De mensen die verwacht worden, al moeten ze wel even bevestigen
Mensen die niet mee kunnen
Datum
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 20-11-2003 22:52]
En oja, je mag maar 1 voorwaarde mee, je moet goed weer bestellen
[Dit bericht is gewijzigd door SuperFour op 20-11-2003 22:35]
quote:Euh.. ik dacht dat we in Ede afspreken? Daar begint de route
Op donderdag 20 november 2003 22:33 schreef SuperFour het volgende:
Hoe laat gaan we eigenlijk in Arnhem zijn... is 12:00 uur een goed idee...?
Mr_Mookey en ik komen beide uit Amsterdam, dus rijden via Utrecht (eerst A2) richting Arnhem.
Na Utrecht komt dan (direct na de kruising A27) een redelijk groot tankstation (ideetje dat ZuidHolland en wij elkaar daar reeds ontmoeten )
Daarna is het rechtdoor naar de pomp bij Veenendaal. Ede weet ik zo 1-2-3 niet uit mijn hoofd in dit plaatje te passen, maar tegen de tijd van de rit heb ik me wel voldoende voorbereid.
Enne, Susnuki, ik woon in Dordrecht, ik hoorde dat jij in Zwijndrecht woon, kom jij ook naar de parkeerplaats bij Papendrecht? Rijden we met zn drieën naar de plek waar we Patrick ophalen. Of Patrick, kom je ook naar Papendrecht?
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 20-11-2003 22:51]
quote:Kewl, wordt een behoorlijk grote groep op deze manier
Op donderdag 20 november 2003 22:42 schreef Susnuki het volgende:
Ik zal maar zo zeggen.. Count me in!
Indien een Susnuki GSX600F voldoende is
Leuk!
quote:Ik weet het niet uit mijn hoofd, morgen op de terugweg naar huis zal ik eens opletten voor de verandering en het morgen of (waarschijnlijk) zaterdag hier neerzetten.
Op donderdag 20 november 2003 22:48 schreef SuperFour het volgende:
Generalist; prima idee... welk station is dat dan....?
Het is in elk geval nadat je vanuit de richting Rotterdam Utrecht zuidelijk passeert (ik meen A12) de eerste pomp na de kruising met de A27. Eerst volgende afslag zou Bunnik zijn, dus dan ben je al te ver gereden
Deze gaan in ieder geval mee! Ik verwacht dat degene die bij ''verwacht'' staan niet mee gaan.. ik hoor daar niets van.
Kijk maar eens naar al die Avatars! Kewl om te zien al die motoren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |