Je kunt die boeken ook lastig in een film proppen vind ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:17 schreef RiDo78 het volgende:
Ach we zullen wel zien wat het wordt... ik vind de boeken sowieso toch beter.
Maar dan kan voldemort toch onmogelijk de broer van Harry zijnquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:43 schreef BrianMay het volgende:
[..]
Die leeftijden daar zijn ook erg krom.
Want in "Chamber of Secret" Zie je in het dagboek dat Hagrid ongeveer zo oud was als Harry. Dus zeg maar zo'n jaar of 13. En dat is 50 jaar geleden. Dus Hagrid is nu ongeveer 63? (net als Voldemort dus)
En Dumbledore gaf al les 50 jaar geleden, en zag er toen al uit of ie 'n jaar of 70 was. Dan zou ie nu dus 130 moeten zijn.
Nah, wat de leeftijden heeft JK niet echt goed d'r best gedaan
Dumbledore is 150, Tovenaars worden ouder dan Muggles, maar Harry weet dat nog niet. (Interview met Jk)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:43 schreef BrianMay het volgende:
[..]
Die leeftijden daar zijn ook erg krom.
Want in "Chamber of Secret" Zie je in het dagboek dat Hagrid ongeveer zo oud was als Harry. Dus zeg maar zo'n jaar of 13. En dat is 50 jaar geleden. Dus Hagrid is nu ongeveer 63? (net als Voldemort dus)
En Dumbledore gaf al les 50 jaar geleden, en zag er toen al uit of ie 'n jaar of 70 was. Dan zou ie nu dus 130 moeten zijn.
Nah, wat de leeftijden heeft JK niet echt goed d'r best gedaan
Wie zegt dan dat hij dat is?quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:45 schreef RaymanNL het volgende:
Maar dan kan voldemort toch onmogelijk de broer van Harry zijn
Ja dat weet ik niet, op één of andere manier denk ik dat de hele tijd al, maar ik heb het volgens mij zelf bedacht, of ik heb het verkeerd begrepen ofzow, iig is het neit zoquote:Op maandag 29 november 2004 19:19 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Wie zegt dan dat hij dat is?![]()
Lijkt mij ook niet, hij is zowiezo al veel ouder dan Harry.......quote:Op maandag 29 november 2004 22:13 schreef FritsFlits het volgende:
Harry is geen familie van Voldie-poo.
"Harry...... i'm.... your.... father"quote:Op dinsdag 30 november 2004 08:50 schreef Koningin het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, hij is zowiezo al veel ouder dan Harry.......
ze gaan trouwen in deel 8quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:41 schreef Dafje33 het volgende:
Waar ik nu benieuwd naar ben is hoe de relatie tussen Snape en Harry nu precies zit.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 09:20 schreef kamagurka het volgende:
[..]
"Harry...... i'm.... your.... father"
geeft toch niet?quote:Op maandag 27 december 2004 22:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Ron ziet er knap belachelijk uit in dat pakkie. Je ziet overigens wel dat Radcliffe in rap tempo ouder wordt... hij is absoluut niet meer het jonge knaapje uit de eerste films...
Waarom zou dit de laatste film zijn? Ik vind het wel kloppen met de verhaallijn, ze zien er uit als de tieners die ze spelen.quote:Op maandag 27 december 2004 23:45 schreef RayMania het volgende:
Denken jullie dat dit de laatste film is met Daniel Radcliffe en de anderen?
Lijkt me wel raar eerlijk gezegd als deel 5, 6 en 7 door anderen worden gespeeld.
Helaas nog niet... ik post ze hier meteen als ik ze zie...quote:
Deel 5 zou nog wel kunnen, maar deel 6 en 7 (moet nog geschreven worden) duurt gewoon te lang en dan zijn ze rond de 19.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:24 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Waarom zou dit de laatste film zijn? Ik vind het wel kloppen met de verhaallijn, ze zien er uit als de tieners die ze spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |