abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10583286
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Mooi dat Walker terugkomt.
Misschien impliceert dat eventueel slecht nieuws omtrent Chivu.

Ook prachtig nieuws omtrent Sneijder.

quote:
Van der Vaart krijgt nummer 10 bij Ajax

21/5/2003 10:51

Rafael van der Vaart gaat komend seizoen alsnog met rugnummer 10 spelen. De vice-aanvoerder van Ajax zou vorig seizoen al het nummer 23 inruilen voor de 10. Toen kwam Ajax de morrende fans echter tegemoet. Die zouden immers zitten opgescheept met een 'ouderwets' Van der Vaart shirt.
Coach Ronald Koeman legde in de Telegraaf uit waarom Ajax nu wel doorzet. 'Ik wil rugnummers meer indelen naar de positie op het veld en vandaar de 10 voor Van der Vaart. Zlatan Ibrahimovic houdt 9 terwijl Litmanen de 20 op zijn rug blijft dragen', aldus Koeman.

Uit de verdeling van de rugnummers blijkt dat Ajax voor het seizoen 2003/04 geen plaats inruimt voor de verhuurden Ahmed Hossam, Richard Knopper en Nikos Machlas. Zij kregen geen rugnummer toegewezen. De volledige toekenning van de rugnummers wil Ajax overigens nog niet prijsgeven.

Er gaat gezien de laatste zin dan ook nog van alles gebeuren denk ik bij Ajax...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_10585309
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Mooi dat Walker terugkomt.
Ja. Begreep al niet dat die wegmoest, want werd toch altijd als aardig talent neergezet.

En krijgen we dan Quansah in de spits als opvolger van Mido .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 21 mei 2003 @ 15:16:15 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10586035
Mido definitief afgeschreven:

AMSTERDAM (ANP)
Ahmed 'Mido' Hossam is volgend seizoen niet welkom in de A-selectie van Ajax. De clubleiding van de Amsterdammers onderneemt geen pogingen meer om een eventuele terugkeer van de aan Celta de Vigo verhuurde aanvaller te bespreken. Aanleiding voor dit besluit zijn uitlatingen van de Egyptenaar in de media.

Beenhakker wilde aanvankelijk nog deze maand naar Spanje afreizen. Tijdens een bezoek aan Mido zou de mogelijkheid voor een terugkeer van de spits bij Ajax worden besproken. De Egyptenaar liet zich de afgelopen weken echter wederom negatief uit over hoofdtrainer Ronald Koeman.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_10587254
Ik zet in op:

1 Lobont
2 Trabelsi
3 Chivu
4 Galįsek
5 O'Brien
6 Sneijder
7 van der Meyde
8 Maxwell
9 Ibrahimovic
10 van der Vaart
11 Sikora
12 Stekelenburg
13 -
14 Pienaar
15 de Jong
16 Pasanen
17 Wamberto
18 Walker
19 Quansah
20 Litmanen
21 Heitinga
22 Yakubu
23 Seedorf
24 van Damme
25 van der Gun
26 nieuwe doelman
27 nieuwe spits
28 Boukhari
29 Akachar

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_10587966
Ik denk dat ze Chivu wel op de 5 houden (commercieel gezien, veel mensen lopen rond met een Chivu 5 shirt) en dat ze Pasanen #3 geven.

Of Bergdolmo houdt nummer 3, die vergeet je in je overzicht.

pi_10588171
Verdorie ja...

Ik denk dat Bergdölmo 13 krijgt dan. Of weg gaat.

www.thuisuiteten.nl
pi_10589475
Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat de rugnummers van de spelers voor het volgend seizoen inmiddels bekend zijn. Van der Vaart (nu 23) krijgt nummer 10. Vorig seizoen zou hij dat nummer al krijgen, maar werd die wijziging na o.a. veel klachten van de fans die al een shirt met nr 23 hadden) nog tegengehouden. Zlatan Ibrahimovic behoudt het nummer 9. Bergdolmo verliest zijn plaats bij de eerste helft en gaat van 3 naar 13.

Tegen De Telegraaf liet Ronald Koeman weten: 'Ik wil rugnummers meer indelen naar de positie op het veld en vandaar de 10 voor Van der Vaart. Zlatan Ibrahimovic houdt 9, terwijl Jari Litmanen de 20 op z“n rug blijft dragen.' Dat betekent dat Pienaar zijn nummer 10 verliest.

In hetzelfde artikel in het AD liet de krant weten dat Ajax de zaakwaarnemer van Mido inmiddels heeft ingelicht dat de Egyptische spits volgend seizoen niet meer welkom is. Of Beenhakker komend weekend nu nog voor een onderhoud naar Vigo gaat, is onduidelijk.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_10589525
Als iedereen nou een lijstje post, dan kan je zien wie de beste nummerverdeler is...
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 21 mei 2003 @ 17:29:01 #134
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10589578
Ajax stelt geen prijs meer op terugkeer Hossam

21/5/2003 8 :57

Ajax heeft de pogingen gestaakt Ahmed Hossam terug te halen naar Amsterdam. Ajax-coach Ronald Koeman had de deur voor de jonge spits juist weer op een kier gezet, technisch directeur Leo Beenhakker zou naar Spanje gaan om Mido te polsen voor een rentree.
Maar omdat de Egyptenaar hardnekkig blijft bij zijn standpunt dat hij onterecht uit de selectie werd gezet door trainer Ronald Koeman, en dat de afgelopen weken nog maar eens liet blijken, heeft Ajax besloten Hossam niet meer terug te nemen. De 20-jarige aanvaller, die op huurbasis uitkomt voor Celta de Vigo, kreeg in Amsterdam geen rugnummer voor volgend seizoen toegewezen.

'Het lijkt mij wel duidelijk dat we naar een externe oplossing moeten zoeken', lichtte Beenhakker toe in Voetbal International. Het is voor mij een grote teleurstelling omdat beide partijen de deur weer op een kier hadden staan', aldus Ajax' technisch directeur.

Hossams zaakwaarnemer Roger Henrotay kan zich de teleurstelling van Ajax voorstellen. 'Maar Mido is nu eenmaal niet te veranderen. Op het moment dat hij door Koeman uit de selectie werd verwijderd, vreesde ik al voor een definitieve breuk. Want als Mido eenmaal iets in zijn hoofd heeft, krijg je dat er moeilijk uit.'

Ajax lijkt Hossam nu het liefste te willen verkopen. Als er geen clubs bereid blijken de transfersom van twaalf miljoen euro te betalen, verhuren de Amsterdammers de weinig gedisciplineerde spits mogelijk opnieuw.

--------------------------------------------------------------------------
Bron: www.vi.nl

Jammer, maar is niet anders

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_10589584
AMSTERDAM, 21 mei 2003 14:06 - Leo Beenhakker heeft de deur dichtgegooid voor Mido. De Egyptenaar die momenteel op huurbasis speelt voor Celta de Vigo hoeft niet meer terug te komen bij Ajax. De technisch-directeur sloot een terugkeer van de spits uit, nadat deze zich weer eens negatief had uitgelaten over Ajax. Mido zou verklaard hebben dat het handelen van Koeman verkeerd was geweest voor hem zelf, voor Mido en voor Ajax. Beenhakker zegt dat daarmee de basis voor een terugkeer is weggevallen.
Niet alleen Mido zal niet meer te bewonderen zijn in de Arena, ook Nikos Machlas en Richard Knopper zijn definitief uit de gratie. Machlas wordt momenteel verhuurd aan Sevilla en Knopper aan AEK Athene. Beide clubs willen echter geen gebruik maken van de mogelijkheid de spelers te kopen.
  woensdag 21 mei 2003 @ 17:31:15 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_10589624
Superjoden, neem voordat je je "nieuwtjes" hier neergooit eens de moeite de rest van het topic te lezen?

Allebei jouw berichten stonden er al in dit topic.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_10589663
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 17:31 schreef golfer het volgende:
Superjoden, neem voordat je je "nieuwtjes" hier neergooit eens de moeite de rest van het topic te lezen?

Allebei jouw berichten stonden er al in dit topic.

excuse me ....
pi_10589751
Tja, er is niet veel te veranderen denk ik, maar goed:

1 Lobont
2 Trabelsi
3 Bergdųlmo
4 Galįsek
5 Kiwoe
6 Sneijder
7 van der Meyde
8 Pienaar
9 Ibrahimovic
10 van der Vaart
11 Sikora
12 Stekelenburg
13 Maxwell
15 de Jong
16 Pasanen
17 Wamberto
18 O'Brien
19 Quansah
20 Litmanen
21 Heitinga
22 Yakubu
23 nieuwe keeper
24 van Damme
25 van der Gun
26 nieuwe keeper
27 Seedorf
28 Boukhari
29 Akachar
30 Walker

Mijn suggestie...

In Southern Sun
pi_10590006
Ok, vind het ook wel leuk om te doen altijd. Of iig om over te speculeren.

1. Bogdan Lobont
2. Hatem Trabelsi
3. Petri Pasanen
4. Tomas Galasek
5. Cristian Chivu
6. Wesley Sneijder
7. Andy van der Meyde
8. Steven Pienaar
9. Zlatan Ibrahimovic
10. Rafael vd Vaart
11. Victor Sikora
12. John Heitinga
13. Maxwell
14. Nigel de Jong
15. Jelle van Damme
16. André Bergdolmo
17. Wamberto
18. John O'Brien
19. een nieuwe spits
20. Jari Litmanen
21. Maarten Stekelenburg
22. Abubakari Yakubu
23. nieuwe doelman
24. Nordin Boukhari
25. Stefano Seedorf
26. Kwame Quansah
27. Fronio Walker
28. Daniel de Ridder
29. Jamal Akachar

pi_10590030
quote:
In verband met de afloop van de Premier League en de komende interland van het Nederlands elftal op 7 juni is Edwin van der Sar vandaag de training gestart bij Ajax om zijn conditie op peil te houden. Van der Sar was daarmee vandaag de zesde keeper die zich aansloot in de inmiddels imposante groep van keeperstrainer Wil Coort.
pi_10590044
quote:
Sneijder zal niet opgevolgd worden door een Ajacied als beste Speler van de A-jeugd. Sneijder, die inmiddels is doorgestoten tot international, kreeg aan het einde van het seizoen die prijs uitgereikt. Ajax aanvaller Daniel de Ridder kwam dichtbij, maar de titel ging uiteindelijk naar Joep van de Ouweland. De 19-jarige middenvelder van Willem II tekende inmiddels een contract bij Feyenoord. Hij was transfervrij.
  woensdag 21 mei 2003 @ 17:59:27 #142
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_10590200
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 17:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, er is niet veel te veranderen denk ik, maar goed:

5 Kiwoe

Mijn suggestie...

Rare spelling

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_10590216
Ik mag zeker niet meer wijzigen, zie dat ik De Ridder ben vergeten..

en dat nummer 26 nieuwe spits moet zijn ipv nieuwe keeper

In Southern Sun
  woensdag 21 mei 2003 @ 20:39:29 #144
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10593693
1- R
2- A
3- F
4- A
5- E
6- L
7- V
8- A
9- N
10-D
11-E
12-R
13-V
14-A
15-A
16-R
17-T
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_10604979
quote:
De Gelderlander:

Sander Boschker staat volgend seizoen vrijwel zeker onder contract bij Ajax. De doelman van FC Twente mag zich ook verheugen in de belangstelling van enkeleclubs uit de Engelse Premier League, maar de voorkeur van de Achterhoeker gaat uit naar de Amsterdamse club. De verwachting is dat beide partijen volgende week de zaak afronden als zaakwaarnemer Ton van Dalen terug is uit het buitenland. Boschker wil zelf nog niet reageren op zijn overgang naar Ajax.

Fijn........................
  donderdag 22 mei 2003 @ 12:30:54 #146
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10605305
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:14 schreef NOORD-414 het volgende:

[..]

Fijn........................

Als ie maar niet te veel zijn best doet komende zondag
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_10606405
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 12:30 schreef Speed1971 het volgende:
Als ie maar niet te veel zijn best doet komende zondag
Als hij er zondag niet meer dan 3 doorlaat gaat z'n hele contract bij Ajax de prullenbak in .
pi_10610333
Ik denk dat ze daarom wachten tot na die match met de officiele bevestiging.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 mei 2003 @ 16:20:05 #149
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_10610454
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 13:24 schreef keeper het volgende:

[..]

Als hij er zondag niet meer dan 3 doorlaat gaat z'n hele contract bij Ajax de prullenbak in .

Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_10613375
Snap die Boschker niet hoor...

Veel te goed voor de bank...

In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo