Ik vroeg me alleen af of er andere vrouwen zijn die zo'n operatie gehad hebben. Zo ja, hoe lang duurt het herstel? Moest je een paar dagen in bed blijven liggen of kon je gewoon zitten?
Ik zie er eigenlijk erg tegen op (maar ja ik ben ook zo'n muts die op ziet tegen bloedprikken ) maar hoor toch graag ervaringen van anderen.
Ik ben alleen zo benieuwd of ik gewoon gelijk al weer kan zitten ofzo. Ik ben dat namelijk vergeten te vragen aan de gynaecoloog.
Bedankt iig!
quote:succes meid!
Op vrijdag 16 mei 2003 21:11 schreef Tedda het volgende:
Ik denk ook wel dat het allemaal wel mee zal vallen en je hebt gelijk het besmettingsgevaar is waarschijnlijk groter. Maar ja ik zie er toch tegen op
quote:Neuh, als je gaat zitten is het net of er allemaal spelden van onder in geprikt worden.
Op vrijdag 16 mei 2003 21:02 schreef Tedda het volgende:
Ik ben alleen zo benieuwd of ik gewoon gelijk al weer kan zitten ofzo. Ik ben dat namelijk vergeten te vragen aan de gynaecoloog.
quote:"Naar" als in: lelijk of "naar" als in: pijnlijk?
Op vrijdag 16 mei 2003 21:27 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar dat kan toch een naar litteken achterlaten.... een vriendin van me heeft het ook gehad, weg laten snijden, het is er in ieder geval niet mooier op geworden, hou daar een beetje rekening mee.... succes
quote:Naar als in "minder fraai" ik wil het niet meteen lelijk noemen, en misschien hou jij er geen litteken aan over, maar ja als ze gaan snijden...
Op vrijdag 16 mei 2003 21:30 schreef Tedda het volgende:[..]
"Naar" als in: lelijk of "naar" als in: pijnlijk?
quote:De kans zit er natuurlijk idd in. Dus ik zal er rekening mee houden
Op vrijdag 16 mei 2003 21:32 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
Naar als in "minder fraai" ik wil het niet meteen lelijk noemen, en misschien hou jij er geen litteken aan over, maar ja als ze gaan snijden...
Maar het moet gewoon verwijderd worden want ook al heb ik er nu nog geen last van, het kan erg pijnlijk worden als ik het laat zitten. Ten minste dat heb ik me laten vertellen
quote:*kijk hier zit ie
Op vrijdag 16 mei 2003 21:39 schreef Slarioux het volgende:
De littekens kan je later weer over opscheppen.
altijd leuk op feessies
quote:Zeker van die feestjes waar jij bent uitgenodigd
Op vrijdag 16 mei 2003 21:40 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
*kijk hier zit ie
*
altijd leuk op feessies
quote:LOL das het eerste positieve
Op vrijdag 16 mei 2003 21:39 schreef Slarioux het volgende:
De littekens kan je later weer over opscheppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |