quote:Nee toch?
Op maandag 16 juni 2003 19:45 schreef robh het volgende:
Misschien dat we langzamerhand de notoire klootvogels wel permanent OOG uit gaan werken. Wie weet?
quote:Nou, die topics gaan blijkbaar ook sturcureel de grenzen van de policy te buiten, anders zouden ze niet dicht gaan. Als het volgens jou dan ook nog eens steeds dezelfden zijn, waarom zijn die dan nog niet gebanned?
Op maandag 16 juni 2003 19:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Omdat-ie de policy overtrad.
quote:Ja.
Op maandag 16 juni 2003 19:46 schreef Tikorev het volgende:
Kun jij een andere reden verzinnen.
quote:Nou, noem dan eens wat namen van het topic wat je gesloten hebt waarvan jij vindt dat die in dat topic alleen maar slechte posts hebben geplaatst. Want dan wil ik ook wel weten waar we het precies over hebben.
Misschien dat we langzamerhand de notoire klootvogels wel permanent OOG uit gaan werken. Wie weet?
quote:Omdat het topic compleet verkloot is?
Op maandag 16 juni 2003 19:46 schreef Tikorev het volgende:[..]
Kun jij een andere reden verzinnen.
quote:Nergens voor nodig beroepszuiger.
Op maandag 16 juni 2003 19:40 schreef SCH het volgende:
Zouden ze Strolie durven bannen denk je?
quote:Het kan zo moeilijk toch niet zijn
Op maandag 16 juni 2003 19:47 schreef Ernst het volgende:
Nou, noem dan eens wat namen van het topic wat je gesloten hebt waarvan jij vindt dat die in dat topic alleen maar slechte posts hebben geplaatst. Want dan wil ik ook wel weten waar we het precies over hebben.
quote:Er heeft nog niemand kunnen vertellen waarom dat topic verkloot was. De posts waren i.i.g. gewoon ontopic.
Op maandag 16 juni 2003 19:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Omdat het topic compleet verkloot is?
quote:Als je het niet naar je zin hebt als mod, dan kun je toch ook stoppen? Het gaat volgens mij best goed in OOG - dit liep even mis, maar steek dan ook eens de hand in eigen boezem. Erg tactisch aangepakt was het toch ook niet?
Op maandag 16 juni 2003 19:45 schreef robh het volgende:[..]
quote:Eigenlijk vroeg ik me toch af ... wie bedoel je eigenlijk allemaal ?
quote:Ow, het past niet in je straatje..
de notoire klootvogels wel permanent OOG uit gaan werken.
Tuurlijk, sluiten en bannen dan maar.
quote:Omdat er misschien op elkaar wordt gereageerd i.p.v. het onderwerp.
Op maandag 16 juni 2003 19:49 schreef Tikorev het volgende:[..]
Er heeft nog niemand kunnen vertellen waarom dat topic verkloot was. De posts waren i.i.g. gewoon ontopic.
quote:Dat vraag ik me ook af.
Op maandag 16 juni 2003 19:51 schreef battlesickloner het volgende:
Eigenlijk vroeg ik me toch af ... wie bedoel je eigenlijk allemaal ?
Als hij mij ook bedoelt blijf ik wel weg uit zijn oog.
quote:Daar is toch niets mis mee zolang het over het onderwerp gaat?
Op maandag 16 juni 2003 19:52 schreef schatje het volgende:[..]
Omdat er misschien op elkaar wordt gereageerd i.p.v. het onderwerp.
quote:Ik ben ook wel benieuwd...
Op maandag 16 juni 2003 19:51 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Eigenlijk vroeg ik me toch af ... wie bedoel je eigenlijk allemaal ?
quote:Tja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens in een discussie. Zolang het ook over het onderwerp blijft gaan: no problemos.
Op maandag 16 juni 2003 19:52 schreef schatje het volgende:[..]
Omdat er misschien op elkaar wordt gereageerd i.p.v. het onderwerp.
quote:Robh overtreedt zelf ook nog wel eens de nettiquete, met zijn nietstoevoegende oneliners, steken onder water en ander gezuig waarmee hij reacties van andere users uitlokt, en dan vervolgens het topic doodleuk sluit vanwege de offtopic reacties en geflame.
Op maandag 16 juni 2003 19:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Omdat-ie de policy overtrad. En er zjn regels voor wat er dan gedaan wordt. Die kun je in de FAQ en de huisregels terugvinden.
quote:Vanaf de reactie van Strolie vloog bijna iedereen elkaar in de haren. Nodeloos om te vermelden dat dat weinig met het topic te maken heeft of maar iets bijdraagt aan de discussie.
Op maandag 16 juni 2003 19:47 schreef Ernst het volgende:
Nou, noem dan eens wat namen van het topic wat je gesloten hebt waarvan jij vindt dat die in dat topic alleen maar slechte posts hebben geplaatst. Want dan wil ik ook wel weten waar we het precies over hebben.
quote:Je weet heus wat ik bedoel
Op maandag 16 juni 2003 19:53 schreef Tikorev het volgende:[..]
Daar is toch niets mis mee zolang het over het onderwerp gaat?
Flame's en dergelijke.
quote:Dat is wat ik altijd over Wile_E_Coyote zeg in POL. Op zich niks mis mee maar verwijt het de anderen dan niet. Het zal heus niet meevallen om modje te zijn maar zo'n drama als er nu van gemaakt wordt. Eigenlijk zijn we allemaal lieverdjes.
Op maandag 16 juni 2003 19:55 schreef milagro het volgende:[..]
Robh overtreedt zelf ook nog wel eens de nettiquete, met zijn nietstoevoegende oneliners, steken onder water en ander gezuig waarmee hij reacties van andere users uitlokt, en dan vervolgens het topic doodleuk sluit vanwege de offtopic reacties en geflame.
quote:Goh, zou dat nou aan Strolie liggen of aan de rest van OOG ?
Op maandag 16 juni 2003 19:57 schreef robh het volgende:
Vanaf de reactie van Strolie vloog bijna iedereen elkaar in de haren.
[Dit bericht is gewijzigd door Gil-galad op 16-06-2003 19:59]
quote:Precies, dat is juist het hele idee achter een discussie, anders zit je met een topic vol monologen van mensen die een beetje alleen maar voor eigen parochie staan te preken. Als dat de bedoeling is van het OOG-forum ga ik m'n heil wel ergens anders zoeken.
Op maandag 16 juni 2003 19:54 schreef SCH het volgende:
Tja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens in een discussie. Zolang het ook over het onderwerp blijft gaan: no problemos.
quote:Maar dan worden wij allemaal de dupe van Strolie?
Op maandag 16 juni 2003 19:57 schreef robh het volgende:[..]
Vanaf de reactie van Strolie vloog bijna iedereen elkaar in de haren. Nodeloos om te vermelden dat dat weinig met het topic te maken heeft of maar iets bijdraagt aan de discussie.
quote:Jij bleef anders ook doorzeuren in dat topic, je had ook gelijk naar OOG feedback kunnen gaan.
Op maandag 16 juni 2003 19:54 schreef SCH het volgende:[..]
Tja, dat gebeurt nou eenmaal wel eens in een discussie. Zolang het ook over het onderwerp blijft gaan: no problemos.
quote:Nee dat kan niet robh IS namelijk de policy.
Op maandag 16 juni 2003 19:55 schreef milagro het volgende:
Robh overtreedt zelf ook nog wel eens de nettiquete, met zijn nietstoevoegende oneliners, steken onder water en ander gezuig waarmee hij reacties van andere users uitlokt, en dan vervolgens het topic doodleuk sluit vanwege de offtopic reacties en geflame.
En ik vraag me nog steeds af wie die er allemaal tot de notoire klootvogels behoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |