abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2003 @ 17:14:51 #101
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_13142950
Goeie ervaringen met Stonedking. Geen problemen met de afhandeling en mooi verpakt verstuurd.
Tevreden
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zondag 14 september 2003 @ 11:00:03 #102
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_13155215
Goede ervaring met Oksel: [TK/TR]Nintendo [8/16/64BITS] Stuff..

Snelle afwikkeling, de N64 games goed ontvangen, ik ben zeer tevreden!

Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_13191573
quote:
Op zondag 14 september 2003 11:00 schreef Blue-eyes het volgende:
Goede ervaring met Oksel: [TK/TR]Nintendo [8/16/64BITS] Stuff..

Snelle afwikkeling, de N64 games goed ontvangen, ik ben zeer tevreden!

pi_13205981
Playstation 2 gekocht van Deadbeaf.
Snelle afhandeling per mail, geld overgemaakt en snel de PS2 ontvangen. Zag er allemaal zeer netjes uit.

Prima geregeld

pi_13206157
Ik had 2 spellen gereserveerd bij LennartB, maar tot op heden heb ik ze nog niet ontvangen.
Ik heb voor mijn vakantie nog een mailtje naar hem gestuurd waarin hij bevestigde dat hij ze eind augustus op zou sturen, maar ik heb dus nog niets gekregen.

[TK]xbox

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 16 september 2003 @ 16:49:42 #106
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_13212281
Kan er niet een soort zwarte en witte lijst komen? Lijkt mij wel handig eigenlijk
Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_13225399
[TK] [TR]xboxgames "te koop/te ruil"
Xbox-spellen gekocht van mcsta, snel verstuurd en netjes verpakt, ben er erg blij mee

[TK] Spellen PS2 en GameCube
GameCube-spel opgehaald bij thesnake voor een leuke prijs

woensdag 17 september 2003 @ 12:36:31 #108
3970 Maf
is soms best wel serieus
pi_13232970
[TK] 3 DVD's
ZEER SLECHTE ervaring met moorkoppie.
In topic gezegd dat ik een DVD zou overnemen, omdat ik niet binnen een half uur mail (wat niet mogelijk was vanuit mijn kant) zet hij de DVD gewoon weer in de verkoop en verkoopt hij ze aan iemand anders.

En wederom een zeer GOEDE ervaring met detulp050 met zijn verkoop van DVD's

If someone comes at you with a knife, you take a gun, if someone puts one of your men in the hospital, you put one of his in the morgue. That's the chicago way.<P>
pi_13234769
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 23:29 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
[TK] [TR]xboxgames "te koop/te ruil"
Xbox-spellen gekocht van mcsta, snel verstuurd en netjes verpakt, ben er erg blij mee
Dankje ik vond het contact erg leuk en heb tot nu toe ook nog geen nare dingen meegemaakt met aan en verkopen via fok /tweakers

[TK] Spellen PS2 en GameCube
GameCube-spel opgehaald bij thesnake voor een leuke prijs

een dag niet gefokt is een dag niet geleefd
  vrijdag 19 september 2003 @ 14:15:51 #110
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_13288277
Zeer goede ervaring met moorkoppie. Dvd gekocht en binnen enkele dagen in huis .
Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_13296838
Goede ervaring met kaio. Gsm (Sony cmd-z7) van hem gekocht en alles was goed afgehandeld. Reageerde snel op mail en het pakketje kwam goed ingepakt aan. Alles dik in orde.
......
pi_13313931
Het systeem met de ervaringen gaat in eerste instantie een klein beetje op de schop, in later instantie een boel op de schop. De eerste wijziging wordt de wijze van beoordelen:

Wat is de bedoeling?

[i]Je mening geven gaat nu op een standaard manier, waarbij je een aantal pluspunten of minpunten aan kunt geven. Je kunt minimaal 2 minpunten geven of maximaal 2 pluspunten:
Dit doe je door de volgende smileys te gebruiken:
= 1 minpunt
= 2 minpunten

Daarnaast kun je een korte toelichting geven op je ervaringen met de koper of verkoper. Dit doe je door eerst de link naar het topic te geven en daarna je ervaring kort en bondig weer te geven.
Je post komt er als volt uit te zien:

quote:
Solomon
[link] zeer tevreden over transactie, goede communicatie, goede verzending.
In een nog te maken topic worden deze reacties verwerkt met links naar de betreffende ervaringen. Dit komt er dan in het geval van Solomon (bij meerdere positieve ervaringen)zo uit te zien:
quote:
Solomon[b] (6p)
[link naar ervaring, dus jouw post]
[link naar ouder ervaringen van anderen]
Bij een negatieve ervaring wordt het dus:
quote:
[b]DeTulp050
(4min & 1p)
[link naar negatieve ervaring]
[link naar positieve ervaring]
In 1e instantie komen dus in dit topic alleen nog maar de ervaringen te staan, maar binnen enkele weken is er een topic waar dit puntensysteem in 1 reactie staat. Beide moderators kunnen zo de post aanpassen en de punten en ervaringen bij elke user aanpassen.

Let wel: dit is een proef !
Kritiek, feedback, vragen over dit proefsysteem ? SVP in V&A Feedback

[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 20-09-2003 15:43]

pi_13342532
Chirma

[TK] Ericsson T65 (GPRS) ondanks de belofte om te mailen nooit mail gehad en er word ook niet meer gereageerd

detulp050

[TK] 30 DVD's [r2] [zgan] alles ging zoals het hoort dvd in zo goed als nieuw staat maw zeer tevreden

eten!!!
pi_13343088
Staat verwerkt in het ervaringenarchief
pi_13344393
quote:
Op zondag 21 september 2003 20:26 schreef janatwork het volgende:
Chirma

[TK] Ericsson T65 (GPRS) ondanks de belofte om te mailen nooit mail gehad en er word ook niet meer gereageerd

Lekker.. Er is geeneens sprake geweest van een daadwerkelijke transactie
pi_13344438
Ik zat er ook aan te denken, maar een niet gelukte aankoop is op zich ook een slechte ervaring toch ?
Ik zal nog even kijken of en hoe ik dat laat staan.
pi_13344568
Besloten, samen met Solomon, om een niet geslaagde transactie niet mee te laten tellen in het puntenaantal, maar wel de notitie te laten zien.
pi_13355815
http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=61594

Deze user niet vertrouwen!

Hij komt UITEINDELIJK na dreiging v/d politie zijn deal na. Veel gekloot!

pi_13355898
quote:
Op maandag 22 september 2003 12:20 schreef Oksel het volgende:
http://forum.fok.nl/search.php?on=user&search=61594

Deze user niet vertrouwen!

Hij komt UITEINDELIJK na dreiging v/d politie zijn deal na. Veel gekloot!

[V&A CENTRAAL] Ervaringentopic I
pi_13382426
[TK] 30 DVD's [r2] [zgan]

vijf dvd' s ontvangen, in vrijwel perfecte staat, zoals beloofd. goeie, snelle communicatie.

pi_13384180
Bijgewerkt.
  donderdag 25 september 2003 @ 09:44:17 #122
40969 Boldguy
hips lie, horses don't...
pi_13427837
Ik vind dat verkooptopics soms snel verdwijnen, dus de techniek van geen reactie naar onder is erg snel, misschien moeten er 2 bladzijde gemaakt worden en na een week geen reactie laten zakken naar beneden....
pi_13428234
Boldguy: Op dit moment verdwijnt een topic na 5 dagen, maar de topicstarter of een geinteresseerde kan het topic weer bovenaan zetten door een simpele reactie. Ik zal eens kijken of het paginasysteem eigenlijk wel mogelijk is voor een indexpagina
Overigens kun je dit soort dingen beter in Feedback zetten
  zaterdag 27 september 2003 @ 21:46:27 #124
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_13486267
Zeer goede ervaring met Yvonne!!!
Keurige boeken voor een goedkope prijs en ook nog voor de deur afgeleverd. Fantastisch.
Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
pi_13494217
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 21:46 schreef Cesarino het volgende:
Zeer goede ervaring met Yvonne!!!
Keurige boeken voor een goedkope prijs en ook nog voor de deur afgeleverd. Fantastisch.
[V&A CENTRAAL] Ervaringentopic I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')