quote:Duidelijk een verschil van mening.
Op zondag 18 mei 2003 01:21 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Nogmaals.........liever tweede en ver in Europees verband dan de titel en helemaal niets in Europa...........liefst landskampioen en ver in Europa. Maar Europa vind ik belangrijker dan landstitel. En een seizoen staat of valt niet alleen bij het halen van prijzen. Het brengen van talenten of een beter seizoen draaien dan het seizoen daarvoor zijn ook leuke dingen.
Iedereen zijn eigen mening zullen we maar zeggen.
Maar ik heb wel gewoon een goed gevoel bij dit seizeon, omdat het een seizoen is geweest met goed voetbal en een redelijk succes, Ik had er graag een prijs aan gekopppeld, maar ja, dat kan niet altijd.
Al met al een redeliujk seizoen ALS ze de 2de plek halen..
Het lang volhouden in de CL is zo prachtig, de sfeer, de wedstrijden door de weeks, de spanning, de media aandacht. 2 wedstrijden in een week van Ajax =
quote:Precies.
Op zondag 18 mei 2003 09:41 schreef GerardVanAs het volgende:
Ik ga ook liever voor 2de plek en Europees succes dan kampioen en niets presteren in Europa.Het lang volhouden in de CL is zo prachtig, de sfeer, de wedstrijden door de weeks, de spanning, de media aandacht. 2 wedstrijden in een week van Ajax =
quote:Ik heb lang getwijfelt over wie er moet winnen. Maar laat die kakkerlakken maar lekker verliezen. PSV gun ik ook niets maar het lijkt me heerlijk om strax die kakkerlakken helemaal af te zeiken. Lekker wraak nemen op dat domme gelul over dat wij helemaal niets hebben
Op zondag 18 mei 2003 10:25 schreef Doezelhaar het volgende:
De dag van vandaag is de dag waarop het wel allemaal beslist gaat worden.
PSV lekker laten winnen en Graafschap mag dan van Ajx verliezen.
Kunnen we weer lekker europa in, nog een appeltje te schillen met AC Milan
quote:Aan de andere kant zijn er genoeg LFC supporters die de LC zo zouden in wisselen voor de CL plek. Het hangt er een beetje vanaf hoe hoog je de prijs die gewonnen wordt in schat.
Op zondag 18 mei 2003 00:56 schreef DutchGooner het volgende:Ik ben van mening dat alleen de prijzen tellen.
Mij ga je niet vertellen dat Leverkusen supporters een leuk jaar hebben gehad vorig seizoen?
Het is een beetje een dillema. Voor de korte termijn is Europees succes zelfs zonder prijzen erg leuk. Iedere ronde verder is voelt weer aan als een 'kampioenschapje'. Maar in de lange termijn is het uiteindelijk toch inderdaad het lijstje met prijzen dat telt.
Maar goed, een jaar zoals dit zie ik graag elk jaar hoor. De spanning en de trots het hele jaar door zijn een prima pleister op de wond van het niet behalen van een echte prijs.
quote:Een tweede plek beschouw ik niet als een prijs. Het is alleen een noodzakelijke voorwaarde om in het enige Europese tournooi dat er toe doet te spelen...
Op zondag 18 mei 2003 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Sja is ook een vreemde discussie eigenlijk... In feite is het eigenlijk al van de zotte dat de discussie er eigenlijk al is, dat de tweede plaats als een soort van prijs wordt aangeduidt...
quote:Ieder jaar zoals dit? Niet ieder jaar. Europees is het leuk, maar ik ook liever af en toe ook een seizoen als vorig jaar ook er tussen hebben...
Op zondag 18 mei 2003 11:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, een jaar zoals dit zie ik graag elk jaar hoor. De spanning en de trots het hele jaar door zijn een prima pleister op de wond van het niet behalen van een echte prijs.
quote:Mee eens alleen vind ik de nationale titel steeds minder leuk/spannend worden. Het is toch altijd PSV of AJAX en heel soms feyenoord. Dus de lol gaat er een beetje vanaf. De afgelopen 23 jaar was het
Op zondag 18 mei 2003 11:13 schreef Doc het volgende:
[..]Ieder jaar zoals dit? Niet ieder jaar. Europees is het leuk, maar ik ook liever af en toe ook een seizoen als vorig jaar ook er tussen hebben...
is toch niet echt leuk meer......
quote:Het is een beetjes Schots inderdaad...
Op zondag 18 mei 2003 11:57 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Mee eens alleen vind ik de nationale titel steeds minder leuk/spannend worden. Het is toch altijd PSV of AJAX en heel soms feyenoord. Dus de lol gaat er een beetje vanaf. De afgelopen 23 jaar was het
10 x AJAX
9 X PSV met dit seizoen erbij 10 x
3 x feyenoordis toch niet echt leuk meer......
(maar bedenk wel dat in Schotland het landskampioensschap nog steeds als de belangrijkste prijs gezien wordt; als er gekozen moet worden tussen het weinnen van de UEFA cup en het kampioensschap zullen er nog talloze Celtic supporters die voor het laatste zullen kiezen)
quote:Omdat de rivaliteit met de Rangers zo groot is.
Op zondag 18 mei 2003 12:14 schreef Doc het volgende:[..]
Het is een beetjes Schots inderdaad...
(maar bedenk wel dat in Schotland het landskampioensschap nog steeds als de belangrijkste prijs gezien wordt; als er gekozen moet worden tussen het weinnen van de UEFA cup en het kampioensschap zullen er nog talloze Celtic supporters die voor het laatste zullen kiezen)
quote:Dus als F'noord en Ajax om het kampioensschap zouden spelen ipv Ajax en PSV zou het kampioenschap ook meer betekenen?
Op zondag 18 mei 2003 12:19 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Omdat de rivaliteit met de Rangers zo groot is.
quote:Voor sommige supporters wel, die zien liever Feyenoord op hun bek gaan dan Ajax iets anders winnen.
Op zondag 18 mei 2003 12:23 schreef Doc het volgende:[..]
Dus als F'noord en Ajax om het kampioensschap zouden spelen ipv Ajax en PSV zou het kampioenschap ook meer betekenen?
Alleen in de onderlinge duels is dat spannend.
1) PSV 32-80 85-20 +65
2) Ajax 32-77 91-31 +60
3) Feyenoord 32-76 85-37 +48
Van 8 punten achterstand naar 3
Wat zou dat pijn doen in Duckstad zeg....
Ik zweer het je ik ga dan echt helemaal FANA!!!!
quote:Indeed. Niet nadenken over het kampioenschap en gewoon doen wat je moet doen: punten blijven pakken zodat Ajax tweede blijft. Als PSV alsnog de bibbers krijgt is het mazzel, maar ik reken er niet meer op...
Op zondag 18 mei 2003 16:20 schreef mitt het volgende:
Leuk al dat optimisme maar Ajax moet er maar eerst voor gaan zorgen dat ze geen punten meer gaan verliezen.Heerenveen moeten ze maar vooral niet gaan onderschatten.en Feyenoord laat al helemaal geen kans meer lopen nu.
Stel je voor dat het straks:
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
is
Damn, dan kan Hiddink weer naar Korea toe en hebben we tenminste twee ploegen die 1e en 2e horen te worden.
quote:Ik rekende nergens meer op. Ja op de tweede plek. Maar gezien het geklungel van die PSV keeper geef ik Utrecht toch wel wat meer kans om te winnen in Eindhoven. Ik acht de kans groot dat PSV nog punten laat liggen voor het einde van het seizoen.........of dat genoeg zal zijn voor AJAX........?
Op zondag 18 mei 2003 16:23 schreef Doc het volgende:[..]
Indeed. Niet nadenken over het kampioenschap en gewoon doen wat je moet doen: punten blijven pakken zodat Ajax tweede blijft. Als PSV alsnog de bibbers krijgt is het mazzel, maar ik reken er niet meer op...
quote:Mee eens.
Op zondag 18 mei 2003 16:23 schreef Doc het volgende:[..]
Indeed. Niet nadenken over het kampioenschap en gewoon doen wat je moet doen: punten blijven pakken zodat Ajax tweede blijft. Als PSV alsnog de bibbers krijgt is het mazzel, maar ik reken er niet meer op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |