdat hij geen werkvergunning kreeg in Nederland, scoorde twee keer voor het elftal uit Berlijn in de laatste competitiewedstrijd tegen FC Kaiserslautern. Hij nam daarmee de gehele productie van de thuisploeg voor zijn rekening (2 - 0).Vlak voor rust opende de oud-Ajacied de score. Hij kopte een voorzet van Karwan uitstekend via de grond achter doelman Wiese. Zijn tweede treffer viel 6 minuten voor tijd. Rafael, die van trainer Stevens de voorkeur kreeg boven de Braziliaan Luizao, werd door Marcelinho vrij voor de keeper gezet. Met zijn rechtervoet schoof hij de bal beheerst in de verre hoek. Door de zege en de nederlaag van Werder Bremen was Europees voetbal wederom een feit.
quote:Dito.
Op zaterdag 24 mei 2003 20:33 schreef keeper het volgende:[..]
Nu klinkt dat natuurlijk als achteraf gelul, maar dat viel me al meteen op eigenlijk. Ik wist alleen niet dat het een fout was
.
quote:
Op zaterdag 24 mei 2003 20:35 schreef keeper het volgende:[..]
.
heerlijk!
quote:voorspelling?
Op zondag 25 mei 2003 12:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Beetje de kriebels heeft voor vanmiddag...heerlijk!
quote:ik durf er niet aan... heel eerlijk, wij onderuit psv wint...
Op zondag 25 mei 2003 12:26 schreef mat_herben het volgende:[..]
voorspelling?
jammer, maar zo denk ik er wel over...
maar hopen is een tweede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |