Esc knop was gelukkig binnen handbereik
quote:Ik ook , ik ben blij dat mijn toetsenbord en muis nog heel zijn
Op zondag 17 augustus 2003 03:33 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Ik moet wel toegeven dat ik heelvaak met een pompend hart Aliens Versus Predator 1 en 2 zat te spelen
quote:Gelukkig hoef je niet te kiezen: HL2 ligt over ruim een maand/anderhalve maand in de winkels, Doom3 laat zijn neus pas zien in Maart 2004 op zijn VROEGST.
Op zaterdag 16 augustus 2003 20:09 schreef Vassili_Z het volgende:[..]
Ik denk, dat, als ik moet kiezen tussen Doom III en Half life 2 ik gewoon voor half life 2 zou kiezen...
quote:Mjah... Q3 was wel weer een graphisch hoogstandje van ID, en er zaten een hoop dingen al in die nu pas gebruikt kunnen worden (niet dat dat uitmaakt, maar toch)
Quake III Arena was ook zo overgehypt..... terwijl Unreal Tournament, de Underdog 10 keer beter bleek te zijn.
UT was alleen een stuk vermakelijker vind ik persoonlijk...
quote:Ooooh, gelukkig.....
Op zondag 17 augustus 2003 14:29 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Gelukkig hoef je niet te kiezen: HL2 ligt over ruim een maand/anderhalve maand in de winkels, Doom3 laat zijn neus pas zien in Maart 2004 op zijn VROEGST.
[..]Mjah... Q3 was wel weer een graphisch hoogstandje van ID, en er zaten een hoop dingen al in die nu pas gebruikt kunnen worden (niet dat dat uitmaakt, maar toch)
UT was alleen een stuk vermakelijker vind ik persoonlijk...
quote:Mietje
Op zondag 17 augustus 2003 16:05 schreef Xrenity het volgende:
Ik ga voor Half Life 2, lijkt me veel leuker, Doom III is veel te craeeppy
Laat er alsjeblieft geen 'duke nukem 4ever' tafrelen komen qua uitstel...
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:25 schreef Disorder het volgende:
Kijk eens op Planet Doom en let eens goed op het wallpaper gedeelte bovenaan
Zelf gemaakt?
quote:Echt mooi
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:34 schreef Disorder het volgende:
Ja!
quote:Kan niet wachten.
Op zaterdag 20 september 2003 13:47 schreef Disorder het volgende:
Even een nieuw screenshot plaatsen. Het is een scan dus ik heb wat met het contrast geschoven om het er wat beter uit te laten zien. Althans, dat was de bedoeling. Het origineel was veel groter, maar dat paste niet meer op m'n webspace:
quote:same here...
Op zondag 21 september 2003 04:29 schreef Refragmental het volgende:[..]
Kan niet wachten.
Doom3 en HL2 zijn voor mij gewoon DE spellen waar ik het meest op wacht.
quote:is dat skelet zo'n skelet met vuur en dat beest op die overloop dat rennende "zwijn" uit deel 1?
Op zaterdag 20 september 2003 13:47 schreef Disorder het volgende:
Even een nieuw screenshot plaatsen. Het is een scan dus ik heb wat met het contrast geschoven om het er wat beter uit te laten zien. Althans, dat was de bedoeling. Het origineel was veel groter, maar dat paste niet meer op m'n webspace:
quote:Nee, dat 'skelet met vuur' is een Archvile. Dit skelet is een Revenant. Die zaten allebei ook in Doom 2. Dat zwijn is er één van de oude garde. Die zat ook al in deel 1. Dat is een Bulldemon, ook wel Pinky genoemd.
Op maandag 22 september 2003 01:58 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
is dat skelet zo'n skelet met vuur en dat beest op die overloop dat rennende "zwijn" uit deel 1?
quote:Deel 1 heb ik nooit gespeeld... maar is dat dat beest met die hoorns?
Op maandag 22 september 2003 09:11 schreef Disorder het volgende:[..]
Nee, dat 'skelet met vuur' is een Archvile. Dit skelet is een Revenant. Die zaten allebei ook in Doom 2. Dat zwijn is er één van de oude garde. Die zat ook al in deel 1. Dat is een Bulldemon, ook wel Pinky genoemd.
Ik zou graag oude foto's willen zien van wat ze eerst waren in doom 1 en 2, maar ik ben dus totaal niet bekend met die wereld.
Heb alleen doom 2 op de playstation gespeeld.
quote:Jep! De officiële naam is volgens mij de Bulldemon. Maar hij wordt bijna altijd Demon of liefkozend Pinky genoemd
Op maandag 22 september 2003 15:52 schreef Refragmental het volgende:
Kijk eens wat ik heb gevondenPinky is die rechtsbovenaan toch?
quote:damn...dat brengt pas herinneringen naar boven zeg...
Op maandag 22 september 2003 15:52 schreef Refragmental het volgende:
Kijk eens wat ik heb gevondenPinky is die rechtsbovenaan toch?
...arch - vile...
quote:Filmpje?
Op maandag 22 september 2003 18:25 schreef Disorder het volgende:
Volgens meerdere sites, inclusief Gamer.nl, ging er morgen de 23e iets gebeuren. Waarschijnlijk meer informatie, maar misschien wel iets groters. Dat werd dus aangekondigd tijdens Quakecon 2003. Ik ben benieuwd.
Spannend.
Ik verwacht er niet al te veel van zodat ik niet teleurgesteld ben als er slechts één singleplayer preview uit zou komen, wat ook niet slecht zou zijn
[Dit bericht is gewijzigd door Disorder op 22-09-2003 20:03]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |