abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10446070
Nou mensen ik ben nu helemaal verkocht aan speakers van nederlandse makelaardij, ik heb laatst bij iemand naar Pied Piper speakers geluisterd, en daar komt me toch een mooie klank vanaf, tjeempie.
Ze noemen deze speakers ook wel de vleugel onder de boxen, en dat is waar, maar kennen jullie deze boxen ook of hebben jullie ook zo een fantastische ervaring met deze boxen, in elk geval ga eens kijken op www.thepiedpiper.nl en dan hoor ik ook graag van jullie wat jullie ervan vinden,

Het enige nadeel aan deze boxen is dat ze erg prijzig zijn maar wibi soerjadi heeft er bijvoorbeeld 27 in zijn huis staan!

Nou ja laat me weten wat jullie ervan vinden

Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_10446152
Die website schrikt mij af.. nooit gehoord van het merk.. maar ik zal m'n ogen open houden. Ben wel nieuwschierig.
pi_10446159
Ik vind de Marantz toch veel beter klinken
pi_10446214
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
heb je deze boxen wel eens gehoord?
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
  donderdag 15 mei 2003 @ 12:23:00 #5
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_10446218
probeer eens het merk krk.....
liever voor achter dan hoog nietwaar?
pi_10446239
Lol, ik heb ooit een test gezien. Er werd een gulden de zijkant bovenop gebalanceerd en hij viel bij vol vermogen nog niet om. Dat noem ik nog eens trillingen door geven aan lucht.

Maar idd wordt deze speaker echt al heel lang hoog geprezen.

/0
pi_10446267
Zeer goede boxen, maar ze halen het niet bij Linn Keilidh
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_10446274
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:23 schreef wierdo6 het volgende:
Lol, ik heb ooit een test gezien. Er werd een gulden de zijkant bovenop gebalanceerd en hij viel bij vol vermogen nog niet om. Dat noem ik nog eens trillingen door geven aan lucht.

Maar idd wordt deze speaker echt al heel lang hoog geprezen.

Kijk die begrijpt het
pi_10446280
Er zit alleen een maar aan. Ik zou voor elektrostaten gaan voor dat geld
/0
  donderdag 15 mei 2003 @ 12:25:31 #10
14806 CrashOne
100% compliant
pi_10446286
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:20 schreef AciD_Nightmare het volgende:
The blind leading the blind....

Moet je toch eens naar dit soort speakers gaan luisteren, is wel degelijk een wereld van verschil.

Ik ken ze zelf niet, maar wel andere speakers van nederlandse bodem: http://www.jkacoustics.nl

Schijnen ook erg lekker te klinken.

pi_10446302
ik ben ook bezitter van nl gefabriceerde speakers --> audiolab, klinken goed
het wat geweest is, maakt door samen te zijn, wat nieuws
pi_10446347
Wij hebben thuis Pied Pipers

M'n vader had zo'n zelfinelkaar zet gekocht, dat is een stukje goedkoper dan ze helemaal kant en klaar uit de winkel halen. Er komt echt geweldig geluid uit!!

Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_10446387
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:22 schreef Pretzel het volgende:

heb je deze boxen wel eens gehoord?

Tuurlijk anders kan ik toch geen oordeel geven
pi_10446429
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:28 schreef Mister_Slide het volgende:
Wij hebben thuis Pied Pipers

M'n vader had zo'n zelfinelkaar zet gekocht, dat is een stukje goedkoper dan ze helemaal kant en klaar uit de winkel halen. Er komt echt geweldig geluid uit!!

Ik ben jaloers
pi_10446451
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Tuurlijk anders kan ik toch geen oordeel geven

ok
pi_10446573

over kwaliteit gesproken

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 15 mei 2003 @ 12:43:12 #17
5702 M4SS4CR3
Dream Theater freak
pi_10446727
Ik heb zelf ook Pied Pipers, dan wel 2e hands gekocht. Maar ik ben er zeer over te spreken. Jammergenoeg is de acoustiek van m'n kamer te beroerd om er vol van te genieten
Maar er zijn voor de nieuwprijs van die dingen ook wel andere speakers te vinden die misschien wel beter klinken, en smaken verschillen natuurlijk ook. Als je voor dat geld wat gaat kopen kun je beter toch zelf wat dingen vergelijken en niet zomaar iets kopen omdat anderen zeggen dat dat het beste is. Misschien denk je daar zelf achteraf anders over
Where do we come from? Why are we here? Where do we go when we die? What lies beyond, and what lay before? Is anything certain in life?
pi_10446905
Ja ik ken die boxen, wist alleen niet dat ze zo heten!

Maar 2 vrienden van me hebben die boxen elk gewoon simpel 2, maar een MASTER geluid ja!

lekker hoor!

FOK!fotograaf donderdag 15 mei 2003 @ 12:52:24 #19
13368 NiGeLaToR
pi_10446972
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:17 schreef Pretzel het volgende:
maar wibi soerjadi heeft er bijvoorbeeld 27 in zijn huis staan!
Zijn huis staat te koop en z'n vrouw is vreemd gegaan. Wibi blijkt een volwassen klein kind te zijn

Magoed, deze speakers zijn bekend ja en van goede kwaliteit. Heb alleen nog niet kunnen beoordelen wat ik er van vind helaas.

pi_10452681
ja ok daar heb je dan wel weer gelijk in maar toch, hij lijkt me geen persoon die slechte dingen aanschaft als je kijkt naar ze Ferrari's en andere auto'tjes
pi_10452864
Geef mij deze boxen maar:

B&O Beolab 8000, mega geluid

Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_10453801
mn broer heeft ze thuis staan. puur genieten geblazen. Heb nog niet ergens anders zo'n mooi geluid gehoord, maar t is natuurlijk ook afhankelijk van wat je er verderr achter heb staan natuurlijk heh. Je kunt nog zo'n goede boxen hebben, maar als de installatie erachter brak is kun je t vergeten.
Erg mooi voor thuis-gebruik, maar zelf heb ik liever dit staan:

For audiences up to 2500 people
Total Power output: 9600W(RMS)
Included Flying Rigs
Easy transportation
Included extra frontcovers
Fiberglass painted housing
Easy stacking

Leuk voor de buren

FOK!fossiel donderdag 15 mei 2003 @ 16:51:19 #23
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_10454167
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:37 schreef kroegtijger het volgende:
For audiences up to 2500 people
[..]
Leuk voor de buren
Voor de buren? Leuk voor de wijk bedoel je!
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  donderdag 15 mei 2003 @ 16:58:00 #24
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_10454335
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:17 schreef Pretzel het volgende:
[afbeelding]
Het enige nadeel aan deze boxen is dat ze erg prijzig zijn maar wibi soerjadi heeft er bijvoorbeeld 27 in zijn huis staan!

Nou ja laat me weten wat jullie ervan vinden

Ahja, dus wij lezen de website en kunnen daarna oordelen over hoe speakers klinken. Funny. Wel handig dat ze zo hoog zijn, dan zit de tweeater/midrange speaker iig zeker op oorhoogte.
quote:
Als er een merk is met een slechte prijs/kwaliteit/prestatie verhouding, dan is het B&O wel

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-05-2003 17:02]

pi_10454393
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:04 schreef Dezz het volgende:
Geef mij deze boxen maar:
[afbeelding]

hehe, noooooooooooooooooo way, komt ech nie in de buurt van Pied dinges ...

Mijn vader heeft Avalons op een Classe versterker...
Perfect geluid, je wordt gewoon misselijk als je heen en weer rent tussen je eigen Philips stereo setje en de audioset van mijn pa. *stereoset raam uitgooit *

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')