abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 mei 2003 @ 12:01:31 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10529662
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Precies, witschge is gewoon een soort boegbeeld voor Ajax, DE rasajacied....
Net als Sjaakie Swart zeker?
  maandag 19 mei 2003 @ 12:02:56 #77
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10529693
quote:
Op maandag 19 mei 2003 08:07 schreef G1Ace het volgende:
je hebt geen clubcard meer nodig om kaartjes voor tegen heereveen te kopen nu volgens ajax.nl
maar of het op is is andere zaak
Het is al uitverkocht
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  maandag 19 mei 2003 @ 12:13:25 #78
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10529877
quote:
Op maandag 19 mei 2003 12:00 schreef koeskoes het volgende:
Wie zei eigenlijk dat als AJAX nog kampioen zou worden dat ie voor alle ajax fans hier op fok een avondje uit zal betalen ??
zit er nog in dus trek maar open die portomonnee
maar het zou wel mooi zijn als AJAX in de laatste wedstrijd psv voorbij streeft
Euh.....dat was ik.

Staat nog steeds.

Let yourself go and enjoy the bassline...
  maandag 19 mei 2003 @ 12:17:19 #79
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_10529958
quote:
Op maandag 19 mei 2003 12:13 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Euh.....dat was ik.

Staat nog steeds.

das mooi man!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  maandag 19 mei 2003 @ 12:21:33 #80
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10530030
AD:
quote:
De productie van de Amsterdammers kwam op 91, zes meer dan het aantal doelpunten van PSV en Feyenoord. Het is opmerkelijk dat liefst 16 Ajacieden hun bijdrage leverden aan dat indrukwekkende totaal, beduidend meer dan bij Feyenoord (12) en PSV (11). Het geeft aan dat de aanvallende kracht bij Ajax nog beter verspreid is dan bij de concurrentie.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
  maandag 19 mei 2003 @ 12:22:16 #81
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10530043
Is altijd al zo geweest.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 19 mei 2003 @ 12:37:49 #82
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10530360
quote:
Op maandag 19 mei 2003 12:22 schreef zjroentje het volgende:
Is altijd al zo geweest.
En zal ook altijd zo blijven!
  maandag 19 mei 2003 @ 12:38:52 #83
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10530383
quote:
Op maandag 19 mei 2003 12:37 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

En zal ook altijd zo blijven!

Lijkt me wel ja.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 19 mei 2003 @ 12:47:36 #84
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10530580
Over dat avondje stappen.....wat ik betaal....als AJAX kampioen wordt moeten we maar een topic maken als AJAX gewonnen heeft van Twente en PSV punten morst tegen Utrecht. Het gaat hier wel om mensen die redelijk lang actief zijn op dit forum en AJAX-fan zijn.

Het hangt er een beetje vanaf hoeveel mensen ermee gaan wanneer het mogelijk is. Als het er veel zijn mot ik ff wat meer geld regelen natuurlijk. Ik ga eerst op vakantie de hele maand juli en de eerste week van augustus dus het zal of daarvoor moeten of daarna. Als het er veel zijn moet het erna wat ik ga niet op een stokkie bijten als ik op vakantie ben.

maandag 19 mei 2003 @ 13:24:05 #85
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_10531436
quote:
Op maandag 19 mei 2003 12:47 schreef Speed1971 het volgende:
Over dat avondje stappen.....wat ik betaal....als AJAX kampioen wordt moeten we maar een topic maken als AJAX gewonnen heeft van Twente en PSV punten morst tegen Utrecht. Het gaat hier wel om mensen die redelijk lang actief zijn op dit forum en AJAX-fan zijn.

Het hangt er een beetje vanaf hoeveel mensen ermee gaan wanneer het mogelijk is. Als het er veel zijn mot ik ff wat meer geld regelen natuurlijk. Ik ga eerst op vakantie de hele maand juli en de eerste week van augustus dus het zal of daarvoor moeten of daarna. Als het er veel zijn moet het erna wat ik ga niet op een stokkie bijten als ik op vakantie ben.

Waarom mag ik niet mee? Kan ik iig jou je maandsalaris wegzuipen...

* Dylan Dog gaat alvast exotische en gruwelijk dure coktails bedenken

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 19 mei 2003 @ 13:26:30 #86
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10531513
quote:

Dit meen je toch niet serieus.
  maandag 19 mei 2003 @ 13:32:48 #87
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_10531660
quote:

* fotoloog wel van een bacootje of wat houdt!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  maandag 19 mei 2003 @ 14:48:28 #88
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10533961
quote:
Op maandag 19 mei 2003 12:02 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Het is al uitverkocht

oei
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_10534263
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:22 schreef twi het volgende:
Met alle respect, waar komt die kruistocht t.b.v. Witschge toch vandaan? Oké, als 'ie meedoet is 'ie lekker fanatiek, maar ik kan me niet herinneren dat ik sinds z'n terugkomst nou enorm onder de indruk ben geraakt van Witschge. Nu is er iemand met dat gebral begonnen en gelijk zingt het hele stadion 't.

Kijk naar wat 'ie kost, en naar wat 'ie oplevert. Dan zou ik 'm met een schouderklopje, een bedankje en een grote bos bloemen het liefste z'n pensioen in sturen, net als Winter. Maarja, hij wil doorvoetballen, en dan zou Ajax 'm een miljoen moeten toestoppen voor een jaar bankzitten?

Exactly my point.
quote:

. Gast! Tis koel als we nog kampioen worden en als je dat doet, ook lachen, maar je moet niet je vakantie er voor op het spel zetten man .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10534376
quote:
Op maandag 19 mei 2003 14:57 schreef keeper het volgende:

[..]

Exactly my point.

Hij kost te veel, dat is jammer. Anders had ik 'm er graag nog een seizoen bij gehad. Hij valt niet op? Doet Galasek ook niet!
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_10534462
quote:
Naar aanleiding van verschillende aanslagen die de afgelopen tijd in Marokko zijn gepleegd heeft Ajax besloten de geplande oefenwedstrijd tegen Le Raja Club Athlétic de Casablanca op 4 juni af te zeggen. Het is nog niet bekend of en waar de seizoensafsluiting tegen een andere club zal worden gespeeld.
pi_10534484
quote:
De ontwikkeling van Nando Rafael bij Hertha BSC verloopt snel. De 19-jarige spits kreeg van coach Huub Stevens afgelopen weekend zelfs een basisplaats tegen VFL Wolfsburg. Hij hield daarbij de Braziliaanse miljoenenaankoop Luizao op de bank. Succesvol was hij echter niet. Hertha BSC verloor met 0-2. Rafael werkte wel de longen uit zijn lijf en kreeg daarvoor de complimenten van zijn coach. 'Dat heb ik de vorige weken niet gezien van mijn andere spitsen.' Rafael mocht ondanks de nederlaag de gehele wedstrijd blijven staan, Luizao bleef op de bank.
Zou mooi zijn als hij terug kan komen .
pi_10535471
Duitse teletekst noemde hem direct na de wedstrijd Nano in de opstelling... Zo kwam ie hier ook binnen... Die gasten moeten eens beter gaan spellen, dat scheelt een hoop werk!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 mei 2003 @ 17:23:37 #94
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10538853
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:24 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Waarom mag ik niet mee? Kan ik iig jou je maandsalaris wegzuipen...

* Dylan Dog gaat alvast exotische en gruwelijk dure coktails bedenken

Dylan Dog mag wat mij betreft mee. Lijkt me wel lachen. Maar de anderen moeten het er ook mee eens zijn.
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet serieus.

Ja dat meen ik wel
quote:
Op maandag 19 mei 2003 13:32 schreef fotoloog het volgende:

[..]

* fotoloog wel van een bacootje of wat houdt!

Mij zuip je er niet onder.......
quote:
Op maandag 19 mei 2003 14:57 schreef keeper het volgende:

. Gast! Tis koel als we nog kampioen worden en als je dat doet, ook lachen, maar je moet niet je vakantie er voor op het spel zetten man .

Nee mijn vakantie is me heilig die zal er zeker niet onder lijden. Het kampioenschap van AJAX is mij veel waard.......

Maar serieus.....ik betaal en ik denk dat een budget van bijvoorbeeld 50 euro de man zeker in het budget past. Misschien meer, misschien minder, hangt af van hoeveel mensen er komen. Als het er bijvoorbeeld meer dan 15 worden dan haal ik dat net niet denk ik. We zullen wel zien. We zouden ook een pot kunnen maken waar ik dan in ieder geval tussen de 500-750 euro stort en de rest vullen jullie eventueel aan......

Maar eerst zien dat PSV nog meer punten laat liggen.....

Ik hoop het wel. Ook al gaat me dat flink kosten ik heb het er zeker voor over.

pi_10538953
Joh, loop met al die fans door de MacDrive, da's ook leuk! Een hamburger is ook smakelijk op zijn tijd!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 mei 2003 @ 17:29:09 #96
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10539017
quote:
Op maandag 19 mei 2003 17:27 schreef methodmich het volgende:
Joh, loop met al die fans door de MacDrive, da's ook leuk! Een hamburger is ook smakelijk op zijn tijd!
Nee een woord een woord enz enz

Een burger happen bij de Mac Donalds versta ik niet onder een avondje uit.

pi_10541120
Pff jij bent echt gek man!!! Weet je hoeveel geld dat is! Maar wel leuk natuurlijk
pi_10542094
Ronald Koeman zal zijn contract bij Ajax, dat tot 2004 loopt, gewoon uitdienen. In een interview met El Periódico de Catalunya zei Koeman dat Barcelona tot volgend jaar zal moeten wachten op hem: "Als Barça me wil hebben, moeten ze wachten tot 2004. Ik word vaak gebeld door presidentskandidaten, maar tegen allen zeg ik hetzelfde: Ik ga me nergens aan binden, want ik ben coach van."

"Ik heb mijn woord aan Ajax gegeven en zal mijn contract uitdienen en ik wil mijn woord niet breken, zelfs niet voor Barça. Alleen als Ajax geld nodig heeft of een ander belang heeft bij mijn vertrek, zou ik weggaan, maar dat is niet het geval", aldus de coach van Ajax.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_10542635
Mwah voor 50 euro zuipen red ik meestal niet op een avond hoor (of ik moet aan de mixjes gaan, maar das voor homo's).
  maandag 19 mei 2003 @ 19:44:53 #100
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10542831
quote:
Op maandag 19 mei 2003 18:49 schreef kreischer2000 het volgende:
Pff jij bent echt gek man!!! Weet je hoeveel geld dat is! Maar wel leuk natuurlijk
Ja dat weet ik.

Ik heb genoeg geld...............en het is maar geld..............en geld moet rollen!!!!

En ik heb er een hoop voor over om een leuk kampioensfeessie voor AJAX te geven..................!!!!!.........................lijkt me lachen om met de vaste kern van dit forum iets leuks te doen als ze kampioen worden. Lekker ff een paar heats karten, daarna flink vreten en zuipen.................lachen toch!!!!

Een echte jood weet hoe hij veel geld moet verdienen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')