abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2003 @ 09:15:25 #51
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_13513632
Leuk detailletje:

De makers van de film zijn aangeklaagd door White Wolf.
White Wolf zijn de bedenkers van een aantal roleplaying games die spelen in een wereld waarin vampiers, weerwolven en magiers rondlopen (en elkaar bevechten). Er zijn dus nogal wat overeenkomsten tussen de film en die wereld...

Lijkt me verder wel een leuke film, daar niet van

dinsdag 7 oktober 2003 @ 18:31:26 #52
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_13720716
Op IMDb staat de release date voor Belgie op 8 Oktober, maar als ik op de site van Metropolis in Antwerpen kijk, komt ie pas op 22 Oktober uit.

Weet er iemand misschien waar ik een lijst met release dates kan vinden voor Belgie?
Of weet iemand waar in Belgie Underworld wel deze week gaat draaien?

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_14750530
En maandag was ie dus te bewonderen in de sneak preview bij ons...

Toppertje...

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14750925
heb em nog steeds niet gezien
pi_14750957
spoiler:
overigens is ie leuk totdat Viktor's hoofd in tweeen wordt gehakt... Beetje fake...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_14752000
Underworld vond ik wel aardig er zat toch meer in dan dat ze eruit hebben gehaald.
And for the record, de sfeer is goth... Zoals het meestal is met vampier/lycan films. Lijkt toch echt niet op de Matrix
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_15215634
woensdag in de sneak in Almere...
  woensdag 10 december 2003 @ 00:36:26 #58
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_15292009
Hoewel ik (vanwege de slechte kritieken) er niks van verwachtte, blijkt het toch een buitengewoon aardig vampierenfilmpje te zijn.

Er zat geen enkel saai moment in de film, en de actiescene's waren van goede kwaliteit. Ook de sfx hebben me niet teleurgesteld, slechts enkele CGI-shots waren niet volmaakt maar niet zo slecht om je kwaad over te maken.

Natuurlijk moet je wel even door de (vele) plotholes heen kijken, en is bijna alles in de film wel geript van andere films.
Van de Matrix-scene's en de Christopher Lee poses tot de head-slice van Equilibrium. Noem maar een film of ze hebben er wel iets uit gejat.

Maar maakt dat Underworld tot een slechte film? Ik vind van niet, bestel een grote bak popcorn en ga lekker (zonder na te denken) achterover liggen en genieten van de actie in deze film.

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_15292211
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:36 schreef victorinox het volgende:
de head-slice van Equilibrium. Noem maar een film of ze hebben er wel iets uit gejat.
Nou was die in Equilibrium al gejat natuurlijk. Misschien wel van Resident Evil. En die weer van Cube....
quote:
Maar maakt dat Underworld tot een slechte film? Ik vind van niet, bestel een grote bak popcorn en ga lekker (zonder na te denken) achterover liggen en genieten van de actie in deze film.
Ik heb hem vandaag ook in de sneak gezien, en ik vond het een zeer vermakelijke film. Geen topfilm, maar uitstekend om lekker achterover hangend over je heen te laten komen.

En wat een mooie kleding! .

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  woensdag 10 december 2003 @ 00:55:48 #60
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_15292330
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou was die in Equilibrium al gejat natuurlijk. Misschien wel van Resident Evil. En die weer van Cube....
Wij zaten ook al te tellen in hoeveel films we dat onderhand hadden gezien.
quote:
En wat een mooie kleding! .
Helaas was Kate als enige in een leren pakje, maar al die gothische jurken zagen er erg mooi uit.
IMDb Vote History
  woensdag 10 december 2003 @ 01:06:46 #61
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_15292479
quote:
Op woensdag 10 december 2003 00:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ontzettend veel anime heeft dat soort scenes er ook in zitten.
Ik zou het personelijk niet met resident evil of cube vergelijken. Dan nog eerder blind fury(geloof ik, die film met rutger haur), waar een zelfde soort scene inzit, die ook weer gejat is door star wars 1.

En ontopic, moet de film nog steeds zien en heb er wel hoge verwachtingen van.

pi_15304390
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 77% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:46:13 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 10 december 2003 @ 16:04:34 #63
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_15305058
Aardig, jammer van die head-slice, Viktor verdiende meer .....en oh my god wat een schoonheid is die Beckinsale toch !
if you assume nothing you assume you know everything
pi_15305204
Mijn topic over underworld is gesloten. Maar dat is niet erg ik plaats mn verhaal nu wel tussen de hoe geil is Kate Beckinsale verhalen

Heb gisteren de film Underworld gezien. (Sneak)

Wel grappige film als je weerwolf/vampier films leuk vind en wat boeken er over hebt gelezen.

Het is een combinatie van Blade en Matrix effecten.
spoiler:

Het verhaal gaat over en dame Selena (Kate Beckinsale) die als klein meisje tot vampier is gemaakt. (een beet van een elder dus geen familie band met vampieren) Deze dame jaagt nu op weerwolven met automatische pistolen en hightech wapens.

Dan komt ze een mens tegen Michael (Scott Speedman). Deze persoon is belangrijk voor de weerwolven. Michael's bloed hebben ze nodig voor een of ander expiriment om een persoon te maken die de capaciteit heeft van een vampier en van een weerwolf maar dan sterker.
Micheal wordt dooreen weerwolf gebeten en wordt ook een weerwolf. (Een minder lomp uitziend figuur dan de rest van de weerwolven. De rest lijkt op een kruising tussen een gorilla en een grote Neger)

De Vampieren vinden dat niet zo goed en probeert de weerwolven tegen te houden. Het cliche verhaal is dat Selena verlieft op Michael wordt en hem uit de klauwen van de grote boze vampier red op het eind die van Selena een vampier heeft gemaakt.

Leuke film als je de Blade films leuk vind maar je moet er niet te veel bij nadenken.
Heb je boeken over weerwolven en vampieren gelezen dan kan je wat overeenkomsten vinden tussen de twee classes maar voor de echte vampier/weerwolf film liefhebber is het maar een slap aftreksel van Vampire The Masquerade. (Volgens een vriend van me)

Deel 1 is al op een regio 1 DVD te verkrijgen. Er schijnt nog een deel 2 en 3 te komen voor de liefhebber.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 11-12-2003 09:10]

woensdag 10 december 2003 @ 21:46:47 #65
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_15314658
quote:
Op woensdag 10 december 2003 16:10 schreef von_manstein het volgende:
[verhaal]
Waarom moeten mensen bij commentaren toch altijd het complete verhaal vertellen. Dat vind ik op IMDb ook al zo achterlijk, krijg je tien keer achter elkaar de hele film te lezen.
En er zitten ook nog een aantal spoilers in.
Tip:
code:
[spoiler] [/spoiler]
IMDb Vote History
pi_15315775
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:46 schreef victorinox het volgende:

[..]

Waarom moeten mensen bij commentaren toch altijd het complete verhaal vertellen. Dat vind ik op IMDb ook al zo achterlijk, krijg je tien keer achter elkaar de hele film te lezen.
En er zitten ook nog een aantal spoilers in.
Tip:

code:
[spoiler] [/spoiler]

ik zie hier nergens hele verhalen
pi_15323224
quote:
Op woensdag 10 december 2003 22:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

ik zie hier nergens hele verhalen

Nee joh, alleen de hele clou en ontknoping van de film. Verder niets .

Ik heb er ff spoilertags omheen gezet.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  Redactie Frontpage zaterdag 13 december 2003 @ 22:35:43 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15390336
Ik zet hem nu op. Ik verwacht een Blade/Matrix-rip-off dus als ie dan NOG tegenvalt.
  zondag 14 december 2003 @ 05:20:23 #69
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_15396531
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 22:35 schreef SunChaser het volgende:
Ik zet hem nu op. Ik verwacht een Blade/Matrix-rip-off dus als ie dan NOG tegenvalt.
Sissypants...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Redactie Games zondag 14 december 2003 @ 05:55:31 #70
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_15396590
Wanneer komt ie in de bios eigenlijk
Kate Beckinsdale, hele mooie dame...

Die blik alleen al

Maar desalniettemin lijkt me die film ook wel mooi

[Dit bericht is gewijzigd door Mr.Noodle op 14-12-2003 06:04]

How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_15842580
Hij was eigenlijk best aardig.
Ik heb slechtere hollywoodproducties gezien.

spoiler:

Wel jammer dat die hybride supervampier gewoon even in elkaar gekickt wordt door een 'gewone' vampier. Zo super was hij dus niet. Zal wel gebrek aan ervaring zijn.

En wat een prachtig gezichtje had die hoofdrolspeelster.

Hmmzz....
pi_15848785
quote:
Op zondag 14 december 2003 05:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wanneer komt ie in de bios eigenlijk
Kate Beckinsdale, hele mooie dame...

[afbeelding]

Die blik alleen al

Maar desalniettemin lijkt me die film ook wel mooi

damn wat een mooie vrouw heb echt genoten van haar in die film
Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
pi_15881875
Komtie toch uit in NL. Ik had er van de zomer al 'ns iets over gelezen in een (Iers) tijdschrift, en 't leek me een leuke film, maar aangezien dat al best een tijdje geleden was, ging ik er van uit dat-ie hier wel niet meer uit zou komen. Toch 'ns beter opletten.
pi_15881914
BTW. In dat artikel (was tevens interviewtje met Kate) zei ze toruwnes dat dat latex haar vormen wel erg goed deed uitkomen. Was dus geen leer dat pakje.
pi_15881983
Cool.
Vroeger werd ik wild van het Weerwolven handboek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')