quote:Ja, dat wist ik wel, maar de grotere bands, komen op de main stage, of niet? Als dan een vette punk band en een andere grote band tegelijk spelen, dan wordt het kiezen.
Op dinsdag 8 juli 2003 18:57 schreef - het volgende:[..]
[..]pukikelpop heeft dit jaar 6 podia, maar ze verdelen het zo'n beetje per genre, punk heeft een appart podium, dus jij kunt aan je intresse vooral voor punkmuziek waarschijnlijk wel naar het meeste/alles wat je wilt zien toe
quote:als ik A-F persé wil zien ga ik wel naar de melkweg, voor mij word dat dus LB
Op dinsdag 8 juli 2003 22:36 schreef crN het volgende:
Als Anti-Flag tegelijk speelt met bijv Limp Bizkit, dan weet ik het wel.
(A-F dus).
Ik zelf zou wel Anti-Flag gaan kijken als ze tegelijk komen, gewoon omdat ik de muziek net iets beter vind.
A-F für mich.
quote:Nou dat hoeft van mij niet, geen opa's op Pukkelpop.
Op donderdag 10 juli 2003 20:31 schreef - het volgende:
het gerucht gaat over ozzy osbourne, ik denk het zelf eerlijk gezegd niet, want wat heeft die man nog op een festival te zoeken (dat hij niet zelf organiseert)? ok, zijn dochter misschien, maar dan houd het ook ver op.. zou volgens mij wel vrij uniek zijn, vader en dochter afzonderlijk op hetzelfde, zo grote, festival
quote:Ik dacht alleen Belgie, tenminste daar ga ik vanuit omdat het festival in Belgie is , zeker weten doe ik t dus niet
Op vrijdag 11 juli 2003 00:51 schreef crN het volgende:
Is het trouwens ook gratis met de trein reizen in Nederland of geldt dat alleen in Belgie?
quote:ach OVkaart is dan al mooi weer geldig
Op vrijdag 11 juli 2003 01:28 schreef Ils het volgende:[..]
Ik dacht alleen Belgie, tenminste daar ga ik vanuit omdat het festival in Belgie is , zeker weten doe ik t dus niet
quote:Alleen Belgique.
Op vrijdag 11 juli 2003 00:51 schreef crN het volgende:
Is het trouwens ook gratis met de trein reizen in Nederland of geldt dat alleen in Belgie?
quote:19,60 euro, via Maastricht
Op vrijdag 11 juli 2003 01:36 schreef Ils het volgende:
oja ik moet ook nog terug, hmpf van de grens van Nederland naar Groningen wat zou dat kosten( met 40% )
Ik ga maar eens even mijn papa lief aankijken dan
19,20 euro, via Roosendaal
vandaag kaarten opgehaald bij het postkantoor
quote:ik ook, campings gaan om 12 uur open. ik vertrek waarschijnlijk rond 12 uur dus 5/6 uur op pukkelpop...
Op zaterdag 12 juli 2003 00:03 schreef Ixnay het volgende:
Ik ga op woensdag naar Pukkelpop.
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 09:41 schreef Ixnay het volgende:
En hoe laat gaan de campings dicht?
Hopelijk op zondag, want op zaterdag haal ik het niet meer tot thuis.
lijkt me wel ja.. denk wel dat ze rekening houden met nederlandse bezoekers
quote:Volgens mij zijn ze daar net zo blij met Nederlanders.
Op zaterdag 12 juli 2003 11:43 schreef superheist het volgende:[..]
lijkt me wel ja.. denk wel dat ze rekening houden met nederlandse bezoekers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |