quote:aha je bedoeld zoals de dwerg in mijn vorige groep die eerst als spreuk een hold preson over zich heen kreeg en toen een fireball om zijn oren kreeg van een evil wizard, die toch wel angstig keek toen de dwerg nog bleef leven met verbrande kale kop enzo. Ook de 2e fireball overleefde de dwerg en toen dahct de evil wizard hum hum oeps. en toen was de hold person afgelopen.
Op donderdag 15 mei 2003 17:24 schreef Werik het volgende:[..]
Als het in het belang van een verhaal gebeurd wel hoor. Ik kan alleen niet garanderen dat degene die dat flikt het ook daadwerkelijk overleeft.
quote:Jij snapt hem!
Op donderdag 15 mei 2003 17:31 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
aha je bedoeld zoals de dwerg in mijn vorige groep die eerst als spreuk een hold preson over zich heen kreeg en toen een fireball om zijn oren kreeg van een evil wizard, die toch wel angstig keek toen de dwerg nog bleef leven met verbrande kale kop enzo. Ook de 2e fireball overleefde de dwerg en toen dahct de evil wizard hum hum oeps. en toen was de hold person afgelopen.
De dwerg heeft daarna zijn bijl op de wizard uitgeleefd en gehakt was het best te omschrijven wat overbleef van de evil wizard toen hij door de overige groepsleden van de evil wizard werd afgetrokken
quote:Wat nou vrouwen, omdat Nyphai het een keertje verkeerd begrijpt, hebben meteen alle vrouwen het gedaan? En ze kan het toch ook een keertje verkeerd begrijpen?
Op donderdag 15 mei 2003 17:10 schreef Abbadon het volgende:[..]
maar de post waar je op reageerde ging daar niet over.....vandaar onze verwarring...
*Vrouwen!*
quote:Zal ik hem aan mijn zwaard rijgen voor je?
Op donderdag 15 mei 2003 18:07 schreef Amethist het volgende:[..]
Wat nou vrouwen, omdat Nyphai het een keertje verkeerd begrijpt, hebben meteen alle vrouwen het gedaan? En ze kan het toch ook een keertje verkeerd begrijpen?
quote:Ach wel nee, hij zal het niet kwaad bedoelen, maar ik ben gewoon gevoelig voor dat soort opmerkingen,
Op donderdag 15 mei 2003 18:19 schreef Zarr het volgende:[..]
Zal ik hem aan mijn zwaard rijgen voor je?
quote:waarom reageer je zo fel? voelde je je aangesproken, ofzo?
Op donderdag 15 mei 2003 18:07 schreef Amethist het volgende:[..]
Wat nou vrouwen, omdat Nyphai het een keertje verkeerd begrijpt, hebben meteen alle vrouwen het gedaan? En ze kan het toch ook een keertje verkeerd begrijpen?
nee, je hebt helemaal gelijk..mijn reactie was buitensporig en ging veel te ver...ik kan slechts om vergeving vragen en beloven het in de toekomst niet meer te doen!
quote:Ok Ik vergeef je, deze keer, maar sorry dat ik zo fel reageerde, vergeef je het mij ook?
Op donderdag 15 mei 2003 18:25 schreef Abbadon het volgende:[..]
waarom reageer je zo fel? voelde je je aangesproken, ofzo?
nee, je hebt helemaal gelijk..mijn reactie was buitensporig en ging veel te ver...ik kan slechts om vergeving vragen en beloven het in de toekomst niet meer te doen!
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 18:31 schreef Amethist het volgende:[..]
Ok Ik vergeef je, deze keer, maar sorry dat ik zo fel reageerde, vergeef je het mij ook?
Zijn we nu weer vriendjes? Ik hou namelijk niet van ruzie
Zie je soms val ik wel mee, maar ik vind het niet leuk als alle vrouwen worden aangevallen, omdat eentje wat doet. Maar ja dat maakte ik toestraks ook al duidelijk
Werik heeft het ook altijd zwaar te verduren bij mij hoor, vraag het hem maar
![]()
quote:Bedankt dat je me vergeeft..anders had ik van het schuldgevoel ongetwijfeld niet kunnen slapen vannacht.
Op donderdag 15 mei 2003 18:31 schreef Amethist het volgende:[..]
Ok Ik vergeef je, deze keer, maar sorry dat ik zo fel reageerde, vergeef je het mij ook?
Zijn we nu weer vriendjes? Ik hou namelijk niet van ruzie
Zie je soms val ik wel mee, maar ik vind het niet leuk als alle vrouwen worden aangevallen, omdat eentje wat doet. Maar ja dat maakte ik toestraks ook al duidelijk
Werik heeft het ook altijd zwaar te verduren bij mij hoor, vraag het hem maar
![]()
en wat mij betreft kunnen we nu wel weer vriendjes zijn hoor
arme werik
quote:Dat wil ik natuurlijk niet op mijn geweten willen hebben, want dan zou ik ook niet van schuldgevoel kunnen slapen, en van de zenuwen uit angst of we morgen dan ruzie zouden hebben, dan zou je me misschien negeren enzo
Op donderdag 15 mei 2003 18:34 schreef Abbadon het volgende:[..]
Bedankt dat je me vergeeft..anders had ik van het schuldgevoel ongetwijfeld niet kunnen slapen vannacht.
en wat mij betreft kunnen we nu wel weer vriendjes zijn hoor
arme werik
quote:Wat zijn we toch eigenlijk ook ontzettend sympathieke mensen, hè!
Op donderdag 15 mei 2003 18:39 schreef Amethist het volgende:[..]
Dat wil ik natuurlijk niet op mijn geweten willen hebben, want dan zou ik ook niet van schuldgevoel kunnen slapen, en van de zenuwen uit angst of we morgen dan ruzie zouden hebben, dan zou je me misschien negeren enzo
![]()
![]()
Maar ik ben blij dat we weer vriendjes zijn![]()
![]()
quote:Niets mee te maken ook sympathieke mensen kunnen aan mijn zwaard geregen worden.
Op donderdag 15 mei 2003 18:41 schreef Abbadon het volgende:[..]
Wat zijn we toch eigenlijk ook ontzettend sympathieke mensen, hè!
Zow de Akeï Warrior heeft weer gesproken voor vandaag.
quote:Ahum en wie wordt hier mee bedoeld als ik vragen mag?
Op donderdag 15 mei 2003 18:37 schreef Zarr het volgende:* Maar nog voordat Zarr een stap wil zetten, verschuift zijn aandacht naar een donkere hoek waar een groepje personen luidruchtig aan het genieten is om een armworstelwedstrijd. Met de mok bier in zijn hand duwt hij onzachtzinnig iedereen weg die hem voor de voeten lopen. Een oudere man in wit gewaad kan nog net zijn evenwicht bewaren dankzij zijn wandelstaf. Hoofdschudend kijkt hij de barbaar na. Maar die slaat geen acht op hem. Zarr praat in zichzelf gefixeerd op de gaande armworstelwedstrijd.
quote:gelezen ik wil ook wat plaatsen maar kan nog steeds niets goeds verzinnen
Op donderdag 15 mei 2003 18:58 schreef Abbadon het volgende:
zo...ook maar weer even een bijdrage aan het weektopic geleverd!
quote:ja dat zou ik ook wel eens willen weten
Op donderdag 15 mei 2003 21:46 schreef Bar_the_Grey het volgende:
okee wie van jullie slechte tovenaars heeft een spreuk gelanceerd die alle fantasy posters in slaap doet sukkelen?Nou Nou?
quote:eerlijk gezegd vind ik dat ik vandaag al wel genoeg gepost heb....morgen weer!
Op donderdag 15 mei 2003 21:54 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
ja dat zou ik ook wel eens willen weten
Overdag trouwens geen posts van mij .. heb er geen tijd meer voor .. De drukte begint nu pas echt ...
-edit- Speciaal voor LD. Ik had het woord barbaar verkeerd geschreven. Daarom deze Edit.
quote:Zeker, ziet er heel leuk uit. Net even snel gelezen. Ben alleen nieuwsgierig naar welke van de 2 vrouwen, buiten jezelf, je naar toe loopt.
Op vrijdag 16 mei 2003 09:05 schreef Atalanta het volgende:
Nou ik heb ook weer wat gepost in de weektopic, hoop dat het zo een beetje goed word
Had nu even tijd, moet helaas zo weer weg
Maar misschien dat ik in het weekend nog een keertje tijd heb om in een ander topic te posten, krijg de smaak een beetje te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |