abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10459526
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:12 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

ok ik heb het al een keer gelezen.. en je zegt het weer? what the fuk is ur problem dude? Denk je dat je grappig bent ofzo? Ten eerste ben je nou al voor de 2e keer zwaar offtopic en ten 2e ben je helemaal nie grappig.

Wil je een serieus antwoord? AEL is een uitermate trieste groepering, misschien ook best gevaarlijk zelfs. Ik wil er ook nix mee te maken hebben bovendien ben ik zelf geen marokkaan en al helemaal niet religieus en for your information ik stem altijd VVD.

Triest ventje zeg.. tjonge jonge

Waarom zit je dan telkens te herhalen dat het zogenaamd zon VBertje was en hij discrimineerde boehoe <

Voor buitenlanders gelden andere regels, en ja die moeten altijd gelijk betalen. Moest ik ook in Belgie, koste me 14.000 BF. Dat gejank om discriminatie altijd komt me me strot uit

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
  donderdag 15 mei 2003 @ 20:46:31 #27
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_10459631
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:42 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

http://www.adformatie.nl/images/9153.mpg

Whahaha helemaal offtopic:

Wat een supersig, die reclame is de bom! Vooral als die jongen power geeft en hij z'n vuist vast pakt. Hahhahaha

Signature:
Max. 4 regels
  donderdag 15 mei 2003 @ 20:56:30 #28
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_10459848
Ontopic graag.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  donderdag 15 mei 2003 @ 21:10:08 #29
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_10460099
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 20:42 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Waarom zit je dan telkens te herhalen dat het zogenaamd zon VBertje was en hij discrimineerde boehoe <

Voor buitenlanders gelden andere regels, en ja die moeten altijd gelijk betalen. Moest ik ook in Belgie, koste me 14.000 BF. Dat gejank om discriminatie altijd komt me me strot uit

telkens te herhalen? 2 keer is niet telkens en bovendien 2e keer was geen herhaling maar een relevante schets van een verschil tussen een knappe vriendelijke belgische agentE en een vb stuckup klootzak.

En onterecht gejank over discriminatie wordt ik ook misselijk van.. van die marrokkaantjes die een discotheek voor de rechter slepen wegens discriminatie omdat ze geweigerd worden, dat slaat nergens op want het is nou eenmal zo dat er veel van die gasten ruzie en rotzooi met zich meebrengen... Dit is net weer IETSJE anders vind je niet? We wonen in EU.. en waarom moet je als lid van een ander EU-staat bijna dubbele betalen van wat een Belg moet betalen?? Het is toch niet onterecht dat ik hier van discriminatie spreek?

En als je vindt dat ik maar wat zit te janken en klagen over nix kijk dan naar een gemiddeld klaagbak topic hier.. mensen zeuren over dat iemand voorpiepte in de supermarkt of dat bioscoopkaartjes voor een blockbuster voortaan 1 euro duurder zijn bij premiere ofzo... Dan vind ik dit toch best terecht iets om eens goed over verontwaardigt te zijn..

Kijk als jij nou ergens mee zit (en je ziet duidelijk ergens mee) ga daar dan eens wat aan doen en zoek de juiste topic om je opmerkingen van "ga bij AEL huilen" te plaatsen... this is THE wrong topic voor die opmerkingen van je.

I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  vrijdag 16 mei 2003 @ 08:56:25 #30
47400 De-Boswachter
Spritz mich im mund....
pi_10466400
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:56 schreef spooky1234 het volgende:mijn broertje had een of andere vlaamsblok hufter die ook nog eens extra hufterig deed tegen een marokkaans-nederlandse vriend van hem.
Dat hoor ik trouwens vaker in Belgie.
Het schijnt daar erg gevoelig te liggen. Maw, iedereen die er niet uitziet als een 10e generatie belg (vraag me niet hoe die moeten uitzien, maar goed.....) heeft daar per definitie een paar strepen minder
En voor de rest, het sux van die boete, hij had jullie gewoon moeten matsen, klaar.
Maarja, zucht........ Tis nu te laat he......
In het bos daar zijn de ..........
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')