quote:Het KLPD en de overige regio's hebben vollumeafspraken met het OM en het Ministerie.......zoveel van dit.....zoveel van dat......zoveel verbalen voor de snelheid. Dat levert het KLPD met allle bezuinigingen een behoorlijke taak op om die quota te halen. Daarom verdenk ik hen ( en de projectmatige controleurs van de regio's ) ervan plaatsen te kiezen waar de scoringskans prevaleert boven het bijdragen aan de verkeersveiligheid.
Op zaterdag 17 mei 2003 02:40 schreef haaahaha het volgende:[..]
Nee, leg uit...
De verantwoording van de cijfers ben je immers makkelijker op af te rekenen dan het ongrijpbare stukje veiligheid. Veiligheid cijfermatig afdwingen kan niet, daar zijn qua omvang van het wegennet gewoon de middelen niet voor beschikbaar.
Los daarvan ben jij geflitst op een stuk weg waar jij te hard reed, waarvan je wist dat je te hard reed.
Misschien was het wel een initiatief van de diender zelf om op dat punt te staan met z'n mobiele flits installatie, omdat ie dan weet ik veel beter ontvangst had op z'n 2fm radio?
Je zit excuses te zoeken voor het fiet dat jij hebt bepaald dat jij op dat moment te hard reed.
Getsie wat is een sigaar goor zeg !
quote:Zo voel ik me en dat ben ik ook in mijn ogen....dat moge duidelijk zijn.
Op zaterdag 17 mei 2003 02:51 schreef haaahaha het volgende:
Jij voelt je slachtoffer van in jouw ogen wanbeleid.Los daarvan ben jij geflitst op een stuk weg waar jij te hard reed, waarvan je wist dat je te hard reed.
Misschien was het wel een initiatief van de diender zelf om op dat punt te staan met z'n mobiele flits installatie, omdat ie dan weet ik veel beter ontvangst had op z'n 2fm radio?
Je zit excuses te zoeken voor het fiet dat jij hebt bepaald dat jij op dat moment te hard reed.
de plaatsen van controle worden niet door de toezichthouder (het is GEEN diender)) niet zlef uitgezocht....dat doet het management.
Ik zoek geen excuses maar ben teleurgesteld en stel ter discussie dat in mijn ogen niet op billijke wijze is bepaald wie waar te hard reed.
quote:Hadden we er maar inspraak in...
Op zaterdag 17 mei 2003 02:55 schreef Captain_Chaos het volgende:[..]
Zo voel ik me en dat ben ik ook in mijn ogen....dat moge duidelijk zijn.
de plaatsen van controle worden niet door de toezichthouder (het is GEEN diender)) niet zlef uitgezocht....dat doet het management.
Ik zoek geen excuses maar ben teleurgesteld en stel ter discussie dat in mijn ogen niet op billijke wijze is bepaald wie waar te hard reed.
quote:Mwah.......dat zou helemaal geen slecht idee zijn.....eigenlijk moeten plaatsen en getallen openbaar gemaakt worden.
Op zaterdag 17 mei 2003 02:56 schreef haaahaha het volgende:[..]
Hadden we er maar inspraak in...
Volgens mij zou ik aan de buis gekluisterd zitten bij de parlementaire enquete.
Hadden we er maar inZAGE in zou het dus zijn......
Ik ga maar eens snurken....
Bedankt voor je repliek
Je kan ook gewoon de volgende keer je aan de maximumsnelheid houden (is bovendien nog veiliger ook!).
It's your choice....
Zelf zullen ze zelden bij een ongeluk betrokken zijn, maar ze laten een spoor van vernielingen achter, waar de gemiddelde hooligan trots op zou zijn.
En als je daar wat van zegt, dan is autorijden ineens een recht en geen privilege. Die mensen moeten ook van a naar b. Jaja, en daar hebben we dan ook bussen en treinen voor.
quote:Volgens mij heb je de discussie niet helemaal / helemaal niet meegekregen. Het komt erop neer dat ik grote moeite heb met een verbaal zonder verhaal. Op een wegvak controleren waar marginale snelheidsovertredingen niets bijdragen of afdoen aan de verkeersveiligheid is nauwelijks te verdedigen. De middelen en personeel die beiden al zo schaars zijn zouden op een meer verstandige manier kunnen worden ingezet. Ik opperde eerder al dat de kwantiteit van de verbalen het wel eens zou kunnen winnen van de kwaliteit ofwel HOE ze vallen maakt niet uit....ALS ze maar vallen.
Op zaterdag 17 mei 2003 07:35 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Kijk, je kan elke keer als je geflitst wordt enorm gaan zeiken hier en een boete betalen.Je kan ook gewoon de volgende keer je aan de maximumsnelheid houden (is bovendien nog veiliger ook!).
It's your choice....
Volgende punt staat wat ik begrijp van de topicstarter niet ter discussie:
- Te hard is te hard, en een boete is dan terecht.
Ben ik het mee eens.
Maar wat inderdaad niet klopt is het feit dat de overheid snelheids controles verkoopt met als belangrijkste reden "vergroten van de verkeers veiligheid"
Ik kan me betere plekken verzinnen als de A29 op zondag 19:00, dat kan een kind van 4
Voorbeeld: de gemiddelde netjes ge-asfalteerde weg binnen de bebouwde kom waar men 70 rijd i.p.v. 50 omdat het lekker rustig is en toch maar zondag 19:00.
Als het echt om de veiligheid gaat, maak dan duidelijk dat er gecontroleerd wordt, zodat de mensen hun snelheid aanpassen op dat moment, een boete achteraf helpt niet.
Als je geflitst bent, ben je toch al geflitst, weet je dus dat je voorbij de controle bent en kan je lekker doortuffen met 140, een boete heb je toch al.
Iedereen kan hopelijk inzien dat het vaak toch gewoon om geld binnen halen gaat, niet altijd maar vaak wel.
Prima, maar probeer dan niet je beleid te verdedigen onder het mom van verkeersveiligheid....
Daarom gaan ze ook op plekken staan op een 80 kilometerweg waar je zonder enig gevaar voor jezelf / anderen 120 kan rijden staan controleren, en voor het gevaarlijke kruispunt waar slechts 100 auto's per uur overheen gaan maar toch elke week een ongeluk gebeurd. Vervelend, maar zo gaat het wel
quote:Punt enel
Op zaterdag 17 mei 2003 00:31 schreef Atrimar het volgende:
Je reed te hard .
quote:In onze buurt hangen we er gewoon plakplaatjes voor.
Op zaterdag 17 mei 2003 00:24 schreef FluxC5 het volgende:
Remmen, ding omtrappen?
Scheelt belastingcenten !
smerige bermtoeisten met hun automatische zakkenrollers.
ben eens geflitst op zaterdagochtend 10.00 uur in de buurt van rotterdam. 3 rijstroken heen en 3 rijstroken terug. Er waren 5 auto's!! 2 aan de andere kant, eentje die me inhaalde, ik en zo'n lul achter een viaduct. Ik reed 105 ok is te hard, maar waar ben je dan helemaal mee bezig. Dit gaat echt z'n doel voorbij!!! ga eens in een woonwijk flitsen, daar geef ik ze groot gelijk, ivm kinderen etc. maar op deze manier, maar goed ik hoop dat tie er gelukkig mee is geworden........:(
quote:Moet je opletten wat je gaat zeggen als je met 15-20 kmh geflitst wordt op een plek waar je stapvoets mag (zoals een woonerf).
Op zondag 18 mei 2003 21:10 schreef Mister_H het volgende:
ga eens in een woonwijk flitsen, daar geef ik ze groot gelijk, ivm kinderen etc.
quote:Je reed te snel toch
Op zaterdag 17 mei 2003 12:03 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik wordt GODVERDOMME geflitst in Groningen. En dat voor een verschil van 7 kilomter te hard. 7 Kilometer !!! Wat een eikels,het wordt steeds gekker. En voor 7 kilometer te hard rijden betaal je Godverdomme ¤ 35. Die zijn echt op de kop gevallen....![]()
![]()
![]()
Ik heb me weer kapot gelachen hahahaha ben daar ook al 3 keer geflitsts en weet nu wel dak daar in moet houden
quote:Natuurlijk, zoals op deze foto's te zien is mag tegenwoordig iedereen een politiejas aantrekken.
Op zaterdag 17 mei 2003 00:40 schreef Furby het volgende:[..]
Voor flitsen gebruik je geen politie maar kasten of ander personeel.
Dat is dus geen issue hier.
Zie de "harde" werkers toch eens staan met hun poten in de zakken.
quote:Inderdaad, aangezien een normaal mens tegenwoordig allang niet meer bij de politie wil werken, nemen ze tegenwoordig elke iq loze grafmongool die "soliciteerd" aan.
Op maandag 19 mei 2003 11:25 schreef George_Bush het volgende:[..]
Natuurlijk, zoals op deze foto's te zien is mag tegenwoordig iedereen een politiejas aantrekken.
Zie de "harde" werkers toch eens staan met hun poten in de zakken.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |