R-e-n-e
zeer goed om zaken mee te doen.
Zeer nette versterker met alle boekjes er nog bij.
Allemaal dus
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 09-12-2003 17:13]
Voor Maf een .. Heb zijn printer gekocht en die werkt ook perfect ( na enig schoonmaken
)
Reageert snel op mail, product in perfecte staat afgeleverd!
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/439390
Op donderdag 11 december 2003 18:39 schreef American_Nightmare het volgende:
Zeer goede ervaring met detulp50, ons aller modjeReageert snel op mail, product in perfecte staat afgeleverd!
![]()
![]()
quote:beetje laat, maar toch.. net zoals het spelletje
Op woensdag 3 december 2003 08:24 schreef Menyo het volgende:
Fliepke
[TR]5 Xbox games + Grote controllersNetjes in bubblewrap verstuurd, alles ziet er netjes uit. 1 dag later dan ik dacht maar dat was vantevoren verteld.
![]()
Voor fliepke
voor menyo.
Sony cd-speler gekocht van R-e-n-e.
Zeer snel en netjes geregeld.
Vrijwel in nieuwstaat en goed verpakt binnengekregen.
Zo, ChOas net uitge-
Koffie was lekker, Eagles klonken lekker... Ik hoop dat ChOas veel plezier gaat hebben aan de DAV800!
ChOas, bedankt, keurig netjes geregeld, ik hoop dat je nog heel lang met veel plezier je films en muziek kijkt en luistert!
Whehehe, ik vergat wat:
voor ChOas
[Dit bericht is gewijzigd door ElisaB op 15-12-2003 17:21]
Heb van hem Yoshi's Island gekocht en die is in goede staat bij mij aangekomen
Duurde wel wat lang maar is toch aangekomen vandaag (zal wel aan de drukte bij TPG liggen)
Zou een mod mijn laatste post daar willen verwijderen?
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 20-12-2003 10:57]
Goeie deal met devilish1980. lekker rap EMail contact, geld overgemaakt, mailtje gehad van versturing, en het ding is binnen.
Erg snel verstuurd, hij had mijn geld nog niet eens. Keurig verpakt in enorme doos met opvulsel. Cam doet het prima.
Helaas was hij wel vergeten postzegels te plakken waardoor ik bijna 6 euro bij moest betalen (verzendkosten zouden inbegrepen zijn bij de koopprijs). Jammergenoeg heb ik nooit meer wat vernomen op mijn vraag of hij de kosten nog voor zijn rekening wilde nemen.
voor LordLynx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |