quote:Waarom zit je dan telkens te herhalen dat het zogenaamd zon VBertje was en hij discrimineerde boehoe <
Op donderdag 15 mei 2003 20:12 schreef spooky1234 het volgende:[..]
ok ik heb het al een keer gelezen.. en je zegt het weer? what the fuk is ur problem dude? Denk je dat je grappig bent ofzo? Ten eerste ben je nou al voor de 2e keer zwaar offtopic en ten 2e ben je helemaal nie grappig.
Wil je een serieus antwoord? AEL is een uitermate trieste groepering, misschien ook best gevaarlijk zelfs. Ik wil er ook nix mee te maken hebben bovendien ben ik zelf geen marokkaan en al helemaal niet religieus en for your information ik stem altijd VVD.
Triest ventje zeg.. tjonge jonge
Voor buitenlanders gelden andere regels, en ja die moeten altijd gelijk betalen. Moest ik ook in Belgie, koste me 14.000 BF. Dat gejank om discriminatie altijd komt me me strot uit
quote:Whahaha helemaal offtopic:
Op donderdag 15 mei 2003 20:42 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
http://www.adformatie.nl/images/9153.mpg
Wat een supersig, die reclame is de bom! Vooral als die jongen power geeft en hij z'n vuist vast pakt. Hahhahaha
quote:telkens te herhalen? 2 keer is niet telkens en bovendien 2e keer was geen herhaling maar een relevante schets van een verschil tussen een knappe vriendelijke belgische agentE en een vb stuckup klootzak.
Op donderdag 15 mei 2003 20:42 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Waarom zit je dan telkens te herhalen dat het zogenaamd zon VBertje was en hij discrimineerde boehoe <
Voor buitenlanders gelden andere regels, en ja die moeten altijd gelijk betalen. Moest ik ook in Belgie, koste me 14.000 BF. Dat gejank om discriminatie altijd komt me me strot uit
En onterecht gejank over discriminatie wordt ik ook misselijk van.. van die marrokkaantjes die een discotheek voor de rechter slepen wegens discriminatie omdat ze geweigerd worden, dat slaat nergens op want het is nou eenmal zo dat er veel van die gasten ruzie en rotzooi met zich meebrengen... Dit is net weer IETSJE anders vind je niet? We wonen in EU.. en waarom moet je als lid van een ander EU-staat bijna dubbele betalen van wat een Belg moet betalen?? Het is toch niet onterecht dat ik hier van discriminatie spreek?
En als je vindt dat ik maar wat zit te janken en klagen over nix kijk dan naar een gemiddeld klaagbak topic hier.. mensen zeuren over dat iemand voorpiepte in de supermarkt of dat bioscoopkaartjes voor een blockbuster voortaan 1 euro duurder zijn bij premiere ofzo... Dan vind ik dit toch best terecht iets om eens goed over verontwaardigt te zijn..
Kijk als jij nou ergens mee zit (en je ziet duidelijk ergens mee) ga daar dan eens wat aan doen en zoek de juiste topic om je opmerkingen van "ga bij AEL huilen" te plaatsen... this is THE wrong topic voor die opmerkingen van je.
quote:Dat hoor ik trouwens vaker in Belgie.
Op donderdag 15 mei 2003 19:56 schreef spooky1234 het volgende:mijn broertje had een of andere vlaamsblok hufter die ook nog eens extra hufterig deed tegen een marokkaans-nederlandse vriend van hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |