De makers van de film zijn aangeklaagd door White Wolf.
White Wolf zijn de bedenkers van een aantal roleplaying games die spelen in een wereld waarin vampiers, weerwolven en magiers rondlopen (en elkaar bevechten). Er zijn dus nogal wat overeenkomsten tussen de film en die wereld...
Lijkt me verder wel een leuke film, daar niet van
Weet er iemand misschien waar ik een lijst met release dates kan vinden voor Belgie?
Of weet iemand waar in Belgie Underworld wel deze week gaat draaien?
Toppertje...
Er zat geen enkel saai moment in de film, en de actiescene's waren van goede kwaliteit. Ook de sfx hebben me niet teleurgesteld, slechts enkele CGI-shots waren niet volmaakt maar niet zo slecht om je kwaad over te maken.
Natuurlijk moet je wel even door de (vele) plotholes heen kijken, en is bijna alles in de film wel geript van andere films.
Van de Matrix-scene's en de Christopher Lee poses tot de head-slice van Equilibrium. Noem maar een film of ze hebben er wel iets uit gejat.
Maar maakt dat Underworld tot een slechte film? Ik vind van niet, bestel een grote bak popcorn en ga lekker (zonder na te denken) achterover liggen en genieten van de actie in deze film.
quote:Nou was die in Equilibrium al gejat natuurlijk. Misschien wel van Resident Evil. En die weer van Cube....
Op woensdag 10 december 2003 00:36 schreef victorinox het volgende:
de head-slice van Equilibrium. Noem maar een film of ze hebben er wel iets uit gejat.
quote:Ik heb hem vandaag ook in de sneak gezien, en ik vond het een zeer vermakelijke film. Geen topfilm, maar uitstekend om lekker achterover hangend over je heen te laten komen.
Maar maakt dat Underworld tot een slechte film? Ik vind van niet, bestel een grote bak popcorn en ga lekker (zonder na te denken) achterover liggen en genieten van de actie in deze film.
En wat een mooie kleding!
.
quote:Wij zaten ook al te tellen in hoeveel films we dat onderhand hadden gezien.
Op woensdag 10 december 2003 00:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou was die in Equilibrium al gejat natuurlijk. Misschien wel van Resident Evil. En die weer van Cube....
quote:Helaas was Kate als enige in een leren pakje, maar al die gothische jurken zagen er erg mooi uit.
En wat een mooie kleding!.
quote:Ontzettend veel anime heeft dat soort scenes er ook in zitten.
Op woensdag 10 december 2003 00:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Nou was die in Equilibrium al gejat natuurlijk. Misschien wel van Resident Evil. En die weer van Cube....
En ontopic, moet de film nog steeds zien en heb er wel hoge verwachtingen van.
Heb gisteren de film Underworld gezien. (Sneak)
Wel grappige film als je weerwolf/vampier films leuk vind en wat boeken er over hebt gelezen.
Het is een combinatie van Blade en Matrix effecten.
spoiler:
Dan komt ze een mens tegen Michael (Scott Speedman). Deze persoon is belangrijk voor de weerwolven. Michael's bloed hebben ze nodig voor een of ander expiriment om een persoon te maken die de capaciteit heeft van een vampier en van een weerwolf maar dan sterker.
Micheal wordt dooreen weerwolf gebeten en wordt ook een weerwolf. (Een minder lomp uitziend figuur dan de rest van de weerwolven. De rest lijkt op een kruising tussen een gorilla en een grote Neger)
De Vampieren vinden dat niet zo goed en probeert de weerwolven tegen te houden. Het cliche verhaal is dat Selena verlieft op Michael wordt en hem uit de klauwen van de grote boze vampier red op het eind die van Selena een vampier heeft gemaakt.
Deel 1 is al op een regio 1 DVD te verkrijgen. Er schijnt nog een deel 2 en 3 te komen voor de liefhebber.
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 11-12-2003 09:10]
quote:Waarom moeten mensen bij commentaren toch altijd het complete verhaal vertellen. Dat vind ik op IMDb ook al zo achterlijk, krijg je tien keer achter elkaar de hele film te lezen.
Op woensdag 10 december 2003 16:10 schreef von_manstein het volgende:
[verhaal]
code:[spoiler] [/spoiler]
quote:ik zie hier nergens hele verhalen
Op woensdag 10 december 2003 21:46 schreef victorinox het volgende:[..]
Waarom moeten mensen bij commentaren toch altijd het complete verhaal vertellen. Dat vind ik op IMDb ook al zo achterlijk, krijg je tien keer achter elkaar de hele film te lezen.
En er zitten ook nog een aantal spoilers in.
Tip:code:[spoiler] [/spoiler]
quote:Nee joh, alleen de hele clou en ontknoping van de film. Verder niets
Op woensdag 10 december 2003 22:14 schreef Duiveltja het volgende:[..]
ik zie hier nergens hele verhalen
Ik heb er ff spoilertags omheen gezet.
quote:Sissypants...
Op zaterdag 13 december 2003 22:35 schreef SunChaser het volgende:
Ik zet hem nu op. Ik verwacht een Blade/Matrix-rip-off dus als ie dan NOG tegenvalt.

Die blik alleen al ![]()
Maar desalniettemin lijkt me die film ook wel mooi ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 14-12-2003 06:04]
spoiler:
En wat een prachtig gezichtje had die hoofdrolspeelster.
quote:damn wat een mooie vrouw
Op zondag 14 december 2003 05:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wanneer komt ie in de bios eigenlijk
Kate Beckinsdale, hele mooie dame...Die blik alleen al
Maar desalniettemin lijkt me die film ook wel mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |