quote:Ja
Op maandag 19 mei 2003 20:59 schreef generalist het volgende:
Om voor de overzichtelijkheid maar een overzicht (!) te maken:
In bezit van motor:superbossy Kreator www.olafonline.nl Romius gemeenkaboutertje redted MissHobje Huurt motor:
generalist iemand vergeten
quote:Haha, daar moet eerst de motor "even" op aangepast worden. En ja, deze jongen houd wel van speed én godspeed.
Op donderdag 29 mei 2003 00:05 schreef Patrick281 het volgende:
Superbossy heeft op die kleine foto trouwens wel wat weg van Valentino Rossi.Rijstijl ??
vinden jullie van deze R1 (3 posts van onderen)
Alleen wel iets betere kleding want die airbaghouders zijn niet genoeg
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 12:02 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wil ook mee jongens .. kan ook helpen met de route ..Motor mag sinds vrijdag weer de weg op .. alarm moest erop van de verzekering arggh 3 weken moeten wachten.
Heb trouwens ook nog een backseat over.
Misschien een apart topic voor plaatsen
Ik word in Oktober pas 18 en dan ga ik gelijk beginnen aan me motor rijbewijs
Volgende meeting zo rond Februari/maart 2004?
quote:Maar je wil wel mee? Anders post je hier niet neem ik aan...
Op vrijdag 30 mei 2003 16:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Ik heb geen motor-rijbewijs
Trouwens, als jet het zo (
) erg vind...waarom ga je er niet mee beginnen dan?
Wie o wie heeft een stalen ros en wil in augustus ook een dagje los?
De mensen voor de routeplanning zijn er al...
Patrick wil wel en ik hou me ook aanbevolen.
Serieus : ik hou het topic in de gaten maar het is vrij stil ..
Dan maar een forum starten voor de backseat ![]()
(alleen voor het meerijden natuurlijk
)
Als het augustus wordt, kan ik waarschijnlijk wel mee
quote:als ik dan een motor en RBW heb kom ik ook. moet over twee weken theorie doen en ik word deze week terug gebeld door de rijschool wanneer ik kan beginnen met lessen. dus als het een beetje meezit kan ik wel komen.
Op vrijdag 6 juni 2003 11:30 schreef superbossy het volgende:
Kick...Wie o wie heeft een stalen ros en wil in augustus ook een dagje los?
De mensen voor de routeplanning zijn er al...
Patrick wil wel en ik hou me ook aanbevolen.
Good luck met het behalen van de rijbewijzen heren en denk er aan:
Actief interacteren met je instructeur!
En bij het afrijden niet buiten de bebouwde kom proberen om tegenliggende vrachtwagens naar de rechterkant van de weg te dwingen door de buitenbocht te nemen
In ieder geval is Augustus de beste maand om te rijden qua weer..
September gaat ook nog wel .. maar dat is een kwestie van een (klein) beetje geluk..
Al kan je in Augustus natuurlijk ook een dag pech hebben ![]()
Vorig jaar nog een route uitgezet maar die ging ook niet door.
Alles klaar, tot aan mooi ontwerp aan toe .. moet 'es zoeken kan ik die posten..
quote:Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik in mei gezakt ben voor mijn rijexamen en dat ik pas in augustus weer op mag.
Op maandag 9 juni 2003 21:11 schreef superbossy het volgende:
Wat mij betreft word het sowieso augustus...dan ben ik weer in holland namelijk.Good luck met het behalen van de rijbewijzen heren en denk er aan:
Actief interacteren met je instructeur!
En bij het afrijden niet buiten de bebouwde kom proberen om tegenliggende vrachtwagens naar de rechterkant van de weg te dwingen door de buitenbocht te nemen
quote:Enorm strak, jammer dat mijn motorfiets niet in dermate conditie is dat ik er voor de lol op zou gaan rijden :-)
Op vrijdag 16 mei 2003 09:02 schreef superbossy het volgende:
Goed, bij deze een poging van mij om animo te polsen. Ik heb ff gezocht naar een eventuele meets van PTA en er kwam er maar 1 uit. Aangezien dat meer een algemene meet is en ik tegen die tijd nog op de antillen zit te chillen een initiatief van mijn kant, speciaal voor de motorrijders onder ons.Zijn er mensen die zin hebben om een weekend of weekdeel op pad te gaan gedurende de zomervakantie? De invulling en vaststelling van eventuele data daarvan gebeurt dan natuurlijk in democraties overleg, alhier...ofzo!
Vind je het een strak plan om in de zomervakantie naar de ardennen te blazen of heb je een ander geweldig voorstel, voel je je aangesproken omdat je wel zin wel om met een groep(je) fokkers stevig wat kilometers op de klok te zetten? Laat dan wat van je horen!
Vandaag mijn zus aan de gsm gehad en die wil ook graag mee met haar eigen motor ![]()
Hoe meer zielen hoe meer ..
quote:ik zou eventueel zat. 30 aug. kunnen.
Op zaterdag 9 augustus 2003 14:06 schreef superbossy het volgende:
Die aantal data gaat nog lastig worden ook. Is er animo voor 30 of 31 augustus?
Maar kan meestal alleen zaterdags... ![]()
Laat de plannen maar weten!
------
RampeStamp Cross-t in omgeving Alkmaar op z'n CBR600tje .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |