quote:Ik vind de Uefa cup een leuker toernooi dan de CL. Aantrekkelijkere wedstrijden
Op maandag 26 mei 2003 12:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, maar je wilt toch niet gaan ontkennen dat de geboorte van "het gedrocht" het begin van het einde was voor de UEFA Cup? De ECII is al verdwenen, om die reden...
quote:hmmm, opzich heb je vanaf de kwartfinales gelijk, de poules in de CL zijn vanwege de grote namen wel erg aantrekkelijk vind ik. Zoals het dit jaat gaat, met al die Italianen vind ik het ook maar matig, ik moet zelfs maar zien of ik de finale wel ga kijken.. En dat zegt heel wat.
Op maandag 26 mei 2003 13:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik vind de Uefa cup een leuker toernooi dan de CL. Aantrekkelijkere wedstrijden
quote:Sorry, ik vin Boavista - Celtic en Celtic - FC Porto niet zo aantrekkelijk. Ik ben zelfs al vergeten wie de tegenstander van Porto in de halve finale is geweest...
Op maandag 26 mei 2003 13:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ik vind de Uefa cup een leuker toernooi dan de CL. Aantrekkelijkere wedstrijden
quote:ik bedoelde eerder het spel, dan de namen.
Op maandag 26 mei 2003 13:09 schreef HeatWave het volgende:[..]
hmmm, opzich heb je vanaf de kwartfinales gelijk, de poules in de CL zijn vanwege de grote namen wel erg aantrekkelijk vind ik. Zoals het dit jaat gaat, met al die Italianen vind ik het ook maar matig, ik moet zelfs maar zien of ik de finale wel ga kijken.. En dat zegt heel wat.
quote:Malaga
Op maandag 26 mei 2003 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Sorry, ik vin Boavista - Celtic en Celtic - FC Porto niet zo aantrekkelijk. Ik ben zelfs al vergeten wie de tegenstander van Porto in de halve finale is geweest...
(toch?
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |