quote:Op zondag 23 november 2003 00:23 schreef kamagurka het volgende:
Cho zat toch al in boek drie..?
Ten tweede begrijp ik niet dat ze Voldermort niet gewoon door de enige mogelijke man laten spelen die dat kan: Chistopher Walken natuurlijk!!!!
Logischhh
Nee ik niet. Fleur is 1/4 veila en het koppie van dit meisje is makkelijk te transformeren naar een vogel-kop, mocht dat nodig zijn. En toch ziet ze er niet onaardig uit voor een meid van haar leeftijd.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:24 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[afbeelding]
Ik had me Fleur wel echt heel anders voorgesteld...
Nee, ik vind haar er ook leuk uit zien hoor, daar niet van, maar in mijn hoofd zag Fleur er heel arrogant uit, en dit meisje niet (of het komt door de foto, dat kan natuurlijk ook)quote:Op maandag 28 maart 2005 22:55 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Nee ik niet. Fleur is 1/4 veila en het koppie van dit meisje is makkelijk te transformeren naar een vogel-kop, mocht dat nodig zijn. En toch ziet ze er niet onaardig uit voor een meid van haar leeftijd.
Gaan de films dan niet meer zozeer per boek?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er ook al duidelijk waar nu de scheiding komt tussen film 4 en 5?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |