abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16771866
quote:
Op zondag 1 februari 2004 01:59 schreef Dizer het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat ze een spiegelbeeld heeft.
En dat ze ook ademt..want ze kreeg een hart message. Ergens klopt er iets niet...
Wel leuk dat er een tweede deel komt[/spoiler]
Wat ik niet snap is waarom dat niet zou kunnen. Het is een fictiefilm en de makers hebben de nodige vrijheid om te bepalen hoe ze omgaan met de vampierlegende. Met weerwolf-films zijn er ook vaak verschillen over hoe de weerwolf gedood kan worden, wat zijn zwakke plekken zijn etc. Als je kijkt naar Underworld dan zie je ook dat de vampiers veel sneller het loodje leggen dan in veel andere vampierfilms.

Wie zegt trouwens dat een vampier geen kloppend hart kan hebben of niet kan ademen? Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat ze dat niet zouden doen. Als ik eerlijk ben.
Wordt het in dé vampierlegende eigenlijk omschreven dat ze geen kloppend hart zouden hebben?

En in Nosferatu zit dus ook een vampier met een spiegelbeeld. Dus het is niet nieuw om dat 'te introduceren'.

Hmmzz....
pi_16772652
quote:
Op zondag 1 februari 2004 13:17 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

En in Nosferatu zit dus ook een vampier met een spiegelbeeld. Dus het is niet nieuw om dat 'te introduceren'.

in INNOCENT BLOOD ook
  zondag 1 februari 2004 @ 14:24:44 #178
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_16774410
quote:
Op zondag 1 februari 2004 12:20 schreef Tokus het volgende:

[..]

dan heb jij nog nooit een echt slechte film gezien. Ik zal niet zeggen dat Underworld een meesterwerk is, maar er zijn veeeeeeele slechtere films

Plan 9 from outer space en nog een of andere HELE foute met mutanten etc
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_17447474
ik heb de film al een paar maand op dvd , en vind de film super,
goeie aktie, goed gemaakt, ik hou wel van een goeie vampierfilm.

en natuurlijk is het allemaal fictie, maar zoals iedereen weet heeft iedereen een andere smaak, dus loop mekaar of de de foutjes!!! in films niet zo af te kraken, laat mekaar in de waarde.
pi_17453360
Mee eens!!!

Ik heb de DVD inmiddels ook, en de film dus nog 'ns bekeken. En ik vond 'm weer errug goed. Er zitten wel wat vreemde dingen in het verhaal (dat schuin doorgehakte hoofd bijvoorbeeld, waar 'ie pas na 15 seconden doorheeft dat 'ie dood is), maar dat is inderdaad altijd wel.

Zoals al eerder gezegd, is het verhaal op zich erg origineel. Niet het standaard zwart-wit, verrassende wendingen.

Al met al is het wel een van mijn favoriete films
pi_17464038
Ik heb het eergister gekeken. Ik vond het een heerlijke film. Niet bij nadenken en gewoon lekker een filmpje over Vampieren versus Weerwolven. Deze film was een soort van budget film (Was nog $23,000,000 ). Ik vind het niet af te zien. Vooral de weerwolven vind ik mooi in beeld gebracht.

Het is niet helemaal mijn genre maar het is volgens mij een grote aanrader voor degene die die genre wel geweldig vinden.
pi_17464860
Ik heb deze film Orgineel op DVD regio 3. Te koop voor 10euro, kijk bij V&A in topic DVD's
Nothing to see here, carry on
pi_17471460
Is al op DVD uit, ik heb 'm voor onze regio (ben effe 't nummer van de regio kwijt).
pi_17471691
eigenlijk vond ik het maar een kutfilm, maarja horror is ook niet mijn genre...

(wel lekker wijf trouwens )
Alles begint met ambitie...
pi_17473603
enig idee wanneer de opvolger uit komt?

ff vampier-likening vs vampier-likening
pi_17480380
vond het wel een aardige film, altijd leuk zulk soort films
:D
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:57:25 #188
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_29558053
Deze film trok me nou niet bepaald aan maar ik kreeg hem vorige maand bij filmvalley dus gisteravond moest ik er toch maar aan geloven.

Hij begint echt verschrikkelijk slecht. Lamme aktie die wat opgefleurd wordt door cgi effecten terwijl je geen idee hebt wie er tegen elkaar vechten, dat wordt pas later uitgelegd. Hij herstelt zich wel wat. Het verhaal wordt iets interessanter en Lucian en VIktor bleken wel goede acteurs. Kate Beckinsale vind ik absoluut geen aktiester. Ze heeft een charmante motoriek die alles behalve stoer is en haar vecht scenes werden dan ook zo onduidelijk mogelijk weergegeven door wat met de camera te gaan zwaaien. Als het dan een keer duidelijk was zag je haar alleen met twee pistolen een beetje loos schieten.

Mager filmpje, maar wel leuk als je brak bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')