quote:Owja, alle posts die op dezelfde datum als jouw post zijn geplaatst zijn vanzelfsprekend een reactie op jouw post
Op donderdag 9 oktober 2003 19:28 schreef erikh het volgende:[..]
Kijk eens naar de data van de posts.
quote:Ja! ECHT WEL
Op donderdag 9 oktober 2003 19:41 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Owja, alle posts die op dezelfde datum als jouw post zijn geplaatst zijn vanzelfsprekend een reactie op jouw post
Maar genoeg ermee.
quote:Nou, zijn we het toch nog met elkaar eens
Op donderdag 9 oktober 2003 19:40 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
De inzet is en blijft verantwoord, omdat de overtreders uiteindelijk toch aangepakt worden.
Het inzetten van personeel en materiaal, puur en alleen op die plaatsen waar de omstandigheden bijdragen aan een verhoogde risicofactor lijkt de meest logische keuze.
Echter, zodra de automobulist alleen gecontroleerd wordt op die plaatsen zal hij zich vrij voelen om op andere plaatsen de wet te overtreden: "Hier controleren ze toch niet".
Terwijl de eerste les die krijgt bij het nemen van lessen is dat er ALTIJD en OVERAL onverwachte situaties kunnen ontstaan. De maximumsnelheid is niet alleen vastgesteld voor jouw eigen veiligheid, maar ook voor die van de andere weggebruikers. Toegegeven, het voorbeeld zoals dat door ErikH werd geschets is ronduit belachelijk.
quote:
Op donderdag 9 oktober 2003 19:44 schreef erikh het volgende:[..]
Ja! ECHT WEL
![]()
Maar genoeg ermee.
[..]Nou, zijn we het toch nog met elkaar eens
Zijn we nu weer vriendjes?
quote:nou, vooruit dan maar
Op donderdag 9 oktober 2003 19:47 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Zijn we nu weer vriendjes?
![]()
Bv Je woont aan een drukke weg met gevarlijk kruispunt waar elke bestuurder te hard rijdt en veel ongelukken gebeuren, dan moet jij de politie kunnen mededelen dat ze daar eens moet flitsen.
als er geen bekeuringen meer worden uitgeschreven verzinnen ze wel iets nieuws om de kas te spekken, gaat de belasting omhoog ofzo, of de brandstofprijs omhoog...... zoiets....
quote:Tuurlijk staan ze daar. Flitsen doet men om geld te verdienen. Juist op plaatsen waar het rustig is...
Op zaterdag 17 mei 2003 00:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik werd niet goed!(het zal wel stil worden in dit topic)
quote:Jah...... helaas wel.......
Op vrijdag 7 november 2003 15:07 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
Tuurlijk staan ze daar. Flitsen doet men om geld te verdienen. Juist op plaatsen waar het rustig is...
Ze = Management van Bureau Projectmatige Controle van het KLPD
En dus niet de man in de berm...
Zie ook mijn topic hierover
Prioriteiten politie
quote:Dat kan ook. Als jij zegt dat ze op die en die weg altijd te hard rijden, en er komt veel verkeer langs, moet je eens opletten hoe snel ze daar staan (kassa!)
Op vrijdag 7 november 2003 12:34 schreef gateway het volgende:
ik vindt dat de burger moet kunnen aangeven waar ze moeten fliten / controleren...Bv Je woont aan een drukke weg met gevarlijk kruispunt waar elke bestuurder te hard rijdt en veel ongelukken gebeuren, dan moet jij de politie kunnen mededelen dat ze daar eens moet flitsen.
quote:Ow jawel hoor.
Op vrijdag 7 november 2003 15:15 schreef Menyo het volgende:
Ook is er niemand in NL die kan uitleggen waarom je op bepaalde plekken een bepaalde snelheid mag rijden.
quote:De EU bepaald ook dat de BPM heffing op auto's niet mag maar dan is onze overheid opeens niet meer zo happig om de EU regels uit te voeren. Maar maatregelen die geld opleveren wel. Ik kots op die vieze stinkers daar in Den Haag.
Op vrijdag 7 november 2003 17:29 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ow jawel hoor.
Veel beperkingen zijn opgelegd om de uitstoot van kwalijke gassen te minderen. En als je daar over wilt klagen moet je bij de europese unie zijn die heeft bepaald dat op zoveel % van de wegen een snelheidsbeperking moet zijn
quote:Op AL onze wegen zit een snelheidbeperking. Ik geef als voorbeeld:
Op vrijdag 7 november 2003 17:29 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ow jawel hoor.
Veel beperkingen zijn opgelegd om de uitstoot van kwalijke gassen te minderen. En als je daar over wilt klagen moet je bij de europese unie zijn die heeft bepaald dat op zoveel % van de wegen een snelheidsbeperking moet zijn
De N242 tussen Heerhugowaard en Alkmaar, 4 baans, gescheiden door brede middenberm, geen fietspad. (op verhoogde dijk). Snelheid 80
Dijk alkmaar zaandam, 2 baans niet gescheiden, lange bochten, snelheid 100.
Waarom dit verschil? Ik ben van mening dat op allebij de wegen makkelijk 100 gereden kan worden.
Ik ken plekken waar 70 de max is terwijl dat echt belachelijk laag is. Ik ken ook plekken waar 50 de max is en dat daar echt belachelijk hoog is.
quote:* SeNTiNeL0 bekijkt profiel van TS.: Boevenvanger te R. ??? Wil dat zeggen, dat hij bij de politie werkt?
Op zaterdag 17 mei 2003 02:00 schreef ondeugend het volgende:
Misschien is het zinnig om eens te kijken naar het profiel van de topicstarter ?
Overigens de politie moet gaan controleren op plaatsen, waar het lekker druk is en te hard gereden wordt i.p.v. op een godverlaten boerenlandweg te gaan controleren.
Ik kan nog steeds niet met de pet erbij, waarom die sukkels met een IQ van een erwt, juist daar gaan staan om te flitsen.
Ze vinden het te moeilijk om bij een drukke weg te flitsen tegenwoordig. Ze kunnen het niet meer bij houden, daarom gaan ze de automobilisten op een verlaten landweggetje vervelen en kunnen ze doormaffen.
[Dit bericht is gewijzigd door SeNTiNeL0 op 10-11-2003 12:43]
quote:En omdat je in Duitsland geen maximumsnelheid hebt en in Italië 150 mag, moeten wij dat compenseren door op de 8-baans A2 bij Nieuwegein 100 te rijden.
Op vrijdag 7 november 2003 17:29 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ow jawel hoor.
Veel beperkingen zijn opgelegd om de uitstoot van kwalijke gassen te minderen. En als je daar over wilt klagen moet je bij de europese unie zijn die heeft bepaald dat op zoveel % van de wegen een snelheidsbeperking moet zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |