Deel 6 van de boekenserie komt gelukkig in juni uit!!!quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gisteren is bekend geworden dat het 18 november is.
Duurt inderdaad veel te lang, maar heb er wel alweer onwijs zin in
16 juli toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:03 schreef Tarak het volgende:
[..]
Deel 6 van de boekenserie komt gelukkig in juni uit!!!
Oh....quote:
Dat is zeker de engelse versie? Dan moeten we nog ongeveer 3 maanden wachten voor de nederlandse versiequote:Op donderdag 5 mei 2005 12:22 schreef RiDo78 het volgende:
Ik haal m 's nachts bij de boekhandel. :-)
Seriously? That's great news, i've almost reread The Goblet of Fire, to start on the Order of the Phoenix after that, would be nice not to wait very long after thatquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Correctie: 16 juli inderdaad, zoals hierboven ook al vermeld
Ik heb 'm ook al maanden geleden bij Bol gepreordered... dus als 't goed is valt 'ie de 16e op de mat
Hehe, heb m ook bij BOL gepre-ordered, met die leuke codes die jij gafquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Correctie: 16 juli inderdaad, zoals hierboven ook al vermeld
Ik heb 'm ook al maanden geleden bij Bol gepreordered... dus als 't goed is valt 'ie de 16e op de mat
Zo heet Hogwarths toch in het nederlands ? Zweinstein..dus dat was GEEN fout..Dat jij nou alles in het engels kent..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het waren dezelfde beelden als bij CBBC Newsround.
Stukje dat hij danst met Parvati, stukje Hermione en Ron op de tribune, stukje Harry zwemmend, stukje harry op buckbeak en interviewtje met Daniel over Harry met meisjes..
Winston maakte wel een HUGE fout: hij noemde hogwarts SWINESTEIN...
Hij sprak het op zijn Engels uit... was duidelijk te horen..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:49 schreef Smittend het volgende:
[..]
Zo heet Hogwarths toch in het nederlands ? Zwijnstein..dus dat was GEEN fout..Dat jij nou alles in het engels kent..![]()
Hij zal het wel op zijn kakkerse accent gezegt hebben..het is ook zo'n juppy..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij sprak het op zijn Engels uit... was duidelijk te horen..
Vandaar dat het foutwas...
Zweinstein in het Nederlands weet ik ook wel![]()
Yupquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:00 schreef Smittend het volgende:
[..]
Hij zal het wel op zijn kakkerse accent gezegt hebben..het is ook zo'n juppy..![]()
Hij was geloof ik ook best zenuwachtig..RTL-Boulevard is live dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |