abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_711952
* Gandalf staat op een heuveltop en bedenkt zich dat er op dit eiland altijd maar een warm klimaat heerst. Daar moest maar eens wat verandering in komen. De eilandbewoners zullen ook wel eens willen skieën of schaatsen. Gandalf spreekt een paar ingewikkelde zinnen uit uit de oude taal. En hij heft zijn staf naar de hemel. Meteen worden de wolken boven het eiland donker en trekt de zon weg. De thermometers zakken omlaag en sneeuw valt uit de hemel. Ik denk dat ik het maar zo laat voor een maandje.

[Dit bericht is gewijzigd door -Gandalf- op 01-02-2001 20:00]

"There is no reason anyone would want a computer in their home." - Ken Olson, Digital Equipment Corp. (1977)
pi_711980
Chandler ziet het en bedenkt zich niet... hij denkt * mij veeltste koud, ik ben al zo'n koude kikker en dan ook nog sneeuw en ijs.. neej dankje. Hij pakt snel zijn spullen en boekt een vakantie en is weg ..

[Dit bericht is gewijzigd door Chandler op 01-02-2001 20:05]

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 1 februari 2001 @ 20:08:14 #3
8197 Lara44
Mooie hoorns he
pi_711994
Brr, wat koud wordt het

Het lijkt wel of het vriest.

*Lara loopt naar buiten en ziet een mooi wit landschap

Laat ik van het zwembad dan maar een ijsbaan maken.

*Lara pakt een sneeuwschuif en begint met het maken ven een ijsbaan

Als er een koe over de dam is, ben ik het niet
pi_712531
Grrr... ik wou net de tuin van mozzarella eiland gaan her-inrichten met fleurige bloemen e.t.c.

Nu moet ik winterklokjes gaan planten
nu ja... ook leuk..

pi_712761
*Die Siberische kou kunnen jullie vergeten. Dankzij de oliegestookte Grotten is hiet hier weer tropisch warm.Waar rook is, is vuur

[Dit bericht is gewijzigd door James-de-butler op 02-02-2001 01:21]

pi_714122
[* Er verschijnt een glimlach op gandalfs gezicht. Wat proberen Craziest en die butler nu weer uit te halen. Gandalf de Witte voor de gek houden? En ik dacht dat ik hier jullie een plezier mee deed. Nou ja, ik houd hierbij een opinie-peiling. Reageer hier of je nog een maand vriesweer en sneeuw wil. Zo niet, dan hoor ik het wel. Morgen om 20:00 is de sluiting. Willen jullie weer sneeuw dan laat ik me niet in de weg lopen door zo'n rare Craziest en zo'n pinguin-butler.
"There is no reason anyone would want a computer in their home." - Ken Olson, Digital Equipment Corp. (1977)
  vrijdag 2 februari 2001 @ 16:11:34 #7
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_714155
Craziest is niet echt raar hoor, hij is gewoon.....anders
Maaruh ja die butler is wel echt een pinguin!
Zo Faat heeft gestemd!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_714177
Dank faat, bedoel je nu ja?
  vrijdag 2 februari 2001 @ 16:24:55 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_714192
* Jojogirl heeft geen winterkleren, dus gaat ze voor de zon en de zomer Alhoewel ik een stookolie-eiland ook niet echt ideaal vind.
pi_714261
*Het is gewoon lekker warm. Zoals op een vulkaanhelling. Niks stookolie maar oliegestookte eilandverwarming. Het had ook in zee kunnen lopen dankzij Russian.
Wederom is een ramp voorkomen. Die dolfijnen en palmen enzo mochten natuurlijk doodvriezen. Stom dat Craziest die olie niet tegen woekerprijzen heeft verkocht. Hadden de eilanders zichzelf een maand warm zien te houden...
Hij moet wel erg gek op Faat zijn. Aardig kadootje, 400.000 liter zwart goud.
pi_714291
quote:
Wederom is een ramp voorkomen. Die dolfijnen en palmen enzo mochten natuurlijk doodvriezen.
* Gandalf hoort het opscheppende praatje van de pinguin aan, hij zal wel vergeten zijn dat Gandalf de Witte een tovenaar is. Ik ben de dieren en planten echt niet vergeten. Zij zullen gewoon doorgroeien. Ik hoor graag uw opinie.

[Dit bericht is gewijzigd door -Gandalf- op 02-02-2001 16:56]

pi_715399
quote:
Op 02 februari 2001 16:54 schreef -Gandalf- het volgende:
* craziest Ik hoor graag uw opinie.
Die moge duidelijk zijn
Wel leuk en aardig die toverkunsten
Pas als Gandalf Lurky weer op het Eiland kan toveren ben ik bereid de toverkunsten te geloven
Tot die tijd verwijst de Don alle toverkunsten tot het rijk der fabelen

[Dit bericht is gewijzigd door craziest op 03-02-2001 01:57]

bad to tha bone
pi_715538
Ik vroeg niet om jouw mening Het gaat me er niet om dat mensen geloven. Het gaat erom dat mensen plezier hebben, daar draait alles toch om?
pi_715618
* Rare mensen, maar ok. Ik ga het volgende doen. Het slechte weer gaat weg, het vuur gaat uit, en the-russian krijgt (bijna) al z'n olie terug. Het vuur zou 3 maanden kunnen branden en heeft 2 dagen gebrand.
Gandalf heft zijn handen en staf. Hij murmelt wat onverstaanbare woorden. Dan trekken de wolken weg, de zon komt tevoorschijn en verbazend snel smelt de sneeuw en het ijs. Nu nog het vuur, een enorme windvlaag gaat aan de andere kant van het eiland de grotten in (2e ingang) en het vuur waait uit. Dan een aardveschuiving. De eilandbewoners horen wat gerommel maar ondervinden geen last. Het gedeelte van het eiland met de grotten helt over. Alle olie lijkt recht in de zee te stromen. Maar c.a. 2 meter boven het wateroppervlakte blijft het hangen. Waar wil je je olie, Russian?
pi_715628
*Ahum. We hebben duidelijk gesteld: hier geloven we dus niet in. Goden die in één klap een avontuur op het eiland om zeep toveren. Zie god-mode-vergadering. Zonder slechterikken zouden de goeden een doodsaai leven hebben. Die olie blijft gewoon branden waar ie is!.
pi_715649
Excuseer, maar ik heb de koude zooi wel weggetoverd! Heb ik tenslotte ook zelf gemaakt. De rest lossen jullie zelf maar op
pi_715718
*Geloof in jezelf. Dat is altijd goed.
De kou is door de eilandverwarming in de grotten verdwenen.
pi_715876
Daardoor zijn de wolken ook weg? En hoe kan het dan dat het hier ineens zo koud werd!!
  zaterdag 3 februari 2001 @ 15:08:38 #19
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_716071
hhmmzz..

ik vond het juist lekker die zon

als ik wil beevriezen dan ga ik wel naar de noordpool

maar toch bedank dat je voor ons een winter wou bezorgen

pi_733887
Na een paar incidenten ben ik er mee akkoord gegaan dat mijn krachten aan mij onttrokken zijn. Nu dool ik rond op het eiland. Je zult memisschien ooit in de bossen tegenkomen. Of in het dorp. Of ergens anders.....

[Dit bericht is gewijzigd door -Gandalf- op 09-02-2001 19:30]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')