quote:
Op maandag 19 mei 2003 19:40 schreef keeper het volgende:
Mwah voor 50 euro zuipen red ik meestal niet op een avond hoor (of ik moet aan de mixjes gaan, maar das voor homo's).
quote:Erg slim geantwoord van Koeman hoor. Hierdoor zal hij alleen maar meer waard worden! Daarom hou ik ook zoveel van die gozer. koeman is helemaal TOP!
Op maandag 19 mei 2003 19:23 schreef superjoden het volgende:
Ronald Koeman zal zijn contract bij Ajax, dat tot 2004 loopt, gewoon uitdienen. In een interview met El Periódico de Catalunya zei Koeman dat Barcelona tot volgend jaar zal moeten wachten op hem: "Als Barça me wil hebben, moeten ze wachten tot 2004. Ik word vaak gebeld door presidentskandidaten, maar tegen allen zeg ik hetzelfde: Ik ga me nergens aan binden, want ik ben coach van.""Ik heb mijn woord aan Ajax gegeven en zal mijn contract uitdienen en ik wil mijn woord niet breken, zelfs niet voor Barça. Alleen als Ajax geld nodig heeft of een ander belang heeft bij mijn vertrek, zou ik weggaan, maar dat is niet het geval", aldus de coach van Ajax.
Moest erg om hem lachen tijdens de samenvatting van de NOS van de wedstrijd AJAX - De Graafschap...........Koeman zei:"Normaaaaaal!!!!" En vooral die blik in zijn ogen toen!. Geweldig!!!!
quote:Die komen toch uit de Achterhoek?
Op maandag 19 mei 2003 19:50 schreef Speed1971 het volgende:
Moest erg om hem lachen tijdens de samenvatting van de NOS van de wedstrijd AJAX - De Graafschap...........Koeman zei:"Normaaaaaal!!!!" En vooral die blik in zijn ogen toen!. Geweldig!!!!
quote:Jah. Koeman wilde eens iets anders van de tribune horen als Richard Witschge...
Op maandag 19 mei 2003 19:53 schreef keeper het volgende:[..]
Die komen toch uit de Achterhoek?
quote:Als veel gasten dat nou doen hebben we misschien wel een budget van 100 euro de man!!!! Kunnen we een hoop leuke dingen van doen.
Op maandag 19 mei 2003 19:51 schreef NOORD-414 het volgende:
Nou Speed, ik neem zelf wel 50 euro mee hoor
Mijn voorkeur....
Karten.........daarna flink vreten en zuipen en daarna naar een goeie club/house-feest.
Moeten we eerst even kampioen worden, maar goed
Waar en wanneer (meteen dezelfde avond?) mag het festijn gaan plaatsvinden?
quote:Zullen we eerst ff wachten tot Ajax kampioen is?
Op maandag 19 mei 2003 19:55 schreef Speed1971 het volgende:
Karten.........daarna flink vreten en zuipen en daarna naar een goeie club/house-feest.
quote:Laten we eerst even afwachten wat er volgend weekend gebeurd.......AJAX moet winnen en PSV zal punrten moeten laten liggen.......dus gelijk spelen tegen Utrecht of verliezen. Dan kunnen de plannen wat concreter worden.
Op maandag 19 mei 2003 19:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt me allemaal een prachtig idee...Moeten we eerst even kampioen worden, maar goed
Waar en wanneer (meteen dezelfde avond?) mag het festijn gaan plaatsvinden?
quote:ik zit wel aan de vieux-cola (HOMOOOOOOOOOOO) en ik red het ook niet met 50 euro hoor
Op maandag 19 mei 2003 19:40 schreef keeper het volgende:
Mwah voor 50 euro zuipen red ik meestal niet op een avond hoor (of ik moet aan de mixjes gaan, maar das voor homo's).
quote:dat lijkt me een goed idee
Op maandag 19 mei 2003 19:59 schreef keeper het volgende:[..]
Zullen we eerst ff wachten tot Ajax kampioen is?
.
quote:www.ajax.nl
Op dinsdag 20 mei 2003 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
Kan iemand mij helpen aan een overzicht van alle gespeelde wedstrijden van ajax van dit seizoen?
Mocht het kampioenschap er echt van komen geef ik een rondje voor iedere Fok!ker die de avond van de 29e in Cafe Gollem zit
nee, ik ben niet zo rijk dat ik de hele avond min of meer vreemden de hele avond te drinken ga dokken
quote:Van Damme komt daar toch ook vandaan
Op dinsdag 20 mei 2003 21:23 schreef fruitmandje het volgende:
Ajax heeft toch nog wat plezier gehad aan de samenwerkingsovereenkomst met het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen. De Amsterdamse club heeft namelijk de 17-jarige jeugdspeler Tom de Mul voor 3 jaar vastgelegd. Op deze wijze ziet Ajax dan toch nog wat terug van haar Belgische avontuur.
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 11:34 schreef robinvdt het volgende:[..]
Van Damme komt daar toch ook vandaan
Walker
Voor Aaron Mokoena zal een koper gevonden moeten worden.
quote:hebben we daar plezier van dan?
Op woensdag 21 mei 2003 11:34 schreef robinvdt het volgende:[..]
Van Damme komt daar toch ook vandaan
quote:Hij heeft de afwezigheid van O'Brien toch redelijk weten op te vangen, de ene keer iets beter als de andere...
Op woensdag 21 mei 2003 12:41 schreef ChAoZ het volgende:[..]
hebben we daar plezier van dan?
quote:
Ajax breekt contract Wesley Sneijder open21/5/2003 11:46
Wesley Sneijder heeft met zijn stormachtige ontwikkeling een nieuw contract verdiend bij Ajax. De 18-jarige middenvelder tekent een verbeterde verbintenis, die afloopt in de zomer van 2007.
'Wesley Sneijder is opnieuw een groot talent uit onze eigen jeugdopleiding. Het is prachtig voor de club dat wij hem tot 2007 hebben kunnen vastleggen', liet technisch directeur Leo Beenhakker weten.'In het verleden leefde nog wel eens de gedachte dat Ajax aan het opleiden was voor het buitenland. In de sterk veranderende voetbalmarkt slaagt Ajax er nu toch in talenten voor de club te behouden. Dat is een zeer positieve ontwikkeling', aldus Beenhakker.
Sneijder maakt pas sinds de winterstop deel uit van A-selectie van Ajax. De lepe Utrechter veroverde binnen een mum van tijd een plaatsje in de hoofdmacht. Op 2 februari debuteerde Sneijder voor Ajax, op 28 maart volgde zijn debuut in Oranje.
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 12:54 schreef robinvdt het volgende:[..]
Ook prachtig nieuws omtrent Sneijder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |