quote:Tja dat zou ook nog kunnen, we zullen het wel zien he? Maar dat hoeft nu toch ook niet, we zijn vriendjes.
Op vrijdag 16 mei 2003 11:26 schreef Abbadon het volgende:[..]
Kijk maar uit dat ik jou niet betover
Ik krabbel nu niet terug hoor
quote:Ik ga maar weer een tijdje in de zon zitten, en bedenken wat ik nu weer met Tarran aanmoet..
Op vrijdag 16 mei 2003 11:35 schreef Amethist het volgende:
Oei Tarran heeft niet geluisterd naar zijn meester, krijgt hij nou straf?
quote:Tja hij heeft niet geluisterd en dat kan een machtige meester zoals jij toch niet hebben dat een onderdaan niet naar je luisterd?
Op vrijdag 16 mei 2003 11:36 schreef Abbadon het volgende:[..]
Ik ga maar weer een tijdje in de zon zitten, en bedenken wat ik nu weer met Tarran aanmoet..
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:33 schreef Abbadon het volgende:[..]
nee hoor..dat was de opdracht niet..je moest uitvinden van wie Nyphai de talisman gekregen had (portier dus) en die persoon nog vinden ook...en dat heb je niet gedaan, en besides, de andere talisman is niet degene die 'Abbadon' heeft....
Nou ja, verzin maar even klein strafje voor Tarran. Dan ga ik wel verder zoeken.
quote:Samaell is diep van binnen best sympathiek hoor!
Op vrijdag 16 mei 2003 11:39 schreef Amethist het volgende:[..]
Tja hij heeft niet geluisterd en dat kan een machtige meester zoals jij toch niet hebben dat een onderdaan niet naar je luisterd?
Zou hem een heel rottige taak laten uitvoeren.
Werik: Nyphai begon met een amulet (niet dé amulet)en die gaf ze aan Abbadon.....toen ging ze naar de rozenvallei, waar ze portier ontmoette en van hem dé amulet kreeg (die Samaell nu heeft)...en vervolgens moest ze van Bar naar een of andere elfenstad om de andere amulet te halen...
quote:als jullie op zoek zijn naar een amulet dan kan de questor nog lekker lang achteroverleunen. Lees maar eens terug ik heb het over geen enkel amulet gehad. LOL humor de bad people lopen weer rond als een kip zonder kop, maar wel rondbazuinen en schreeuwen dat ze de beste zijn
Op vrijdag 16 mei 2003 11:44 schreef Abbadon het volgende:[..]
en vervolgens moest ze van Bar naar een of andere elfenstad om de andere amulet te halen...
quote:Ja ja net zo sympathiek als alle andere kwaadaardige wezens op dit eiland zeker?
Op vrijdag 16 mei 2003 11:44 schreef Abbadon het volgende:[..]
Samaell is diep van binnen best sympathiek hoor!
Werik: Nyphai begon met een amulet (niet dé amulet)en die gaf ze aan Abbadon.....toen ging ze naar de rozenvallei, waar ze portier ontmoette en van hem dé amulet kreeg (die Samaell nu heeft)...en vervolgens moest ze van Bar naar een of andere elfenstad om de andere amulet te halen...
quote:steen dan....details, details!
Op vrijdag 16 mei 2003 11:53 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
als jullie op zoek zijn naar een amulet dan kan de questor nog lekker lang achteroverleunen. Lees maar eens terug ik heb het over geen enkel amulet gehad. LOL humor de bad people lopen weer rond als een kip zonder kop, maar wel rondbazuinen en schreeuwen dat ze de beste zijn
quote:broedersteen om helemaal duidelijk te zijn
Op vrijdag 16 mei 2003 11:57 schreef Abbadon het volgende:[..]
steen dan....details, details!
quote:Alles is terug te vinden, waarde Questor. De vraag is alleen, overleef je de poging?
Op vrijdag 16 mei 2003 12:03 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
broedersteen om helemaal duidelijk te zijn
Maar die krijgen jullie niet,
want niemand weet, niemand weet dat ik REPELSTEELTJE heet.Oeps verkeerde sprookje. Ahum enfin laten we het erop houden dat hij in goede bewaring is.
edit: grmbl, ik moet toch echt beter gaan opletten onder welke naam ik post...voor ik het weet staat er weer Abbadon ipv Samaell
[Dit bericht is gewijzigd door Abbadon op 16-05-2003 12:40]
quote:Ook twee postjes van mij. Nu lunchtijd
Op vrijdag 16 mei 2003 12:34 schreef Abbadon het volgende:
Zo..Samaell heeft weer gepost!...daar ben je wel even zoet mee, neem ik aan, Werik..edit: grmbl, ik moet toch echt beter gaan opletten onder welke naam ik post...voor ik het weet staat er weer Abbadon ipv Samaell
quote:Dag mysterieuze vrouw!
Op vrijdag 16 mei 2003 13:29 schreef Atalanta het volgende:
Hallo weer allemaal
Van mij voorlopig geen postjes meer. Ben druk CD-tjes aan het branden en mijn aankomend DM schap aan het voorbereiden. En daar tussendoor probeer ik ook nog te werken.
Nyphai, LD als jullie wat meer detail willen hebben over hoe je in Zaandam moet rijden, dan moet je het even zeggen. Dan stuur ik wel een mailtje met wat gegevens. Ik neem tenminste aan dat jullie alletwee hotmail kunnen openen op jullie werk?
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 11:53 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
als jullie op zoek zijn naar een amulet dan kan de questor nog lekker lang achteroverleunen. Lees maar eens terug ik heb het over geen enkel amulet gehad. LOL humor de bad people lopen weer rond als een kip zonder kop, maar wel rondbazuinen en schreeuwen dat ze de beste zijn
Ik ben toch ook de beste. Daar doen we niet moeilijk over.
quote:Dank je Atalanta..ondanks de bewolking begint de zon zo toch weer een beetje te schijnen
Op vrijdag 16 mei 2003 13:56 schreef Atalanta het volgende:
Dag Abbadon
Werik: Ik kan het als het goed is wel vinden vanavond...m'n trein komt om 19:45 aan, dus tegen achten ben ik er!
quote:Maar ik doelde meer op de personen die met de auto komen. In Zaandam kennen ze het begrip "duidelijk wegen" aangeven niet zo best.
Op vrijdag 16 mei 2003 14:04 schreef Abbadon het volgende:[..]
Dank je Atalanta..ondanks de bewolking begint de zon zo toch weer een beetje te schijnen
Werik: Ik kan het als het goed is wel vinden vanavond...m'n trein komt om 19:45 aan, dus tegen achten ben ik er!
Dat klopt wel ongeveer Ja. Het is nog zo een 8 minuten lopen vanaf het station.
quote:Ik heb routebeschrijving uit de cdfoon gids geprint en heb ook jullie telnr, dus dat komt goed
Op vrijdag 16 mei 2003 13:47 schreef Werik het volgende:
Hoi allen.Van mij voorlopig geen postjes meer. Ben druk CD-tjes aan het branden en mijn aankomend DM schap aan het voorbereiden. En daar tussendoor probeer ik ook nog te werken.
Nyphai, LD als jullie wat meer detail willen hebben over hoe je in Zaandam moet rijden, dan moet je het even zeggen. Dan stuur ik wel een mailtje met wat gegevens. Ik neem tenminste aan dat jullie alletwee hotmail kunnen openen op jullie werk?
quote:ik denk het wel...ik heb een route beschrijving en print straks nog ff een kaartje uit..en ik neem voor de zekerheid wel een mobieltje mee...
Op vrijdag 16 mei 2003 14:15 schreef Amethist het volgende:
Ik zal even kijken Nyphai en Abbadon, ken je het na het station ook vinden naar ons huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |