abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10459529
In dit topic kun je je ervaringen met betrekking tot de koop/verkoop via V&A delen met de rest. Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn van harte welkom.

Het systeem met de ervaringen gaat in eerste instantie een klein beetje op de schop, in later instantie een boel op de schop. De eerste wijziging wordt de wijze van beoordelen:

Wat is de bedoeling?

[i]Je mening geven gaat nu op een standaard manier, waarbij je een aantal pluspunten of minpunten aan kunt geven. Je kunt minimaal 2 minpunten geven of maximaal 2 pluspunten:
Dit doe je door de volgende smileys te gebruiken:
= 1 minpunt
= 2 minpunten

Daarnaast kun je een korte toelichting geven op je ervaringen met de koper of verkoper. Dit doe je door eerst de link naar het topic te geven en daarna je ervaring kort en bondig weer te geven.
Je post komt er als volt uit te zien:

quote:
Solomon
[link] zeer tevreden over transactie, goede communicatie, goede verzending.
In een nog te maken topic worden deze reacties verwerkt met links naar de betreffende ervaringen. Dit komt er dan in het geval van Solomon (bij meerdere positieve ervaringen)zo uit te zien:
quote:
Solomon[b] (6p)
[link naar ervaring, dus jouw post]
[link naar ouder ervaringen van anderen]
Bij een negatieve ervaring wordt het dus:
quote:
[b]DeTulp050
(4min & 1p)
[link naar negatieve ervaring]
[link naar positieve ervaring]
In 1e instantie komen dus in dit topic alleen nog maar de ervaringen te staan, maar binnen enkele weken is er een topic waar dit puntensysteem in 1 reactie staat. Beide moderators kunnen zo de post aanpassen en de punten en ervaringen bij elke user aanpassen.

Let wel: dit is een proef !
Kritiek, feedback, vragen over dit proefsysteem ? SVP in V&A Feedback

Let wel

Vragen & Kritiek op forum/moderatie horen in:
[V&A CENTRAAL] kritiek, vragen & feedback

Aanvragen van een slotje bij afgehandeld topic mag in:
[V&A CENTRAAL] Verkoopmeldingen III

Ervaringenarchief V&A
Hierin is een proef te zien, waarin met stemmen de user beoordeeld zijn. Voor beoordelen, zie in dit topic, voor resultaat zie het topic wat hierboven genoemd wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door detulp050 op 21-09-2003 20:48]

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  zaterdag 17 mei 2003 @ 11:12:33 #2
39446 303
(C) Roland
pi_10489250
Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling van [TK] diverse films op VHS

Perfect verpakt, in goede staat. Kortom, zeer nette afhandeling van MTV. Nogmaals dank!

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  dinsdag 20 mei 2003 @ 21:45:00 #3
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_10572810
uitkijken met devilish1980 , heeft mij een oncompleet star trek model verkocht. Zegt dat hij zelf ook niet meer onderdelen heeft gekregen. Reageert niet meer op mijn e-mails.

[TK] Star Trek modellen

Live from the USA
  dinsdag 20 mei 2003 @ 21:54:25 #4
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_10573085
[TK] magic the gatherting, mm, py, sh; dozen

Heel geduldige verkoper, heeft de kaarten ruim 5 maanden voor me appart gehouden Was een klein foutje met de prijs ingeslopen, dit heeft hij netjes teruggestort

perfect

Live from the USA
pi_10573143
ik kan het topic zo gauw niet vinden
de afhandeling was ok
het produkt iets minder.. was naar mijn mening niet precies wat ie beloofd had.. maarja....
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 21 mei 2003 @ 10:29:24 #6
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_10580009
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:56 schreef dutchmage het volgende:
ik kan het topic zo gauw niet vinden
de afhandeling was ok
het produkt iets minder.. was naar mijn mening niet precies wat ie beloofd had.. maarja....
wie, wat waar ?
pi_10626573
Een beetje laat maar toch nog:
Nav dit topic (wat niet dicht mag )
[GEZ/TR] 350+ games voor 11 verschillende systemen
Een hele leuke ruil gedaan met Patvs. Ik zijn Dreamcast, hij mijn (lees ex) Saturn. Ondanks een paar kleine oneffenheidjes in de deal (communicatie mistapje onder andere) ben ik heel erg tevreden.

Ik hoop in ieder geval dat de reis terug met 2 spelcomputers en een lading spellen in zijn rugtas niet al te zwaar was

vrijdag 23 mei 2003 @ 12:41:27 #8
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_10626813
3 nes games van rijstnatie gekocht. geen communicatie problemen. geld overgemaakt. netjes bevesteging van ontvangst geld en meteen games op de post. volgende dag binnen. goed verpakt.

perfecte deal (Y)

>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
  zaterdag 31 mei 2003 @ 00:07:32 #9
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_10782988
[TK] Gamecube Zwart 2 Cntrlers Vanmiddag opgehaald bij M1st en even kunnen bekijken. Keurig meegegeven en erg vriendelijk.
Aanrader om zaken mee te doen.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  maandag 2 juni 2003 @ 09:16:57 #10
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_10819842
Ik heb vrijdag mn eerste transactie gedaan via FOK. Van mijn kant was het een geslaagde ervaring, ik heb mn oude nokia verkocht. Erg leuke gozer, we hebben nog 2 uur zitten babbelen. Ik hoop dat hij nog lang plezier heeft van de foon!

In ieder geval een aanleiding om eens vaker te verkopen via FOK. Of ik zelf ooit iets koop weet ik niet zeker, er staan wel interessante dingen bij, maar t blijft toch wel een gokje...

liever voor achter dan hoog nietwaar?
pi_10832879
Ik ben een topverkoper
[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
  dinsdag 3 juni 2003 @ 10:43:24 #12
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_10846594
MrCaBLeGuY, ik heb Battle Engine Aquila van je in perfecte staat binnen gekregen, met bubbeltjeswrap.

Alleen nu kan ik niet spelen omdat ik Nat PW heb.

Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 3 juni 2003 @ 13:29:21 #13
11783 _Abu_
Domum eamus
pi_10850259
[TK] Friends dvd Serie 1 Serie 1 van Friends laten ophalen door mijn zusje in groningen bij detulp050. Prima en vlot verlopen hoorde ik van haar. Mooi dus!
Insanus sum
  woensdag 4 juni 2003 @ 08:38:44 #14
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_10870736
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 10:43 schreef Sheepcidus het volgende:
MrCaBLeGuY, ik heb Battle Engine Aquila van je in perfecte staat binnen gekregen, met bubbeltjeswrap.

Alleen nu kan ik niet spelen omdat ik Nat PW heb.

En uit dezelfde collectie van MrCaBLeGuY heb ik Mechassault ontvangen, in perfecte staat! Tape is toch wel een oplossing he
Alleen kan ik ook niet spelen, omdat ik het veel te druk heb
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  woensdag 4 juni 2003 @ 09:14:39 #15
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_10871135
Ik heb ooit hiero van dennismoore een mp3 speler gekocht.
Afgesproken op station enschede.. ik was er alleen een uur te vroeg.. ik hem bellen waar hij bleef.. maar gellukig hij was bereid om eerder te komen..
Compleet blabla werkend blabla
hijs nu wel stuk omdat ik er te ruig mee ben omgegaan maargoed..
pi_10876442
[TK] PC onderdelen

Zeer goede ervaring met L31P0, verzendkosten goed geregeld en alles was ontzettend goed ingepakt, zodat er niks kapot is gegaan/had kunnen gaan.

L31P0, bedankt!

pi_11124695
Een mooie T68i van Nadientje, mooi via rembours gedaan. Ondanks de wat late verzending van haar kant toch zeer tevreden.

het topic

pi_11124879
Hoi, ben zeeeeeeeeeeeer blij met de 2 pokemon-spelletjes die ik gekocht heb via FOK!! Ook met de 2 cd's van de klubbheads ben ik zeer tevreden...

Bedankt heren voor de verkoop.

Max

pi_11148782
Patch: (betrouwbaar en vriendelijk)
DuncanVR6: ook erg goed mee gehandeld.

dank u beide

pi_11175443
MrCaBLeGuY:
Door wat dingen die er fout zijn gegaan(fout van TPGpost) waar hij dus niks aan kon doen heeft het iets langer geduurd.
Maar verder ging het prima. Communicatie verliep prima
pi_11197184
pcmdia lan kaart gekocht van tazmanian!!

[GEZ] pcmidia lankaart

prima geregeld, via fok en mail. Netjes op tijd etc.

vrijdag 20 juni 2003 @ 11:58:46 #22
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11242400
[TK] Cordless desktop
Morpheus_at_work snel betaalt en goed afgehandelt
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_11242438
HomerJ Cordlessdeskop : netjes verzonden , goede staat aangekomn
  Moderator zaterdag 21 juni 2003 @ 14:12:25 #24
45833 crew  Fogel
pi_11267926
[GEZ]Het bordspel "Targui"
Het spel is gisteren aangekomen (internationale pakketpost duurt lang), het was goed ingepakt maar door lompe behandeling is de post is de bovenkant van de doos een beetje ingedeukt (geen probleem dus). De inhoud was zo goed als nieuw, compleet, en ik heb er al lekker een potje mee gespeeld
Al met al was het een snelle, goede afhandling.

[TKA] The Thing dvd (widescreen, dd 5.1)
Ook prima ervaring, DVD is in nieuwstaat en was prima verpakt (zelfs met extra plastic om ervoor te zorgen dat de DVD niet los raakt in zijn doosje).

Via [CENTRAAL]Euromunten ruil/koop topic (2) 1 en 2 eurocent gekocht. Na betaling lagen deze muntjes de volgende dag bij een vriend in Nederland in de brievenbus. Hij was blij met de staat van de muntjes, en heeft nu zijn verzameling compleet

Bedankt allemaal!

I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  zondag 22 juni 2003 @ 22:45:12 #25
56821 beyond_cool
Whosa numbah one now? LUIGI
pi_11302279
[TK] Cap met handtekening van Jos Verstappen.

Hierop had ik toch echt het hoogste bod en alsnog niet gekregen. Nu moet ik toegeven dat mijn redenen voor het hebben van het petje niet 100% integer waren maar ik was wel oprecht en wilde het petje kopen.

Ik neem aan dat de verkoper zelf mag kiezen aan wie hij verkoopt maar ik wil hierbij toch graag klacht aantekenen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')