Geweldig!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:26 schreef Biotje het volgende:
[....]
As for souls entering hell, lets look at the different religions that exist in the world today. Some of these religions state that if you are not a member of their religion, you will go to hell. Since, there are more than one of these religions and people do not belong to more than one religion, we can project that all people and all souls go to hell.
ASO Algemeen Secundair Onderwijs (Latijn, moderne, wetenschappen enzo)quote:Op donderdag 15 mei 2003 21:01 schreef Kleibintje het volgende:
Waarom staat er tso en aso bij een paar van die dingen?
En nog iets, komt dit uit België? Niet omdat het domme antwoorden zijn, die zijn er in Nederland ook zat, ik heb er ook wel een handje van soms.
Maar omdat er staat dat er iets uit een Frans examen komt + de schrijfstijl, dat is anders dan bij ons.
Ghehehe schitterend. Wel typisch Nederlands. Beginnen heel stoer in een andere taal en komen dan met een totaal Nederlands woord. En als de buitenlander het niet begrijpt dan zegt ie het gewoon wat harderquote:Op donderdag 22 mei 2003 12:36 schreef The_Tankgirl het volgende:
Het heeft niets met examens te maken, maar wel met Engels..
Mijn pa kan niet zo goed Engels.. En wij waren gastgezin voor 2 Poolse jongens.. Toen wij gingen eten, toen zaten zij elkaar aan te kijken, omdat ze iets (volgens mij) niet lekker vonden. Toen zei mijn pa (gebrekkig Engels) :
If joe doont vind it lekker, joe ken let it staan hoor
Wouden????? Dat zijn grote bossen.quote:Op dinsdag 20 mei 2003 22:32 schreef kohinoor het volgende:
Ze zat in de 2e klas en werkte in een zaak die huishoudelijke artikelen verkocht waaronder ook serviezen. Op een dag kwam er een stel Engelsen binnen en je raadt het al, die wouden een servies kopen. Dus mijn moeder werd erbij gehaalt (zij spraak het beste engels, moet je nagaan) en die moet ze dus dat hele servies laten zien. Ging allemaal goed: "that are the dises, that are the cups blabla" Tot bij de boterfloot:
idd... wat zijn wij nederlanders soms toch domme mensen....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:25 schreef Frenkie het volgende:
En als de buitenlander het niet begrijpt dan zegt ie het gewoon wat harder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |