quote:Dat is gelijk een spoiler
Op vrijdag 16 mei 2003 10:35 schreef Patch het volgende:
Eerste nieuwtje:
Z Review reports that British comedian Rowan Atkinson ("Blackadder", "Mr. Bean") is being considered to play the one and only Lord Voldemort in the fourth "Harry Potter" film, whilst "One Foot in the Grave" star Richard Wilson is up for gardener Frank Bryce who appears in the first scene in the book.
quote:klopt! hij bromt ook in RatRace, The Tall Guy, BlackAdder, Thin Blue Line, Johnny English....
Op vrijdag 16 mei 2003 10:53 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Lijkt me lastig voor Atkinson, spreuken uitspreken - ik ben benieuwd of hij dat ook zal brommen, als gewoonlijk
quote:Nee, Rowan Atkinson als Lord Voldemort....
Op vrijdag 16 mei 2003 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
Mr.Bean als Lord Voldemort
quote:*duh*
Op vrijdag 16 mei 2003 11:11 schreef Patch het volgende:
Nee, Rowan Atkinson als Lord Voldemort....
*zucht*
Sorry hoor, lijkt me helemaal niks.
Ik ben dan geen vrouw maarreh...in deel 2 zag Voldemort er toch best knap uit als tiener nietwaar? En dan is die nu opeens zo lelijk, beetje vaag idee.
Dus dat moet ie uitstekend kunnen.
quote:Tja, da's de invloed van het kwaad he?
Op vrijdag 16 mei 2003 11:14 schreef Blast het volgende:
--Pas op: Kan lichte spoiler zijn voor sommigen--
Ik ben dan geen vrouw maarreh...in deel 2 zag Voldemort er toch best knap uit als tiener nietwaar? En dan is die nu opeens zo lelijk, beetje vaag idee.
quote:dan heb je het boek niet gelezen... toch?
Op vrijdag 16 mei 2003 11:14 schreef Blast het volgende:
--Pas op: Kan lichte spoiler zijn voor sommigen--
[Dit bericht is gewijzigd door Patch op 16-05-2003 11:16]
quote:Beetje het Darth Vader effect
Op vrijdag 16 mei 2003 11:14 schreef Twoflower het volgende:[..]
Tja, da's de invloed van het kwaad he?
Edit: Beetje vaag omschreven de 1e keer.
Tom Riddle is Voldemort, maar dan in zijn jonge jaren (16 jaar) een beeld van vroeger, een herinnering. En ik weet dus ook dat de huidige Voldemort zit ondergedoken in een ander land.
Maarreh, wat bedoel je nou precies met je reply?
quote:Michael Gambon
Op vrijdag 16 mei 2003 11:29 schreef Quintony het volgende:
Wie is er trouwens gecast voor Dumberdore in deel 3 en verder?
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind Atkinson nou niet echt overkomen als het evil-type dat Voldemort is... lijkt me moeilijk voor te stellen... en als het ook zo wordt...nèh...volgens mij is dat niet goed voor de geloofwaardigheid...
quote:idd !
Op vrijdag 16 mei 2003 11:32 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
[afbeelding] is toch vrij beangstigend.
quote:Zeker nooit blackadder gezien? Geweldige serie, terwijl ik een bloedhekel aan die irritante mister Bean heb
Op vrijdag 16 mei 2003 11:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind Atkinson nou niet echt overkomen als het evil-type dat Voldemort is... lijkt me moeilijk voor te stellen... en als het ook zo wordt...nèh...volgens mij is dat niet goed voor de geloofwaardigheid...
"I have a cunning plan"
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |