En wat had je anders willen draaien???quote:Op zaterdag 7 februari 2004 14:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik wel. Ze vissen beiden uit dezelfde vijver. je kan er maar een tegelijk spellen, en aangezien ze rond dezelfde tid gaan uitkomen, blijft er eentje op de plank liggen. ga je met de ander op een gegeven moment multiplayeren, dan speel je alleen maar tegen spelers die er al lang lang en breed in zitten, zodat je keer op keer verliest.
En oja, over mijn systeempje. In de PC Gameplay ( een Belgisch blad ) hadden ze Doom 3 draaiende op een P4-3,06 HT, maar daar hadden ze sommige opties uit gezet, omdat de PC het anders niet trok. En die beschikte nog wel over een Ati Radeon 9800 Pro! Maar we zien tegen die tijd wel welke ik koop, moet toch weten welke leuker en beter is.
Ik kon niet eens me resolutie veranderen en Invert Mousenquote:Op maandag 26 april 2004 15:32 schreef Un-X-PecteD het volgende:
de 1e 2 gangen waren niet bepaald buddie... Daarna schrok ik, heb k moeten huilen en ben ik weggerend...
Beta II?quote:Op maandag 26 april 2004 15:18 schreef Wytze het volgende:
Heb de Alpha effe geinstalleerd gehad, maar vond hem zo buggie als de nete.
Ik ga in ieder geval effe opzoek naar Beta II
ja, daar heb je gelijk in, alleen in die beta zitten veel meer levels, en is iets meer geoptimaliseerd, de beta II is gewoon de beta I met wat patches en nieuwe levels erin, hier kan je er iets meer over lezenquote:Op maandag 26 april 2004 18:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Beta II?
Tis nog altijd een aangepaste Alpha, dus ga niet denken dat dit zelfs maar in de buurt van een beta komt
Er is geen beta I!!!quote:Op maandag 26 april 2004 18:48 schreef alsem het volgende:
[..]
ja, daar heb je gelijk in, alleen in die beta zitten veel meer levels, en is iets meer geoptimaliseerd, de beta II is gewoon de beta I met wat patches en nieuwe levels erin, hier kan je er iets meer over lezen
Hmmm, mij veels te veel werk. Ik wacht wel totdat ie uit komt. Zal nu wel niet meer al te lang durenquote:Op maandag 26 april 2004 18:48 schreef alsem het volgende:
[..]
ja, daar heb je gelijk in, alleen in die beta zitten veel meer levels, en is iets meer geoptimaliseerd, de beta II is gewoon de beta I met wat patches en nieuwe levels erin, hier kan je er iets meer over lezen
Die moet nog komen.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:22 schreef Wytze het volgende:
Op de E3 nog iets bekend geworden over Doom3 ?
Aldus Pat Duffy, die reageerde op dit bericht.quote:I can confirm that ship date! Woohoo, getting close! We are on track and have been working hard to get it done. As you can imagine we are all very ready to get this game shipped out
9 november iig als uiterste deadline...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:03 schreef Disorder het volgende:
Het is trouwens officiëel bevestigd dat Doom 3 deze zomer uitkomt door een medewerker van id Software op Doomworld:
[..]
Aldus Pat Duffy, die reageerde op dit bericht.
quote:Publisher Activision and developer id Software have announced that while they refuse to get as specific as Microsoft w/ Halo 2 and November 9th Doom 3 will “without doubt” ship by the end of this year. This news only counts for the PC version however and I would not expect the Xbox rendition to ship for several months after the PC does. With that said with Doom 3, Half-Life 2, and Halo 2 likely launching at the same time it is going to be one helluva competition to see who can make the best game.
en DRIV3R !!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 20:32 schreef Refragmental het volgende:
Wat een feest deze zomer!!!
Op games front:
- HL2
- Doom3
Op Hardware front:
- AMD 64 socket 939
- ATI's nieuwe videokaarten!
Ik hoop dat ik genoeg geld heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |