abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2003 @ 17:01:29 #1
38587 Kw
far to x-treme
pi_10494033
iedereen heeft zijn mening over schoenen: maar als ik dan toch moet kiezen: Ik heb zelf net een paar Prada schoenen aangeschaft. Reteduur maar erg mooi, naar mijn smaak.
Life is all about priorities.......if not....set some bounderies
  zaterdag 17 mei 2003 @ 17:03:42 #2
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_10494078
Dus als Scapino schoenen 500 euro kosten zou je die kopen?
pi_10494082
* op foto wacht
pi_10494094
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:03 schreef thetruth het volgende:
Dus als Scapino schoenen 500 euro kosten zou je die kopen?
dat vraag ik me idd ook wel eens af. ... het gaat vaak om denaam prada.
ik heb schoenen van de scapino...120 euro..maar zitten wel eeerg goed
pi_10494187
Die pradaschoenen zien er zo simpel uit! Als een merk toegevoegde waarde heeft, dan koop ik het ook. Maar dit zijn echt simpele schoentjes met "prada" erop, dat slaat imo nergens op
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
pi_10494203
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:09 schreef Mollieman het volgende:
Die pradaschoenen zien er zo simpel uit! Als een merk toegevoegde waarde heeft, dan koop ik het ook. Maar dit zijn echt simpele schoentjes met "prada" erop, dat slaat imo nergens op
Het zijn echt niet zomaar schoenen hoor, hebben een zeer goede kwaliteit en zien er over het algemeen erg "stylish" uit.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 17:11:16 #7
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_10494224
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:10 schreef Trauma_Chirurg het volgende:

[..]

Het zijn echt niet zomaar schoenen hoor, hebben een zeer goede kwaliteit en zien er over het algemeen erg "stylish" uit.

Wedden dat je dat niet vond als er Rucanor op had gestaan?
pi_10494239
Prada? No offence, maar dat is toch al lang weer uit?
Dat is dus de kont van een koe
  zaterdag 17 mei 2003 @ 17:14:26 #9
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_10494279
ik weet niet hoor, maar de ts is student, waar betaald ie dat in godsnaam van?
  zaterdag 17 mei 2003 @ 17:15:09 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10494294
het is te merken dat sommige mensen het merk Prada niet kent. Prada is een merk met zeer mooie kleding en schoenen. Prade is heel erg duur. Maar als je zo iets koopt heb je ook wel wat. Prada staat boven armani en versace. Zeker betreft de prijs. Ik vind prada zelf erg mooi. Heb er in het verleden wel wat kleding van gehad. Maar nu niet meer.
Ik heb 1X een hele mooie jas geleend van iemand van Prada. Tot dat ik de prijs zach. Toen heb ik hem terug gegeven meteen

Kan je eens foto,s maken van je schoenen.

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_10494300
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:11 schreef thetruth het volgende:

[..]

Wedden dat je dat niet vond als er Rucanor op had gestaan?

Ligt er maar net aan hoe.
Het is inderdaad, waar jij op duidt, voor een groot deel psychologisch ja.
Maar de kwaliteit is buitengewoon, je betaald natuurlijk ook een groot deel voor de naam inderdaad. Maar dat is nou eenmaal zo.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 17:16:23 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10494311
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:12 schreef koeiehol het volgende:
Prada? No offence, maar dat is toch al lang weer uit?
Uhm nee hoor. Veel mensen lopen in Armani en versace. Omdat ze Prada niet kunnen betalen. Dat is namelijk een stukje duurder.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_10494347
quote:
Uhm nee hoor. Veel mensen lopen in Armani en versace. Omdat ze Prada niet kunnen betalen. Dat is namelijk een stukje duurder.
in Armani of Versace ken je ook echt niet meer lopen hoor
  zaterdag 17 mei 2003 @ 17:18:47 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_10494353
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoe duur eik? Ik heb geen idee van prijzen van Prada of Gucci of etc.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_10494417
Pff...willen alle mensen die dure kleding en merken onzin vinden, gezellig met z'n allen naar de Scapino en Wibra gaan nu, ipv lopen klagen hier.
Ieder z'n keus! De één geeft iedere week 100 euro uit aan bier, de ander 300 euro aan schoenen, lekker boeiend! Tis maar net wat je belangrijk vindt.

Ik vind ze zelf ook heel erg mooi... paar plaatjes van Prada's:

Het enige nadeel van Prada Sports vind ik vaak dat ze zo lomp lijken als je ze aan hebt... Maar het vreemde is dat ze er niet lomp uitzien als iemand anders ze aanheeft...

Prijzen vallen op zich nog redelijk mee... De onderste foto, die zwarte, kosten ongeveer 215 euro.

pi_10494440
dubbel
  zaterdag 17 mei 2003 @ 17:25:19 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10494467
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:18 schreef dutchie het volgende:

[..]

Hoe duur eik? Ik heb geen idee van prijzen van Prada of Gucci of etc.

Die jas die ik te leen had was toen 2800 euro.
Kleding ligt een kleine 30 tot 60 euro hoger dan bij versace en armani.
Een blouse met strepen kost bij Armani net geen 100 eruo. Prada vraagt er gewoon 120 euro voor.
pi_10494601
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die jas die ik te leen had was toen 2800 euro.
Kleding ligt een kleine 30 tot 60 euro hoger dan bij versace en armani.
Een blouse met strepen kost bij Armani net geen 100 eruo. Prada vraagt er gewoon 120 euro voor.

Weet je het zeker van die jas???
Lijkt me een beetje erg bizar duur!

Deze jas van Prada kost 838,00 euro op Yoox.com en dat is de duurste die er op staat...

Qua prijs is Prada nog lang niet de top natuurlijk... kijk voor de grap eens naar Dior ofzo

zaterdag 17 mei 2003 @ 17:39:28 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10494757
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:31 schreef wh00t het volgende:

[..]

Weet je het zeker van die jas???
Lijkt me een beetje erg bizar duur!
[afbeelding]
Deze jas van Prada kost 838,00 euro op Yoox.com en dat is de duurste die er op staat...

Qua prijs is Prada nog lang niet de top natuurlijk... kijk voor de grap eens naar Dior ofzo

Ja ik weet het zeker van die prijs jha. Dit omdat ik die jas op de grond lied vallen. Toen zei iemand tegen mij. Beter ziet .... dat niet. Want dan heb je een groot probleem. We hebben het over een jas van 2800 euro. Ik zeg jhaaa tuuuurlijk. Zal wel. Kom op zeg dat ik een dikke 5000 gulden En toen heeft hij het me later laten zien in een winkel. Vraag me niet wat voor een jas het was. Het was een hele nette lange jas. Geen idee welk stof. Maar hij zat echt als gegoten.

Voor wie wil weten wat prada kost.
http://www.yoox.com Zoek effe op merk prada en je weet genoeg.
En prada is zeer zeker niet de duurste

Maar wel een merk waar van je aan de buitenkant vaak niet ziet dat het prada is

pi_10526371
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:10 schreef Trauma_Chirurg het volgende:

[..]

Onzin.
Kwaliteit Prada schoenen.. puur hersenwerk.
Uitbesteding en al het goede komt uit Maarssen
Toen ik nog gevoelig was voor dat soort gein heb ik een keer een paar gehad. Na 3 maanden heb ik het tweede paar teruggebracht naar de winkel door lijmfout.
.
  maandag 19 mei 2003 @ 09:19:10 #21
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_10526647
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:15 schreef ook_gek het volgende:
Prada staat boven armani en versace. Zeker betreft de prijs. Ik vind prada zelf erg mooi.
Das nogal onzin...de echte duurdere lijnen van Armani en Versace doen echt niet onder voor Prada qua prijs. Qua stijl helemaal niet. Natuurlijk moet je Prada niet vergelijken aan de hand van de prijs van een Armani T-shirts.
Ik dacht dat die lange jassen van de eerste Matrix van Prada waren..iets van 5000 gulden per stuk.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  maandag 19 mei 2003 @ 10:17:51 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10527438
quote:
Op maandag 19 mei 2003 09:19 schreef Ashram het volgende:

[..]

Das nogal onzin...de echte duurdere lijnen van Armani en Versace doen echt niet onder voor Prada qua prijs. Qua stijl helemaal niet. Natuurlijk moet je Prada niet vergelijken aan de hand van de prijs van een Armani T-shirts.
Ik dacht dat die lange jassen van de eerste Matrix van Prada waren..iets van 5000 gulden per stuk.

In de mode wereld staat Prada echt wel boven Armani en versace.

Laati k het anders zeggen. Een bepaalde groep mensen zet prada boven armani en versace in de mode wereld. Puur omdat Armani meer een merk is voor het volk. En ze vinden dat het niet zo is bij Prada.

En leuk dat je zegt van die jas van 5000 gulden. Want zoals eerder gezegt bestaan wel jassen van prada rond de 5000 euro. En nu je het zegt. Die jas die ik te leen had leek best op die van the matrix. Zo een model was het!!!

pi_10527556
Op de plaatjes vind ik er niets speciaals aan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 19 mei 2003 @ 10:27:16 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_10527599
quote:
Op maandag 19 mei 2003 10:24 schreef milagro het volgende:
Op de plaatjes vind ik er niets speciaals aan
Dat is het mooie van Prada. Het ziet er vrij simpel uit. Toch zie je het nergens anders. En de kwalitijd is super. Zelfde als de pas vorm.
pi_10527679
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 17:22 schreef wh00t het volgende:
Pff...willen alle mensen die dure kleding en merken onzin vinden, gezellig met z'n allen naar de Scapino en Wibra gaan nu, ipv lopen klagen hier.
Ieder z'n keus! De één geeft iedere week 100 euro uit aan bier, de ander 300 euro aan schoenen, lekker boeiend! Tis maar net wat je belangrijk vindt.

Ik vind ze zelf ook heel erg mooi... paar plaatjes van Prada's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het enige nadeel van Prada Sports vind ik vaak dat ze zo lomp lijken als je ze aan hebt... Maar het vreemde is dat ze er niet lomp uitzien als iemand anders ze aanheeft...

Prijzen vallen op zich nog redelijk mee... De onderste foto, die zwarte, kosten ongeveer 215 euro.

OMG die 2e van boven en die laatste wil ik hebben ! ! ! ! !

215 euro ofzo valt best mee op zich

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')