abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:13:23 #51
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10486762
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:11 schreef Captain_Chaos het volgende:

lees mijn uitleg over hanteren en handhaven nog eens

Nee. Eerst antwoord.

Die marges interesseren me niet. (Alles erboven is gerommel in de marge )

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_10486785
Het gaat om de veiligheid best meneer Chaos, en die komt met elk ander voorstel nog verder in het gedrang. Het is al geen pretje op de weg met hardrijdende mensjes als u.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:16:37 #53
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10486814
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:14 schreef SCH het volgende:
Het gaat om de veiligheid best meneer Chaos
Dat is op zich zijn punt. Dat hijzelf vind dat je harder mag als het kan. Waarschijnlijk dus dat je mag foutparkeren als het regent en dat je je uitlaat mag laten wegrotten zolang je hem maar goed vastbind.
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:17:39 #54
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_10486827
Ik daag je uit!

Gij zult de wet niet overtreden.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:24:07 #55
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_10486908
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:16 schreef Furby het volgende:

[..]

Dat is op zich zijn punt. Dat hijzelf vind dat je harder mag als het kan. Waarschijnlijk dus dat je mag foutparkeren als het regent en dat je je uitlaat mag laten wegrotten zolang je hem maar goed vastbind.

Mijn punt is dat het afdwingen zou moeten plaatsvinden waar en wanneer aantoonbaar gevaar is ontstaan in het verleden. Ik gaf al als voorbeeld de ruit om Rotterdam. Dáár is handhaving van 100 of wat mij betreft zelfs 80 verkoopbaar.

Natuurlijk ben ik niet voor het volledig loslaten van de snelheidlimiet. Ik stel tijd en plaats van controle ter discussie. Lees het nog maar eens door.

Off topic: Regen maakt foutparkeren niet hinderlijker of gevaarlijker en je uitlaat mag net zo rot zijn als je zelf wilt als-ie maar over de volle lengte gasdicht is.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_10486921
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:24 schreef Captain_Chaos het volgende:

je uitlaat mag net zo rot zijn als je zelf wilt als-ie maar over de volle lengte gasdicht is.

je mag zo hard rijden als je zelf wil als-je maar niemand dood rijdt
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:28:50 #57
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_10486965
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:25 schreef haaahaha het volgende:

[..]

je mag zo hard rijden als je zelf wil als-je maar niemand dood rijdt

Ik trok de vergelijking tussen de uitlaat en de snelheid niet hoor.

Als je een beetje meeleest zie je ook dat ik het niet over 'net zo hard als ik wil' heb maar...........en daar gaat-ie weer....DE TIJD EN PLAATS VAN DE CONTROLE TER DISCUSSIE STEL.

Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:30:00 #58
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10486979
quote:

Natuurlijk ben ik niet voor het volledig loslaten van de snelheidlimiet. Ik stel tijd en plaats van controle ter discussie. Lees het nog maar eens door.

Als ik je goed begrijp vind je dat je niet gecontrolleerd mag worden buiten rotterdam grofweg ?

Dusse ... alcohol controles alleen op de wegen waar je harder rijdt dan 50

Begrijp je zelf wel wat je wil ??? Als het gaat zoals jij het wil dan wordt alles buiten de stad een soort van vrije zone voor alle petjes die scheef in hun getunde b-golfje zitten.

zaterdag 17 mei 2003 @ 01:30:08 #59
55629 Michaellimo
-GAY and HAPPY-
pi_10486981
quote:

[..]

Mijn punt is dat het afdwingen zou moeten plaatsvinden waar en wanneer aantoonbaar gevaar is ontstaan in het verleden. Ik gaf al als voorbeeld de ruit om Rotterdam. Dáár is handhaving van 100 of wat mij betreft zelfs 80 verkoopbaar.

Off topic: Regen maakt foutparkeren niet hinderlijker of gevaarlijker en je uitlaat mag net zo rot zijn als je zelf wilt als-ie maar over de volle lengte gasdicht is.

Kijk en als je uitlaat nou net niet gasdicht is omdat hij 3 kilometer geleden kapot ging dat krijg je een bekeuring van ¤ 86 dat is wel ff 189 ballen!! Jaja dus mocht deze ooit kapot gelijk auto aan de kant (of het nou in een tunnel is of op de coolsingel maakt niet uit) en de wegenwacht ff bellen om te vragen of ze je naar de garage willen slepen voor een paar honderd euro......................:(

Als je dat dus gebeurd ben je dus sowieso de lul om maar te zwijgen van ¤ 700 voor een nieuwe uitlaat!

Niks te melden en toch proberen> ENERGIEVERSPILLING (groene energie mag ik hopen :-)
pi_10486985
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:28 schreef Captain_Chaos het volgende:

[..]

Ik trok de vergelijking tussen de uitlaat en de snelheid niet hoor.

Als je een beetje meeleest zie je ook dat ik het niet over 'net zo hard als ik wil' heb maar...........en daar gaat-ie weer....DE TIJD EN PLAATS VAN DE CONTROLE TER DISCUSSIE STEL.

Jep, die stel jij, zolang het jou uitkomt, met jouw inschatting.
Jij bepaalt het dus zeg je, dus jij bepaalt dan de snelheid, in welke situatie, dus jij wilt zo hard rijden als jij wilt op dat moment. Dat zeg je toch?
Je reed gewoon te hard, en nu zit je te janken?
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:30:31 #61
19597 Skull
Stay hungry!
pi_10486990
Hm ik vraag me eigenlijk af op de politie ook midden in de nacht van zondag op maandag op een of andere boerelulle weg staat te controleren waar een heel peloton dat terugkomt van de disco langskomt.

Wanneer dat het geval is dan hoor je mij niet klagen want dan zijn ze iig consequent. Maar vergeet het maar, dan liggen die lui te maffen.

Overuren pakken met verkeerscontroles op dat soort momenten en lokaties is letterlijk driedubbele diefstal. En ja ik vergeet niet dat er ietsie pietsie te hard werd gereden.

I don't even know what I'm doing here.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:38:52 #62
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_10487071
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:30 schreef Furby het volgende:

[..]

Als ik je goed begrijp vind je dat je niet gecontrolleerd mag worden buiten rotterdam grofweg ?

Dusse ... alcohol controles alleen op de wegen waar je harder rijdt dan 50

Begrijp je zelf wel wat je wil ??? Als het gaat zoals jij het wil dan wordt alles buiten de stad een soort van vrije zone voor alle petjes die scheef in hun getunde b-golfje zitten.

Dat van die alcohol gaat natuurlijk helemaal nergens over............

Overigens is het petje in zijn golf vaak degene die snelheid combineert misdragingen. Als je had opgelet had je kunnen lezen dat ik het loslaten van de snelheidslimiet niet propagandeer maar vraagtekens heb bij TIJD EN PLAATSEN MARGE..........da's dus voor de laatste keer.

Tenzij je echt Stevie Wonder bent.....dan kan ik net zo kappen geloof ik.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_10487086
Ze moeten iedereen flitsen die te hard rijdt en daarna kijken naar de situatie. Naar de situatie van deze topicstarter zou ik zeggen dat hij absoluut niets gevaarlijks doet. Dus gewoon geen boete geven.
History became legend, legend became myth.
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:44:33 #64
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_10487121
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:30 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Jep, die stel jij, zolang het jou uitkomt, met jouw inschatting.
Jij bepaalt het dus zeg je, dus jij bepaalt dan de snelheid, in welke situatie, dus jij wilt zo hard rijden als jij wilt op dat moment. Dat zeg je toch?
Je reed gewoon te hard, en nu zit je te janken?

De tijd, plaats en marge (waar iedereen zo lekker aan voorbij gaat) bepaal ik niet.....helaas.....

Als dat apparaat daar op diensdagmorgen om 07:00 had gestaan was het verkeersaanbod er gewoon meer naar geweest.

En ik stel ter discussie he.........ik heb nog even gekeken maar in het woordenboek staat janken daar niet onder genoemd. Lees nou toch eens wat er in het eerste stukje staat! Ik klaag niet over het feit DAT ik hem krijg.....maar de omstandigheden waaronder.

Jawohl Herr Kaloin!
pi_10487125
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:41 schreef valek het volgende:
Ze moeten iedereen flitsen die te hard rijdt en daarna kijken naar de situatie. Naar de situatie van deze topicstarter zou ik zeggen dat hij absoluut niets gevaarlijks doet. Dus gewoon geen boete geven.
Ja, kost nog meer mankracht endus manuur
Wat heb je liever, dat ie 100 euro dokt omdat ie te hard rijdt, of omdat ie 200 euro dokt omdat ie te hard rijdt EN men moet de situatie beoordelen?
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:48:11 #66
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_10487150
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:45 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Wat heb je liever, dat ie 100 euro dokt omdat ie te hard rijdt, of omdat ie 200 euro dokt omdat ie te hard rijdt EN men moet de situatie beoordelen?

Optie 2!

Het lijkt wel of je het gaat snappen.

De mijnheer V/M heeft ook echt een prent nodig!

Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:48:55 #67
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10487157
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:38 schreef Captain_Chaos het volgende:

maar vraagtekens heb bij TIJD EN PLAATSEN MARGE

Wat lul je nu over die marge ??? Die is 3%. (of zoiets ) Moeten ze een boete variabele invoeren voor tijdstip en plaats ??? (Dat is volgens jouw redenering wel gewenst) maar de marge is geen issue op zich. 120 is het ijkpunt in jouw geval.
pi_10487163
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:45 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Maar het was maar een idee. Maar dat er iets moet gebeuren lijkt me wel. Ons eerlijk hardwerkende belastingbetalende burgers nog meer geld laten betalen. SCHANDE.
De mensen die flitsen, daar heb ik totaal geen respect voor. Imo zijn het gewoon moderne belastingophalers maar dan nog een tikkeltje erger.
pi_10487168
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:48 schreef Captain_Chaos het volgende:

Optie 2!

Het lijkt wel of je het gaat snappen.

De mijnheer V/M heeft ook echt een prent nodig!

Maar jij praat nu vanuit een situatie dat jij de situatie bepaalt.
Dus laten we zeggen dat dit weer gebeurt, en jij moet dus 200 euro doken (omdat boetes omhoog zijn gegaan omdat er meer manuur moet gestopt worden in beoordelen) wie zegt mij dan dat jij dan niet weer gaat zitten janken en zeggen dat men het verkeerd heeft beoordeeld?
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:51:47 #70
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10487180
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:49 schreef valek het volgende:

De mensen die flitsen, daar heb ik totaal geen respect voor. Imo zijn het gewoon moderne belastingophalers maar dan nog een tikkeltje erger.

w8 maar totdat er parkeerwachters gaan staken. Dan zijn dat soort lui ineens erg gewenst. Of dat je moeder van d'r fiets wordt afgecrossed door een petje in een golfje. (met bijbehorende marge natuurlijk)
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:52:22 #71
41789 montoya01
montoya rulz
pi_10487187
te hard is te hard

wordt dokken kerel

sukkel

pi_10487194
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:52 schreef montoya01 het volgende:
sukkel
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:55:35 #73
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_10487210
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:48 schreef Furby het volgende:

[..]

Wat lul je nu over die marge ??? Die is 3%. (of zoiets ) Moeten ze een boete variabele invoeren voor tijdstip en plaats ??? (Dat is volgens jouw redenering wel gewenst) maar de marge is geen issue op zich. 120 is het ijkpunt in jouw geval.

Je vat hem...........................

IJkpunten kijken niet naar omstandigheden.........ik zie overigens nog steeds geen argument van je waarom dat ijkpunt gehandhaafd moet worden en niet gehanteerd.

Je lijkt wel een flitsapparaat!

(en wat een taalgebruik overigens zeg)

Jawohl Herr Kaloin!
  zaterdag 17 mei 2003 @ 01:56:16 #74
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10487216
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:50 schreef haaahaha het volgende:

wie zegt mij dan dat jij dan niet weer gaat zitten janken en zeggen dat men het verkeerd heeft beoordeeld?

Och, de marge is nu 3%. Voeren ze het op naar 30% dan rijdt hij op 30% extra. Weer er net boven dus. Maar hij bedoeld dat je dat in Nederland op sommige plaatsen wel mag van hem.
pi_10487218
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 01:51 schreef Furby het volgende:

[..]

w8 maar totdat er parkeerwachters gaan staken. Dan zijn dat soort lui ineens erg gewenst. Of dat je moeder van d'r fiets wordt afgecrossed door een petje in een golfje. (met bijbehorende marge natuurlijk)

zit ook wat in natuurlijk.
Maar als ik wat gebeurd is ook zondags rond 8 uur savonds geknipt wordt en ik rijd 128 dan vind ik het echt zielig hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')