Het systeem met de ervaringen gaat in eerste instantie een klein beetje op de schop, in later instantie een boel op de schop. De eerste wijziging wordt de wijze van beoordelen:
Wat is de bedoeling?
[i]Je mening geven gaat nu op een standaard manier, waarbij je een aantal pluspunten of minpunten aan kunt geven. Je kunt minimaal 2 minpunten geven of maximaal 2 pluspunten:
Dit doe je door de volgende smileys te gebruiken:
= 1 minpunt
= 2 minpunten
Solomon![]()
[link] zeer tevreden over transactie, goede communicatie, goede verzending.
quote:Bij een negatieve ervaring wordt het dus:
Solomon[b]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(6p)
[link naar ervaring, dus jouw post]
[link naar ouder ervaringen van anderen]
quote:In 1e instantie komen dus in dit topic alleen nog maar de ervaringen te staan, maar binnen enkele weken is er een topic waar dit puntensysteem in 1 reactie staat. Beide moderators kunnen zo de post aanpassen en de punten en ervaringen bij elke user aanpassen.
[b]DeTulp050![]()
![]()
![]()
![]()
(4min & 1p)
[link naar negatieve ervaring]
[link naar positieve ervaring]
Let wel: dit is een proef !
Kritiek, feedback, vragen over dit proefsysteem ? SVP in V&A Feedback
Let wel
Vragen & Kritiek op forum/moderatie horen in:
[V&A CENTRAAL] kritiek, vragen & feedback
Aanvragen van een slotje bij afgehandeld topic mag in:
[V&A CENTRAAL] Verkoopmeldingen III
Ervaringenarchief V&A
Hierin is een proef te zien, waarin met stemmen de user beoordeeld zijn. Voor beoordelen, zie in dit topic, voor resultaat zie het topic wat hierboven genoemd wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 21-09-2003 20:48]
Perfect verpakt, in goede staat. Kortom, zeer nette afhandeling van MTV. Nogmaals dank!
Heel geduldige verkoper, heeft de kaarten ruim 5 maanden voor me appart gehouden Was een klein foutje met de prijs ingeslopen, dit heeft hij netjes teruggestort
perfect
quote:wie, wat waar ?
Op dinsdag 20 mei 2003 21:56 schreef dutchmage het volgende:
ik kan het topic zo gauw niet vinden
de afhandeling was ok
het produkt iets minder.. was naar mijn mening niet precies wat ie beloofd had.. maarja....
Ik hoop in ieder geval dat de reis terug met 2 spelcomputers en een lading spellen in zijn rugtas niet al te zwaar was
perfecte deal (Y)
In ieder geval een aanleiding om eens vaker te verkopen via FOK. Of ik zelf ooit iets koop weet ik niet zeker, er staan wel interessante dingen bij, maar t blijft toch wel een gokje...
Alleen nu kan ik niet spelen omdat ik Nat PW heb.
quote:En uit dezelfde collectie van MrCaBLeGuY heb ik Mechassault ontvangen, in perfecte staat! Tape is toch wel een oplossing he
Op dinsdag 3 juni 2003 10:43 schreef Sheepcidus het volgende:
MrCaBLeGuY, ik heb Battle Engine Aquila van je in perfecte staat binnen gekregen, met bubbeltjeswrap.Alleen nu kan ik niet spelen omdat ik Nat PW heb.
Zeer goede ervaring met L31P0, verzendkosten goed geregeld en alles was ontzettend goed ingepakt, zodat er niks kapot is gegaan/had kunnen gaan.
L31P0, bedankt!
Bedankt heren voor de verkoop.
Max
[TKA] The Thing dvd (widescreen, dd 5.1)
Ook prima ervaring, DVD is in nieuwstaat en was prima verpakt (zelfs met extra plastic om ervoor te zorgen dat de DVD niet los raakt in zijn doosje).
Via [CENTRAAL]Euromunten ruil/koop topic (2) 1 en 2 eurocent gekocht. Na betaling lagen deze muntjes de volgende dag bij een vriend in Nederland in de brievenbus. Hij was blij met de staat van de muntjes, en heeft nu zijn verzameling compleet
Bedankt allemaal!
Hierop had ik toch echt het hoogste bod en alsnog niet gekregen. Nu moet ik toegeven dat mijn redenen voor het hebben van het petje niet 100% integer waren maar ik was wel oprecht en wilde het petje kopen.
Ik neem aan dat de verkoper zelf mag kiezen aan wie hij verkoopt maar ik wil hierbij toch graag klacht aantekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |