Het enige nadeel aan deze boxen is dat ze erg prijzig zijn maar wibi soerjadi heeft er bijvoorbeeld 27 in zijn huis staan!
Nou ja laat me weten wat jullie ervan vinden
quote:heb je deze boxen wel eens gehoord?
Op donderdag 15 mei 2003 12:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik vind de Marantz toch veel beter klinken
Maar idd wordt deze speaker echt al heel lang hoog geprezen.
quote:Kijk die begrijpt het
Op donderdag 15 mei 2003 12:23 schreef wierdo6 het volgende:
Lol, ik heb ooit een test gezien. Er werd een gulden de zijkant bovenop gebalanceerd en hij viel bij vol vermogen nog niet om. Dat noem ik nog eens trillingen door geven aan lucht.Maar idd wordt deze speaker echt al heel lang hoog geprezen.
quote:The blind leading the blind....
Op donderdag 15 mei 2003 12:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik vind de Marantz toch veel beter klinken
Moet je toch eens naar dit soort speakers gaan luisteren, is wel degelijk een wereld van verschil.
Ik ken ze zelf niet, maar wel andere speakers van nederlandse bodem: http://www.jkacoustics.nl
Schijnen ook erg lekker te klinken.
M'n vader had zo'n zelfinelkaar zet gekocht, dat is een stukje goedkoper dan ze helemaal kant en klaar uit de winkel halen. Er komt echt geweldig geluid uit!!
quote:Tuurlijk anders kan ik toch geen oordeel geven
Op donderdag 15 mei 2003 12:22 schreef Pretzel het volgende:heb je deze boxen wel eens gehoord?
quote:Ik ben jaloers
Op donderdag 15 mei 2003 12:28 schreef Mister_Slide het volgende:
Wij hebben thuis Pied PipersM'n vader had zo'n zelfinelkaar zet gekocht, dat is een stukje goedkoper dan ze helemaal kant en klaar uit de winkel halen. Er komt echt geweldig geluid uit!!
quote:ok
Op donderdag 15 mei 2003 12:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:[..]
Tuurlijk anders kan ik toch geen oordeel geven
over kwaliteit gesproken
Maar 2 vrienden van me hebben die boxen elk gewoon simpel 2, maar een MASTER geluid ja!
lekker hoor!
quote:Zijn huis staat te koop en z'n vrouw is vreemd gegaan. Wibi blijkt een volwassen klein kind te zijn
Op donderdag 15 mei 2003 12:17 schreef Pretzel het volgende:
maar wibi soerjadi heeft er bijvoorbeeld 27 in zijn huis staan!
Magoed, deze speakers zijn bekend ja en van goede kwaliteit. Heb alleen nog niet kunnen beoordelen wat ik er van vind helaas.
B&O Beolab 8000, mega geluid
Leuk voor de buren
quote:Voor de buren? Leuk voor de wijk bedoel je!
Op donderdag 15 mei 2003 16:37 schreef kroegtijger het volgende:
For audiences up to 2500 people
[..]
Leuk voor de buren
quote:Ahja, dus wij lezen de website en kunnen daarna oordelen over hoe speakers klinken. Funny. Wel handig dat ze zo hoog zijn, dan zit de tweeater/midrange speaker iig zeker op oorhoogte.
Op donderdag 15 mei 2003 12:17 schreef Pretzel het volgende:
[afbeelding]
Het enige nadeel aan deze boxen is dat ze erg prijzig zijnmaar wibi soerjadi heeft er bijvoorbeeld 27 in zijn huis staan!
Nou ja laat me weten wat jullie ervan vinden
quote:Als er een merk is met een slechte prijs/kwaliteit/prestatie verhouding, dan is het B&O wel
B&O Beolab 8000, mega geluid
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-05-2003 17:02]
quote:hehe, noooooooooooooooooo way, komt ech nie in de buurt van Pied dinges
Op donderdag 15 mei 2003 16:04 schreef Dezz het volgende:
Geef mij deze boxen maar:
[afbeelding]B&O Beolab 8000, mega geluid
Mijn vader heeft Avalons op een Classe versterker...
Perfect geluid, je wordt gewoon misselijk als je heen en weer rent tussen je eigen Philips stereo setje en de audioset van mijn pa. *stereoset raam uitgooit *
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |