FOK!forum / Klaagbaak / tmobile
amarantazaterdag 17 mei 2003 @ 18:36
Tmobile is een h*eren bedrijf.
Ze hebben gvd 2 nummers op mn naam gezet, waarvan er 1tje dus niet van mij is,en ik dus ook geen simkaart van heb...
(die is wel naar de goede persoon gestuurd)

En nu krijg ik van dat andere nummer rekeningen... 90 euro enzo.

Ik heb het laten storneren, en nu krijg ik een brief, bla bla we hebben het geld niet gehad, bla bla problemen met incasso....

Dus ik bellen naar Tmobile, en ja we zijn er mee bezig.

Ze hadden beloofd het binnen 5 dagen op te lossen en ik wach al minstens 15 dagen....

En die andere trut van wie dat nummer is, heeft niet eens de moeite genomen om zelf even naar Tmobile te bellen....nou lekker puh stom wijf, je nummer is nu geblokkeerd want ik ga mooi niet betalen!

En dat moest ik ff kwijt

ThE_EDzaterdag 17 mei 2003 @ 18:47
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 18:36 schreef amaranta het volgende:
Tmobile is een h*eren bedrijf.
Ze hebben gvd 2 nummers op mn naam gezet, waarvan er 1tje dus niet van mij is,en ik dus ook geen simkaart van heb...
(die is wel naar de goede persoon gestuurd)

En nu krijg ik van dat andere nummer rekeningen... 90 euro enzo.

Ik heb het laten storneren, en nu krijg ik een brief, bla bla we hebben het geld niet gehad, bla bla problemen met incasso....

Dus ik bellen naar Tmobile, en ja we zijn er mee bezig.

Ze hadden beloofd het binnen 5 dagen op te lossen en ik wach al minstens 15 dagen....

En die andere trut van wie dat nummer is, heeft niet eens de moeite genomen om zelf even naar Tmobile te bellen....nou lekker puh stom wijf, je nummer is nu geblokkeerd want ik ga mooi niet betalen!

En dat moest ik ff kwijt


misschien heeft ze het wel expres op een ander adres laten zetten ?
NiGeLaToRzaterdag 17 mei 2003 @ 18:47
Sinds T-mobile doen T68i's het niet meer.. sinds T-mobile wacht ik op een nieuwe 'ja u wordt gebeld, ja er wordt aan gewerkt, ja we hebben een oplossing'.

Nu moet ik steeds bellen als hun TD open is want die weten het. Verder zeggen ze zelf dat er niet gereageert wordt op mail enzo, terwijl een paar keer ervoor ze gingen mail 'want dan lossen de problemen vanzelf op'.

Hebbik net in jan. een abo van 2 jaar genomen. Echt kut dus.

Jerruhzaterdag 17 mei 2003 @ 18:47
sorry, ik zal al contact opnemen
amarantazaterdag 17 mei 2003 @ 18:49
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 18:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
Sinds T-mobile doen T68i's het niet meer.. sinds T-mobile wacht ik op een nieuwe 'ja u wordt gebeld, ja er wordt aan gewerkt, ja we hebben een oplossing'.

Nu moet ik steeds bellen als hun TD open is want die weten het. Verder zeggen ze zelf dat er niet gereageert wordt op mail enzo, terwijl een paar keer ervoor ze gingen mail 'want dan lossen de problemen vanzelf op'.

Hebbik net in jan. een abo van 2 jaar genomen. Echt kut dus.


idd
ja er wordt aan gewerkt
ja, maar ondertussen zit ik wel mooi met die rekeningen van die meid..maarja, die k*t kan nu zelf ook nie bellen
dat ze ff de moeite neemt om dr gegevens door te geven zeg

en dat die lui bij tmobile ff mensen aannemen die kunnen lezen ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door amaranta op 17-05-2003 19:01]

amarantazaterdag 17 mei 2003 @ 18:50
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 18:47 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

misschien heeft ze het wel expres op een ander adres laten zetten ?


ze heeft het via i'net aangevraagd, en dr simkaart, en het geld wat ze van dat bedrijf terugkreeg enzo, zijn wel naar het goede adres gestuurd
alleen bij tmobile werken van die mongolen die twee nummers op eenendezelfde naam zetten
NiGeLaToRzaterdag 17 mei 2003 @ 18:58
Nou ja.. begin me iig aardig een Chello-gebruiker te voelen.
amarantazaterdag 17 mei 2003 @ 19:00
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 18:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
Nou ja.. begin me iig aardig een Chello-gebruiker te voelen.
daar heb ik gelukkig geen problemen meer mee gehad
alleen toen ik het afsloot
toen vonden ze het nodig om ook maar onze telefoon via hun te laten verlopen
Memmelzondag 18 mei 2003 @ 14:58
Ach ik heb vorig jaar oktober een brief gestuurd om mijn abo op te zeggen. Dat is twee weken geleden gelukt. Ze hadden een incassobureau ingeschakeld om 28 eurocent te innen!!
Antwoord van de medewerkster: ja, ik snap het ook niet hoor, maar moet van mijn baas zeggen dat het zo werkt....
geitenbreiermaandag 19 mei 2003 @ 10:13
ben ook abo van t-mobile en had tot voor kort geen problemen. maar in februari met een actie mijn abo verleng en ik zou een foon krijgen (ericsson t68i)

na 2 maanden nog niks gehoord dus bellen, bleek die niet meer in voorraad te zijn, zodra die binnen was hoord eik het wel. maand later nog niks, binnenkort maar weer bellen.....

NiGeLaToRmaandag 19 mei 2003 @ 10:15
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:13 schreef geitenbreier het volgende:
ben ook abo van t-mobile en had tot voor kort geen problemen. maar in februari met een actie mijn abo verleng en ik zou een foon krijgen (ericsson t68i)

na 2 maanden nog niks gehoord dus bellen, bleek die niet meer in voorraad te zijn, zodra die binnen was hoord eik het wel. maand later nog niks, binnenkort maar weer bellen.....


Ik kreeg em wel, maar doet ie het niet. Ze hebben grote problemen daaro. Vind het een kutbedrijf geworden, tis net UPC nu.
Michelinmannetjemaandag 19 mei 2003 @ 10:42
Bel het andere nummer en leg de situatie voor

Dan komen jullie samen er wel uit

Rommelmaandag 19 mei 2003 @ 10:58
Ik heb al zoveel gedonder met t-mobile gehad niet te gloven ik wor er helemaal leip van, alles duurt een weekje jah jah 6 maanden later nog nix van gekomen wor strontziek van die h*eren idd
geitenbreiermaandag 19 mei 2003 @ 12:18
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:15 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ik kreeg em wel, maar doet ie het niet. Ze hebben grote problemen daaro. Vind het een kutbedrijf geworden, tis net UPC nu.


dat gaven ze ook als reden, waren problemen mee en dat moest eerst opgelost worden. denk dat ik maar een andere ga eisen, heb er recht op (verlenging contract)
NatteKipmaandag 19 mei 2003 @ 12:22
zo ongeveer de hele mobiele markt is één en al k*tzooi...prijsafspraken, onjuiste facturen, slechte klantenservice...ze doen er allemaal aan mee...dat hebben we wel gezien bij de beboeting van de NmA
Caramelomaandag 19 mei 2003 @ 14:04
Tmobile is idd een k*t bedrijf..alleen ik heb meer ervaring met O2

Ik een nieuwe Tel. kopen en formulier ingevuld voor nummerbehoud naar Tmobile. Nou alles loopt een beetje zoals het hoort, mn oude tel. wordt afgesloten en heb hetzelfde nummer meegenomen..

maar wat denk je..krijg k na 2 weken een brief van O2 dat ik nog weer voor een heel jaar het O2 abbo moet gaan betalen, hebben die domme sukkels van O2 mn tel 'smiddags weer geactiveerd, terwijl die 'sochtends was afgesloten.

amarantamaandag 19 mei 2003 @ 17:31
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:15 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Ik kreeg em wel, maar doet ie het niet. Ze hebben grote problemen daaro. Vind het een kutbedrijf geworden, tis net UPC nu.


dat had ik al gedaan, als je goed had gelezen had je dat ook geweten
ze hebben vandaag gebeld van tmobile
en het nummer staat nog niet helemaal op haar naam
maar de factuur wordt als het goed is wel naar haar adres gestuurd
amarantavrijdag 23 mei 2003 @ 17:18
twordt steeds erger
de aanmaningen blijven binnenkomen
#ANONIEMvrijdag 23 mei 2003 @ 21:17
Ik had een factuur niet gehad, en die stond ook niet op internet. (Problemen, storing, gaat vanzelf weer over...)
Dus ik vraag of ik een nieuwe van ze mag hebben, maar dat kan niet. Wel kon ik de specificatie krijgen, dat was dan 5 euro...
chello_rules_heftigzaterdag 24 mei 2003 @ 09:42
Ben ik nou zo raar
Ik gebruik al vanaf het begin chello, laatste 3 jaar geen problemen.
Ik bel sinds twee weken T-Mobile (prepaid) geen problemen.
bumberkleverszondag 25 mei 2003 @ 10:22
sinds ze tmobile heten kan ik geen sms diensten meer krijgen wat ik wel kreeg toen ik bij ben zat.

echt erg, ok mijn kosten zijn wel lager dan met ben, maar iets van me afpakken wat ik eerst had gaat me te ver.

grrr

Marie-Annemaandag 26 mei 2003 @ 02:33
Heb Libertel prepaid, nooit problemen.