quote:220 euro voor een router die puur en alleen voor XBL is, is me veels te duur...
ja of die aparte router aanschaffen..
quote:Nee, je hebt de Vigor 2200 nodig want met een simpele kom je er niet.
Op maandag 19 mei 2003 13:57 schreef Joene het volgende:
volgens mij werkt het met een basic router gewoon hoor

quote:en waarom zou een e-tech router met nat ondersteuning niet werken dan ?
Op maandag 19 mei 2003 14:10 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee, je hebt de Vigor 2200 nodig want met een simpele kom je er niet.
http://www3.vergelijk.nl/hardware/index.html
quote:Heeft iets te maken met een apart virtueel netwerk van Wanadoo.. ik weet het er fijne ook niet van hoor.
Op maandag 19 mei 2003 14:12 schreef Joene het volgende:[..]
en waarom zou een e-tech router met nat ondersteuning niet werken dan ?
Beetje nazi praktijken van die Wanadoo dus eigenlijk, je koopt als klant een product en krijgt er geen support op.
quote:Heel fijn
Op maandag 19 mei 2003 14:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Heeft iets te maken met een apart virtueel netwerk van Wanadoo.. ik weet het er fijne ook niet van hoor.
Maar met bellen zeiden ze letterlijk dat ze ook geen ondersteuning zouden kunnen geven maar dat het alleen mogelijk is op die router. Hoe en wat willen ze niet kwijt want de gesprekken worden gemonitoord. Daarna werd vriendelijk gezegd dat ze de verbinding moesten verbreken.Beetje nazi praktijken van die Wanadoo dus eigenlijk, je koopt als klant een product en krijgt er geen support op.
Zijn maar weinig mensen die ghost recon spelen nietwaar??
quote:ik
Op maandag 19 mei 2003 14:31 schreef UNDERTAKER het volgende:
stelletje motor gp'ers hier!!!Zijn maar weinig mensen die ghost recon spelen nietwaar??
quote:Ja ik af en toe, maar ik vind het online tot nu toe best bagger, te weinig actie enje komt te moeilijk een server in..
stelletje motor gp'ers hier!!!Zijn maar weinig mensen die ghost recon spelen nietwaar??
Al heb ik wel leuke potjes gehad, veel actie enz!
quote:Wel gespeeld.. het concept is leuk, gfx verschrikkelijk.
quote:Ja dat nog daarnaast, het menu is verschrikkelijk van Ghost Recon.. en ik mis een optie dat je met zn 2 tegelijk op 1 xbox met beide een headset kan werken. Maar misschien dat je het ene account dan gecopied moet hebben op een mem card ofzo.
Op maandag 19 mei 2003 14:33 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ja ik af en toe, maar ik vind het online tot nu toe best bagger, te weinig actie enje komt te moeilijk een server in..
Al heb ik wel leuke potjes gehad, veel actie enz!
quote:Hebben ze geen dedicated ghost recon servers?
Op maandag 19 mei 2003 14:32 schreef Joene het volgende:[..]
ik
quote:in game servers zijn niet echt top , maar neej ik kan geen dedicated ghost recon server
Op maandag 19 mei 2003 14:35 schreef UNDERTAKER het volgende:[..]
Hebben ze geen dedicated ghost recon servers?
Want ik vind die ingame serverrooms echt super irri.
jij niet?|
quote:Klopt ja
Op maandag 19 mei 2003 14:35 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja dat nog daarnaast, het menu is verschrikkelijk van Ghost Recon.. en ik mis een optie dat je met zn 2 tegelijk op 1 xbox met beide een headset kan werken. Maar misschien dat je het ene account dan gecopied moet hebben op een mem card ofzo.
quote:Nu toch 10x gespeeld, maar er word gewoon op geen enkele server gepraat.. een essentiele misser als je in combat zit vind ik.
Op maandag 19 mei 2003 14:36 schreef UNDERTAKER het volgende:[..]
opzich wel geinig als je eenmaal in een goede server zit!!\
Zijn er al videotheken die xbox-games verhuren?
\
Nee, nog niet gezien ..
quote:Het schijnt dus wel te werken met Windows ICS.....
Ik ben Live! Het kan gewoon met Wanadoo Cable Broadband Basic, geloof niemand die anders beweerd want bij mij draait het en goed ook. Ik heb het via Windows ICS gedaan. Ik wilde iedereen bedanken en met name Fardo & Pejannl voor de support, Live is de beste ervaring voor mij sinds de Nintendo 8bit! Je moet gewoon je internet verbinding sharen en toen kreeg mij Xdoosje ineens alle settings automisch...
quote:Ja, van de 3 videotheken in mijn dorpje verhuurt er 1 XboX-spellen..
Op maandag 19 mei 2003 14:36 schreef UNDERTAKER het volgende:
Zijn er al videotheken die xbox-games verhuren?
quote:Intressant... ik ken alleen windows ics niet
Op maandag 19 mei 2003 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik las een post op XBoxworld.nl :
[..]Het schijnt dus wel te werken met Windows ICS.....
(ook vaag, die gast zegt met 64kbit uploadstream te kunnen XBLen, zijn hier meer mensen die onder het minimum van 128kbit zitten en wel kunnen XBLen ?)
Ken je het nu ?
quote:Ah ja.. ook geprobeerd al.. internet sharing aan gezet.
Op maandag 19 mei 2003 14:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Windows ICS = Internet Connection Sharing
Ken je het nu ?
Daar zie je dan hoe het zou moeten werken...
Maar ja, ik ga de gok niet nemen, koop ik straks een starterkit, werkt het niet...
quote:Inderdaad, ik zou ook voor de zekerheid van Wanadoo af stappen.. trouwens wie noemt zn bedrijf nou "Wanna doo" . Iets willen doen... maar niet dat het lukt.
Op maandag 19 mei 2003 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.xbox.com/LIVE/Connect/windowsics.htmDaar zie je dan hoe het zou moeten werken...
Maar ja, ik ga de gok niet nemen, koop ik straks een starterkit, werkt het niet...
quote:\
Op maandag 19 mei 2003 14:47 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Ja, van de 3 videotheken in mijn dorpje verhuurt er 1 XboX-spellen..
dorpje= beuningen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |