abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2003 @ 02:19:51 #1
55066 Onjob
stempelkussen
pi_10487366
Je kent het wel.. van die 'coole' relatiegeschenken; thermometers, sleutelhangers, agenda's, pennen, enz.enz. en dan zit er eindelijk eens iets aardigs tussen, maar die stomme bedrijfsnaam moet eraf! Schuren werkt, maar krast zo Zoutzuur: maar zo jammer dat met de opdruk ook het object oplost.. Zelfde verhaal; mobieltje (mooi toestel; jammer van dat 'SIEMENS' d'rop..), radio (niet iedereen hoeft te zien dat het een Yoko is!), enz. enz.

KORTOM: Weet iemand hoe je opgedrukte letters van metaal/kunststof kunt verwijderen (zonder het onderliggende oppervlak te beschadigen)? Wasbenzine te laf, thinner te straf? Stickerverwijderaar? Groene zeep, pindakaas? Wie kent een trucje

keep on fok!in' in a free world
pi_10487450
Kan je het niet gewoon met te nagel er vanaf krabben, werkt meestal heel goed.
pi_10487452
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 02:19 schreef Onjob het volgende:
Je kent het wel.. van die 'coole' relatiegeschenken; thermometers, sleutelhangers, agenda's, pennen, enz.enz. en dan zit er eindelijk eens iets aardigs tussen, maar die stomme bedrijfsnaam moet eraf! Schuren werkt, maar krast zo Zoutzuur: maar zo jammer dat met de opdruk ook het object oplost.. Zelfde verhaal; mobieltje (mooi toestel; jammer van dat 'SIEMENS' d'rop..), radio (niet iedereen hoeft te zien dat het een Yoko is!), enz. enz.

KORTOM: Weet iemand hoe je opgedrukte letters van metaal/kunststof kunt verwijderen (zonder het onderliggende oppervlak te beschadigen)? Wasbenzine te laf, thinner te straf? Stickerverwijderaar? Groene zeep, pindakaas? Wie kent een trucje

goed topic..

* slapstick wacht af

borderline
pi_10487518
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 02:19 schreef Onjob het volgende:

Oftewel je wil je Aldi spul er als Albert Hein laten uit zien

Ontopic: Geen idee

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_10487589
stickerverwijderaar!

wees alleen voorzichtig met plastic voorwerpen

snel poetsen en het moet wel lukken...

pi_10487599
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 02:42 schreef Blue Thunder het volgende:
stickerverwijderaar!
Dat heet gewoon wasbenzine of aceton, met verschil dat wasbenzine of aceton een stuk goedkoper is.
pi_10487607
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 02:44 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat heet gewoon wasbenzine of aceton, met verschil dat wasbenzine of aceton een stuk goedkoper is.

oh ok...

maar toch, snel poetsen

zaterdag 17 mei 2003 @ 03:23:02 #8
46673 fuct
I'm a beautiful place
pi_10487798
Al warm maken geprobeerd? Zoals een fohn ofzo...dat werkt in ieder geval goed met stickers.
Whatever happens, happens.
  zaterdag 7 juni 2003 @ 05:21:34 #9
55066 Onjob
stempelkussen
pi_10944446
pi_10944485
Ik heb hier ook nog een bodywarmer liggen waar met grote letters op staat:

Tempo-Team Uitzendbureau

Hoe krijg ik dat er af

pi_10944488
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 07:00 schreef Swolly het volgende:
Ik heb hier ook nog een bodywarmer liggen waar met grote letters op staat:

Tempo-Team Uitzendbureau

Hoe krijg ik dat er af

Een schaar?
Op een dag......
  zaterdag 7 juni 2003 @ 10:04:19 #12
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10945144
Na alle moeite die wij gedaan hebben om die bedrijfs- en merknamen erop te zetten? Echt niet. Ik weet het wel, maar vertel het niet
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  zaterdag 7 juni 2003 @ 10:05:46 #13
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_10945159
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 10:04 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Na alle moeite die wij gedaan hebben om die bedrijfs- en merknamen erop te zetten? Echt niet. Ik weet het wel, maar vertel het niet
Reageer dan niet eikel.
  zaterdag 7 juni 2003 @ 10:06:42 #14
31753 ZixS
oldskool
pi_10945169
quote:
lol
  zaterdag 7 juni 2003 @ 20:17:22 #15
55066 Onjob
stempelkussen
pi_10953510
quote:
ach ach.. ik lees het al: wij worden vrienden..

demonstratie hoe verwijder ik logo van Fok!-ballon
  zaterdag 7 juni 2003 @ 21:54:18 #16
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_10954938
quote:
vind ik ook, als bedrijf steek je dan veel geld in een reclamecampagne, beginnen ze dan je logo eraf te halen als je dat logo niet mooi vind moet je maar iets anders kopen bijzonder asociaal vind ik dit beetje respect voor de mensen van de reclame die al hun tijd steken in de reclame van dat bedrijf...
biggest revolution since the microchip
  zondag 8 juni 2003 @ 00:37:09 #17
55066 Onjob
stempelkussen
pi_10957341
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 21:54 schreef Killa_Bee het volgende:
[..]
vind ik ook, als bedrijf steek je dan veel geld in een reclamecampagne, beginnen ze dan je logo eraf te halen als je dat logo niet mooi vind moet je maar iets anders kopen [

Eyuhh..zuilheilige..; ik heb het hier vooral over relatiegeschenken, dus van die ongevraagde maar soms wel leuke rommel..
Gekocht spul, da's is inderdaad eigen k(n)eus ja..so
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 21:54 schreef Killa_Bee het volgende:[/b]
bijzonder asociaal vind ik dit beetje respect voor de mensen van de reclame die al hun tijd steken in de reclame van dat bedrijf...
Aarshaarföhner! Waar heb je het over?? Ga nog maar ff verder studeren want je bent nog lang niet klaar voor de echte wereld..

Denk je nou werkelijk dat het de ontwerper die
dit (willekeurig voorbeeldje)
bedacht heeft, een ruk kan schelen als jij na het kopen van die vaatwasser 'zijn' merkje eraf poetst, of
dit ervan maakt?

Heeft een leuke 156 van de baas en krijgt maandelijks zijn salaris.

Daarbij: als ik betaal voor iets dan maak ik zelf wel uit of ik er al dan niet iets aan modificeer.. grrr..

zondag 8 juni 2003 @ 10:47:25 #18
47910 Killa_Bee
life bites...BITE BACK
pi_10960494
quote:
Op zondag 8 juni 2003 00:37 schreef Onjob het volgende:

[..]

Eyuhh..zuilheilige..[afbeelding]; ik heb het hier vooral over relatiegeschenken, dus van die ongevraagde maar soms wel leuke rommel..
Gekocht spul, da's is inderdaad eigen k(n)eus ja..so
[sub]
[..]

Aarshaarföhner![afbeelding] Waar heb je het over?? Ga nog maar ff verder studeren want je bent nog lang niet klaar voor de echte wereld..

Denk je nou werkelijk dat het de ontwerper die
dit [afbeelding] (willekeurig voorbeeldje)
bedacht heeft, een ruk kan schelen als jij na het kopen van die vaatwasser 'zijn' merkje eraf poetst, of
dit [afbeelding] ervan maakt?

[afbeelding]
Heeft een leuke 156 van de baas en krijgt maandelijks zijn salaris.

Daarbij: als ik [afbeelding] betaal voor iets dan maak ik [afbeelding] zelf wel uit of ik er al dan niet iets aan modificeer.. grrr..

hehe, erug leuke reply en zo, ok ik wil mss nog inbinden wat betreft gekocht spul, wil jij een aldi scherm eruit laten zien als een dure philips, ok, maar relatiegeschenken, als jij van di gratis stylos en zo bedoelt waar in koeien }:o van letters op staat 'Veevoeders Pleures' of zo, dan vind ik het toch boycot van dat bedrijf, ze geven dat gratis, en jij gaat het dan nog verprutsen....wij geven ook wel es stylos en consoorten weg, en het lijkt dan toch een beetje weggesmeten geld als ze er dan je mooie naam afhalen kvond het wel een erug plezante reply van jou om te lezen
biggest revolution since the microchip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')