quote:Tja dat blijft natuurlijk mijn geheim
Op vrijdag 16 mei 2003 09:07 schreef Werik het volgende:[..]
Zeker, ziet er heel leuk uit. Net even snel gelezen. Ben alleen nieuwsgierig naar welke van de 2 vrouwen, buiten jezelf, je naar toe loopt.
Het word overigens wel druk zo in mijn elfenbos, maar of het ook gezelliger word?
Maar zo word het wel spannend
quote:Jazeker. Ik heb toch zelf ook de keuze aan Puc overgelaten. Dat is het leuke ervan, je weet nooit hoe het gaat lopen. Het topic in chaos mountain is daar een mooi voorbeeld van. Samaell reageert toch vaak anders dan dat ik in gedachten had. Dan moet ik mijn idee voor een vervolgpost weer behoorlijk gaan aanpassen. En andersom zal Samaell ook vaak denken van Oh nee, dat had ik niet verwacht.
Op vrijdag 16 mei 2003 09:10 schreef Atalanta het volgende:[..]
Tja dat blijft natuurlijk mijn geheim
en even zien hoe de andere bezoekers van de herberg reageren natuurlijk, gaat weer een week overheen, dus kan van alles gebeuren, misschien word ik wel bang en vlucht de herberg uit ofzo,
geen idee, maar dat was toch de bedoeling?
p.s. Tarran is mijn kloon als je dat niet begrepen had, evenals Ashlynn.
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 16-05-2003 09:34]
quote:Ja, gelezen, vond het ook een erg leuk stukje hoor.
Op vrijdag 16 mei 2003 09:28 schreef Werik het volgende:[..]
Jazeker. Ik heb toch zelf ook de keuze aan Puc overgelaten.
quote:Hoi Nyphai
Op vrijdag 16 mei 2003 09:35 schreef nyphai het volgende:
Mijn posts zullen tot morgen moeten wachten mensen... ben geheel inspiratieloos
Misschien dat je vanavond inspiratie opdoet, heb er erg veel zin in, ja sorry ik weet dat ik het vaak zeg
quote:Tsja, dat heb je als je verliefd bent.
Op vrijdag 16 mei 2003 09:35 schreef nyphai het volgende:
Mijn posts zullen tot morgen moeten wachten mensen... ben geheel inspiratieloos
Heb ook erg veel zin in vanavond hoor
Hopelijk doe ik dan idd beetje inspiratie op, maar de dag is ook nog vroeg
-edit- Week topic is geweldig zo
's kijken of samaell weer wat kan posten...en Werik, dat is wederzijds hoor, ik wordt ook steeds verrast door wat tarran doet...maakt het wel leuk ook...
quote:natuurlijk, schat!
Op vrijdag 16 mei 2003 10:49 schreef Amethist het volgende:
Dag Abbadon
Zijn we nog steeds vriendjes? En heb je vannacht lekker kunnen slapen?
heerlijk geslapen vannacht...leuke nieuwe posts in het weektopic weer trouwens!
Ja het word inderdaad ook weer lekker druk in het weektopic, is wel leuk om te lezen, al die verschillende verhalen.
quote:Zekers, dat is ook het leuke ervan. Wordt een beetje kwaad tegen kwaad topic zo. Is wel grappig.
Op vrijdag 16 mei 2003 10:44 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen! zoals gebruikelijk ben ik weer als laatste poster aanwezig op deze prachtige nieuwe dag....'s kijken of samaell weer wat kan posten...en Werik, dat is wederzijds hoor, ik wordt ook steeds verrast door wat tarran doet...maakt het wel leuk ook...
quote:Maar natuurlijk ben ik vanavond aardig tegen je!
Op vrijdag 16 mei 2003 11:00 schreef Amethist het volgende:
Dus je bent vanavond ook aardig tegen mij?En ik ben blij dat je lekker geslapen hebt, want dan ben je meestal in een goed humeur, toch?
Ja het word inderdaad ook weer lekker druk in het weektopic, is wel leuk om te lezen, al die verschillende verhalen.
wordt wel lekker ingewikkeld ook zo, in die herberg!
quote:nee hoor
Op vrijdag 16 mei 2003 10:44 schreef Abbadon het volgende:
Goedemorgen! zoals gebruikelijk ben ik weer als laatste poster aanwezig op deze prachtige nieuwe dag....
quote:gelukkig..ik begon me al af te vragen of ik me misschien schuldig zou moeten voelen...
Op vrijdag 16 mei 2003 11:10 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
nee hoor
quote:Nou.... je reactie met Samaell laat behoorlijk lang op zich wachten
Op vrijdag 16 mei 2003 11:12 schreef Abbadon het volgende:[..]
gelukkig..ik begon me al af te vragen of ik me misschien schuldig zou moeten voelen...
quote:tja, als Tarran steeds terug blijft komen voor elk wissewasje, zonder zelfs maar de opdracht gedaan te hebben.....
Op vrijdag 16 mei 2003 11:17 schreef Werik het volgende:[..]
Nou.... je reactie met Samaell laat behoorlijk lang op zich wachten
Niet dat ik vandaag veel tijd heb.
Moet nog even de monstertjes voor vanavond voorbereiden.
dan moet ik weer improviseren...
Ik ben blij dat je vanavond aardig tegen me bent, hoef ik je niet te betoveren
Of de hulp van mijn honden inroepen
quote:Kijk maar uit dat ik jou niet betover
Op vrijdag 16 mei 2003 11:23 schreef Amethist het volgende:
Dat is ook wel leuk aan fantasy dat inproviseren, dat maakt het onvoorspelbaar.Ik ben blij dat je vanavond aardig tegen me bent, hoef ik je niet te betoveren
![]()
Of de hulp van mijn honden inroepen
quote:Volgens mij heeft hij wel aan de opdracht voldaan. Jij zei dat hij moest uitvinden wie de andere talisman had en dat heeft ie gedaan. Mission completed
Op vrijdag 16 mei 2003 11:19 schreef Abbadon het volgende:[..]
tja, als Tarran steeds terug blijft komen voor elk wissewasje, zonder zelfs maar de opdracht gedaan te hebben.....
dan moet ik weer improviseren...
quote:nee hoor..dat was de opdracht niet..je moest uitvinden van wie Nyphai de talisman gekregen had (portier dus) en die persoon nog vinden ook...en dat heb je niet gedaan, en besides, de andere talisman is niet degene die 'Abbadon' heeft....
Op vrijdag 16 mei 2003 11:29 schreef Werik het volgende:[..]
Volgens mij heeft hij wel aan de opdracht voldaan. Jij zei dat hij moest uitvinden wie de andere talisman had en dat heeft ie gedaan. Mission completed
[Dit bericht is gewijzigd door Abbadon op 16-05-2003 11:35]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |